Γνωρίσαμε από κοντά το νέο Honda Civic e:HEV
Το Honda Civic έχει ιστορία 50 ετών. Βρεθήκαμε στην Ισπανία, στην παρουσίαση της νέας, 11ης γενιάς του μοντέλου, η οποία είναι αποκλειστικά υβριδική για την αγορά της Ευρώπης, και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις!
Νέο Honda Civic e:HEV: Αποστολή στη Μαδρίτη
Το Honda Civic είναι ένα μοντέλο με ιστορία ακριβώς μισού αιώνα, αφού η πρώτη γενιά έκανε το ντεμπούτο της το 1972. Το αυτοκίνητο ήταν το πρώτο όχημα της εταιρείας με κινητήρα μεγαλύτερο των 600 κυβικών, και ήταν η αρχή μιας ιστορικής, ένδοξης πορείας, κατά τη διάρκεια της οποίας το μοντέλο απέκτησε το δικό του, φανατικό κοινό, με την κάθε γενιά να έχει αγαπηθεί για τους δικούς της λόγους.
50 χρόνια μετά, ο απόγονος «πάτησε» επιτέλους τις ρόδες του στην Ευρώπη, με την εταιρεία να επιλέγει την ηλιόλουστη Μαδρίτη για την παρουσίαση της 11ης, αποκλειστικά υβριδικής γενιάς, με εσωτερική ονομασία FL3 για τους λάτρεις των κωδικών. Η Honda είχε σκοπό έως τη φετινή χρονιά, το 2022, να έχει εξηλεκτρίσει όλα τα mainstream μοντέλα της για την αγορά της Ευρώπης, και με το νέο Civic το πλάνο αυτό ολοκληρώθηκε.
Καλώς όρισες Honda Civic e:HEV!
Εμφάνιση: Κομψή, με fastback γραμμή και sport εικόνα
Εξωτερικά, το νέο Honda Civic e:HEV έχει αποκτήσει πιο λιτή εμφάνιση σε σχέση με πριν, ενώ αναβλύζει premium «αύρα». Το καπό εμπρός είναι μακρύ και οι κολώνες κεκλιμένες προς τα πίσω, γεγονός που χαρίζει δυναμικές αναλογίες στο αμάξωμα. Στο κέντρο του εμπρόσθιου προβόλου, η μάσκα έχει σκούρο χρώμα και μεγάλα, κυψελωτά ανοίγματα, ενώ φιλοξενεί τα φανάρια με τα φώτα ημέρας σε σχήμα «Γ».
Κοιτάζοντας το αυτοκίνητο από το πλάι, την προσοχή σου τραβά ευθύς εξαρχής ένα έντονο «νεύρο», που ξεκινά από τα εμπρός φτερά, διατρέχει κατά μήκος τη σιλουέτα του Honda και καταλήγει στα πίσω φανάρια. Χαμηλότερα, ένα δεύτερο ακολουθεί ανοδική πορεία. Τις νευρώδεις αυτές προεξοχές έρχεται να συμπληρώσει γραμμή της οροφής, που κατεβαίνει προς τα κάτω και κάνει ουσιαστικά το αμάξωμα fastback.
Τα πλευρικά παράθυρα είναι μεγάλα, κάτι που ενισχύει τόσο την αίσθηση ευρυχωρίας, όσο και την ορατότητα προς τα έξω, γεγονός που διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι όταν οδηγήσαμε το νέο μοντέλο. Περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό όμως, λίγο αργότερα.
Πίσω, τα φανάρια ενώνονται μεταξύ τους με μία λεπτή, κόκκινη ρίγα, ένα κομψό στοιχείο που τονίζει το φάρδος του αυτοκινήτου, ενώ χαμηλά στον προφυλακτήρα, ένας διαχύτης κάνει την εμφάνισή του. Αξίζει να αναφέρουμε πως η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι 20% ελαφρύτερη συγκριτικά με αυτή της απερχόμενης γενιάς, ενώ το εμπρός καπό είναι πλέον αλουμινένιο και 43% ελαφρύτερο από αυτό του προηγούμενου Honda Civic.
Στον τομέα των διαστάσεων, το νέο μοντέλο είναι ελαφρώς μακρύτερο σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά, μιας και το μήκος του είναι 4,551 μέτρα (4,518 πριν). Το πλάτος είναι 1,802 μέτρα, ενώ το ύψος 1,408 μέτρα. Αυξημένο κατά 3,5 εκατοστά είναι και το μεταξόνιο, που πλέον αγγίζει τα 2,734 μέτρα.
Σχολιάστε |