Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
GAC: Τρικύλινδρο μοτέρ που καίει υδρογόνο

GAC: Τρικύλινδρο μοτέρ που καίει υδρογόνο

7/10/2021

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσανατολίζονται όλο και περισσότερο στην κατασκευή οχημάτων που κινούνται με κυψέλες υδρογόνου. Στον δρόμο που χάραξε η Toyota κινείται τώρα και η κινεζική DAC, η οποία ανέπτυξε έναν τρικύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιεί το υδρογόνο για καύση, με τον ίδιο τρόπο που που ένας βενζινοκινητήρας καίει βενζίνη.

Προκειμένου να επιτευχθεί η κινητικότητα χωρίς ρύπους, μια απο τις λύσεις που είναι διαθέσιμες είναι και το υδρογόνο. Είναι γνωστό άλλωστε πως μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Hyundai και η Toyota έχουν κατευθύνει τα τμήματα έρευνας και εξέλιξής, τους σε υδρογονοκίνητα μοντέλα κυψέλων καυσίμου. Η Toyota βέβαια δοκιμάζει επιπλέον και ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης που λειτουργεί όπως οι βενζινοκινητήρες, καταναλώνοντας όμως υδρογόνο.

Κοινοποίησέ το »


Φαίνεται όμως πως η Toyota δεν είναι η μοναδική που σκέφτηκε μια τέτοιο ιδέα, αφού σήμερα η Guangzhou Automobile Group (GAC) έκανε γνωστό πως έχει προχωρήσει και αυτή στη δημιουργία ενός αντίστοιχου μοτέρ. Ο κινητήρας της GAC είναι και αυτός τρικύλινδρος, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά και βασίζεται στη τελευταία γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης του Ομίλου. Η ειδοποιός διαφορά είναι όμως ότι καταναλώνει "πράσινο υδρογόνο" και επομένως υποτίθεται ότι είναι ουδέτερος κλιματικά.

Η GAC υποστηρίζει πως για τον νέο κινητήρα, ανέπτυξε έναν ολοκαίνουριο θάλαμο καύσης ο οποίος αναμιγνύει αποδοτικότερα το υδρογόνο με τον αέρα. Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη δεν είναι και η μοναδική διαφοροποίηση, αφού αναφέρει πως έχει προχωρήσει στη νέα σχεδίαση και στην ενίσχυση και των πιστονιών, γμε σκοπό να βοηθήσουν στην καύση και τη διάχυση θερμότητας. Η GAC στοχεύει σε πάνω από 44 % θερμική απόδοση του εν λόγω κινητήρα, η οποία, σύμφωνα με την ίδια, θα αποτελέσει σημείο αναφοράς στην Κίνα.

Τέλος η GAC έχει δηλώσει επίσημα πως θέλει όχι μόνο να ολοκληρώσει την ανάπτυξη του κινητήρα υδρογόνου, αλλά να συνεργαστεί επίσης για τη δημιουργία βιομηχανικών αλυσίδων για την παραγωγή και αποθήκευση υδρογόνου.

Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις