Στο λανσάρισμα της GT R Roadster προχώρησε η Mercedes, ένα μοντέλο που θα αποκτήσουν πραγματικά ελάχιστοι άνθρωποι.
Ξεκινώντας από το κομμάτι του κινητήρα και των επιδόσεων, η νέα Mercedes-AMG GT R Roadster κάτω από τα καπό έχει τον γνωστό V8 twin-turbo 4,0 λίτρων κινητήρα, ο οποίος προσφέρει 585 ίππους στις 6.250 σ.α.λ και 700 Nm ροπής διαθέσιμα μεταξύ των 2.100-5.500 σ.α.λ, χαρακτηριστικά τα οποία συναντούμε και στην coupe εκδοχή της. Επίσης «κληρονόμησε» από την κανονική GT R το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με μεγαλύτερη πρώτη σχέση και μικρότερη έβδομη για πιο γρήγορη απόκριση στην επιτάχυνση. Ο συνδυασμός αυτός της προσφέρει τη δυνατότητα να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 317 χλμ./ώρα.
Το σύστημα τετραδιεύθυνσης της coupe, έχει τοποθετηθεί και στην GT R Roadster. Μέσω του συστήματος αυτού οι πίσω τροχοί σε ταχύτητες μέχρι 100 χλμ./ώρα κλίνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστά. Μόλις ο οδηγός υπερβεί το παραπάνω όριο οι πίσω τροχοί γυρίζουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός τροχούς για να αυξήσουν τη σταθερότητα και να βοηθήσουν τον οδηγό να αλλάξει την κατεύθυνση του αυτοκινήτου γρηγορότερα.
Περνώντας στην εξωτερική εμφάνιση όπως είναι φυσικό «δανείζεται» πολλά στοιχεία από την coupe, ωστόσο όπως είναι εμφανές έρχεται με απεριόριστο χώρο για το κεφάλι των επιβατών, καθώς οι Γερμανοί έχουν τοποθετήσει μία ηλεκτρικά ανοιγοκλειόμενη μαλακή οροφή.
Μία άλλη διαφορά που έχει η GT R Roadster από την Coupe είναι οι μονάδες παραγωγής. Ενώ η δεύτερη μετά από τρία χρόνιας παρουσίας είναι ακόμα διαθέσιμη, κάτι τέτοιο όπως φαίνεται δεν θα συμβεί με την «αδερφή» της. Όπως ανακοίνωσε η Mercedes το μοντέλο θα παραχθεί σε μόλις 750 μονάδες και αυτοί που θα την αποκτήσουν θα μπορέσουν να επιλέξουν αν βεβαίως το επιθυμούν ανάμεσα από δύο πακέτα ινών άνθρακα.
Λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές δεν έχουν αποκαλυφθεί, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η Mercedes-AMG GT R Roadster θα κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκίνητου της Γενεύης.