Το πρωτότυπο της νέας BMW σειράς 2 Active Tourer οδηγήθηκε σκληρά στο Nürburgring, κάτι που σημαίνει πως η ολοκλήρωση της εξέλιξης του νέου πολυμορφικού πλησιάζει, με την ανακοίνωση της επίσημης παρουσίασης να ακολουθεί.
Η BMW προετοιμάζει πυρετωδώς τον αντικαταστάτη της σειράς 2 Active Tourer, σε μια εποχή που πολλές εταιρείες αποσύρουν μοντέλα από τη γκάμα τους, ακολουθώντας τις τάσεις της αυτοκινητιστικής μόδας.
Η Βαυαρική εταιρεία παρόλα αυτά πιστεύει στην επιτυχία της σειράς 2 Active Tourer και εξελίσσει το νέο μοντέλο, το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο του οποίου εθεάθη να δοκιμάζεται στο Nürburgring.
Η δοκιμή δεν ήταν τύπου ελέγχου φρένων, ανάρτησης και συστήματος διεύθυνσης, όπου το αυτοκίνητο οδηγείται σχετικά ήπια, αλλά αντίθετα το μοντέλο δοκιμής κινούταν επιθετικά και με μεγάλη ταχύτητα, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι τα μηχανικά του μέρη έχουν φτάσει πλέον στην τελική τους μορφή.
Πίσω από το εκτεταμένο καμουφλάζ της νέαςBMW 2 Active Tourer, μπορούμε να διακρίνουμε λίγα στοιχεία για το σχεδιασμό της. Η οροφή παραμένει υψηλή –μιλάμε εξάλλου για αυτοκίνητο της κατηγορίας compact MPV- αλλά υπάρχουν ορισμένες διαφοροποιήσεις οι οποίες κάνουν πιοδυναμική την εμφάνιση του νέου μοντέλου σε σχέση με το παλιό.
Πιο συγκεκριμένα, η πλευρική γραμμή των παραθύρων ακολουθεί ανοδική πορεία όσο προχωράμε προς τα πίσω, καταλήγοντας στο «Hofmeister Kink», το χαρακτηριστικό δηλαδή τελείωμα του πλαϊνού παραθύρου το οποίο είναι κομμάτι της σχεδιαστικής ταυτότητας της BMW. Αυτή η λεπτομέρεια στα πλαϊνά παράθυρα προσδίδει δυναμισμό και αθλητικό χαρακτήρα στη νέα σειρά 2 Active Tourer.
Παραμένοντας στο πλάι, παρατηρούμε πως χαμηλά στις πόρτες υπάρχει ένα έντονο νεύρο, το οποίο είναι και αυτό ανοδικό και συνάδει με το σχεδιασμό των παραθύρων, κάνοντας έτσι το compact MPV να φαίνεται χαμηλότερο, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στους καθρέπτες, η βάση των οποίων έχει μετατοπιστεί προς τα κάτω.
Είναι δύσκολο να παρατηρήσουμε με ακρίβεια τις λεπτομέρειες στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, αλλά ο προφυλακτήρας φαίνεται χαμηλότερος σε σχέση με αυτόν του τωρινού μοντέλου. Τα νεφρά, αν και καλυμμένα, φαίνεται πως θα είναι ευμεγέθη μεν, αφού φτάνουν ως το επάνω μέρος της πινακίδας κυκλοφορίας, αλλά δεν είναι τόσο χαμηλά όσο στις σειρές 3 και 4.
Οι κάθετες γρίλιες των νεφρών δείχνουν να είναι σχετικά αραιές, ενώ επίσης αραιή είναι και πλέξη της νέας, κυψελωτής πλέον γρίλιας στον προφυλακτήρα.
Όσον αφορά το πίσω μέρος, παρατηρούμε την αεροτομή η οποία ακολουθεί τις γραμμές της οροφής έχοντας μια κλίση προς τα κάτω, και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας βρίσκεται στο κάτω μέρος του παρμπρίζ. Τα φώτα είναι πιθανόν προσωρινά, με σκοπό να μπερδέψουν κι άλλο τους θεατές.
Το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε σκληρά στο Nürburgring, επομένως σίγουρα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, και κρίνοντας από τον ήχο του μοτέρ, υπάρχει μια πιθανότητα το πρωτότυπο να είχε κινητήρα πετρελαίου.
Αναμένουμε κάποια πιθανή ημερομηνία της επίσημης παρουσίασης της νέας BMW σειράς 2 Active Tourer.