Στις μέρες μας, η αναζήτηση μέσω του Google είναι ένας από τους πιο γνωστούς τρόπους μέτρησης δημοφιλίας, με την Toyota να κατέχει τις περισσότερες αναζητήσεις παγκοσμίως ανάμεσα στις υπόλοιπες μάρκες στο διαδίκτυο για τη χρονιά που μας πέρασε.
Η Google είναι η πρώτη ιστοσελίδα που μπαίνετε σε περίπτωση που θέλετε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο είτε απλά να ενημερωθείτε για κάποια εταιρεία και όλα αυτά μέσω της σχετικής αναζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο η Google ελέγχει ποιες μάρκες αυτοκινήτων είναι οι πιο δημοφιλείς σε διάφορες χώρες, κάτι το οποίο "μέτρησε" η αυστραλιανή εταιρεία Compare the Market.
Με βάση τα λεγόμενά της, το 2021 η Toyota η μάρκα αυτοκινήτων με τις περισσότερες αναζητήσεις. Η ιαπωνική εταιρεία είχε τις περισσότερες αναζητήσεις σε 47 από τις 154 χώρες, αντιπροσωπεύοντας το 31 τοις εκατό του δείγματος. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η BMW, ως η μάρκα με τη μεγαλύτερη αναζήτηση σε 29 περιοχές, ενώ η Mercedes-Benz βρίσκεται στην τρίτη θέση με 23.
Κλείνοντας, να αναφέρουμε πως για πρώτη φορά η Tesla μπήκε στη λίστα, λαμβάνοντας την 7η θέση, με τις περισσότερες αναζητήσεις σε Χονγκ Κονγκ, Ισραήλ, Μακάο, Σιγκαπούρη και Κίνα. Επιπλέον, μάρκες όπως η Audi (4η θέση με 11 χώρες) και η Hyundai (6η θέση με 6 χώρες) κατέγραψαν αύξηση στις αναζητήσεις του 2021 σε σύγκριση με το 2020. Τέλος, σε 7 χώρες πρώτη σε αναζητήσεις αναδείχτηκε η Kia, που καταλαμβάνει την 5η θέση στο σύνολο.
Η Google «μαρτυράει» την πιο δημοφιλής μάρκα!
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr