Hyundai Kona Electric 204PS: Με 484 χλμ αυτονομία, τέρμα το άγχος
Το αμιγώς ηλεκτρικό Kona φτάνει σε αυτονομία βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και ξεκλειδώνει την ηλεκτροκίνηση από τα στενά όρια της αστικής μετακίνησης. Με 204 ίππους, 484 χλμ αυτονομία, φουλ συστήματα ασφαλείας-υποβοήθησης και τιμή κάτω από 37.000 ευρώ, το κορεάτικο SUV δεν αστειεύεται.
Το Hyundai Kona Electric είναι καταδικασμένο να πετύχει. Το Σεπτέμβριο του 2021, μόλις δυο χρονιά μετά την κυκλοφορία του, έσπασε το φράγμα των 100.000 πωλήσεων στην Ευρώπη και συνεχίζει ακάθεκτο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η κορεάτικη εταιρία ήταν η πρώτη που συνδύασε δυο από τις πιο καυτές τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, ένα μικρό SUV και την ηλεκτροκίνηση. Μετά το πρώτο του λανσάρισμα το 2019, προχωράει στην ανανέωση του, τόσο αισθητικά, όσο και τεχνολογικά, αφήνοντας ίδια τα αξιόπιστα κινητήρα σύνολα που προσφέρουν επιδόσεις και αυτονομία.
Αθλητικό και αεροδυναμικό το Kona Electric
Πλέον το Hyundai Kona έρχεται με πιο καλαίσθητη και εξευγενισμένη σχεδίαση, με την εμφάνιση του να παραμένει μυώδη, γεμάτη με αεροδυναμικά στοιχεία, χωρίς να χάνει την επαφή της με το SUV χαρακτήρα. Η μάσκα μπροστά είναι κλειστή, εκτοξεύοντας την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκίνητου, με τα στενά φωτιστικά σώματα, από τα πιο αναγνωρίσιμα στοιχεία του μοντέλου, να γίνονται ένα μαζί της. Τον εμπρός πρόβολο ολοκληρώνουν τα ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας (DRL), η θύρα φόρτωσης και το τονισμένο καπό, όπου κυριαρχούν οι καθαρές γραμμές. Οι δυναμικές και αιχμηρές πτυχές στη σχεδίαση του πλαϊνού τμήματος του μοντέλου τονίζουν την αθλητική του εμφάνιση, ενώ τα διαιρούμενα πίσω φώτα και ο αεροδυναμικός πίσω προφυλακτήρας είναι προσανατολισμένα στη σχεδιαστική γλώσσα του Kona. Τα προστατευτικά των θόλων είναι βαμμένα στο χρώμα του αυτοκινήτου χαρίζοντας στο μοντέλο μια ιδιαίτερη εμφάνιση, ενώ οι αποκλειστικές ζάντες 17 ιντσών είναι σχεδιασμένες με γνώμονα την αεροδυναμική.Νέος ψηφιακός πίνακας και paddles ανάκτησης ενέργειας για το Kona
Η καμπίνα του Kona Electric ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του εξωτερικού, όντας ευθυγραμμισμένη στα δεδομένα της εποχής, με τα υλικά κατασκευής που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι υψηλής ποιότητας και να διακρίνονται για την καλή συναρμογή και το άψογο φινίρισμα τους. Με το λεβιέ ταχυτήτων να λάμπει δια της απουσίας του, την θέση του έχουν πάρει τέσσερα «φυσικά» κουμπιά (D,N,R και P για την στάθμευση). Το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό, με τα δυο paddles πίσω να ρυθμίζουν την ένταση της ανάκτησης ενέργειας. Εντυπωσιακός είναι ο νέος πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, που προβάλλει όλες τις βασικές πληροφορίες στο κέντρο του και συνεργάζεται άψογα με Head-Up Display. Ιδίων διαστάσεων κι η οθόνη αφής, που παρέχει άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες του αυτοκίνητου, στην πλοήγηση και στο infotainment. Στο εσωτερικό μπορούν να κάτσουν άνετα 4 ενήλικες, με το χώρο αποσκευών να περιορίζεται στα 332 λίτρα, λόγω της ύπαρξης των μπαταριών στο πάτωμα του αμαξώματος.Σχολιάστε |