Σύμφωνα με πληροφορίες, η βαυαρική μάρκα ετοιμάζεται να εξοπλίσει και με δεύτερο turbo μια σειρά από εκδόσεις του 2λίτρου diesel κινητήρα της.
¶λλο ένα turbo φαίνεται πως είναι έτοιμη να δώσει η BMW στο 4κύλινδρο 2,0 λτ. diesel μοτέρ που εξοπλίζει επί το πλείστον τις λιγότερο ισχυρές εκδόσεις 18d και 20d, με την ονομασία του να γίνεται πλέον B47TU από B47.
Aν και τις περισσότερες φορές, ένα δεύτερο turbo σημαίνει περισσότερη ισχύς, αυτό δεν θα συμβεί στις εκδόσεις αυτές, καθώς αναμένεται να συνεχίσουν να αποδίδουν 150 και 190 άλογα αντίστοιχα, ωστόσο θα γίνουν πιο αποδοτικοί και θα έχουν μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Τέλος, θα έχουν προδιαγραφές Euro 6 ενώ θα βρίσκονται μέσα στα νέα όρια που έχουν θεσπιστεί για τις εκπομπές ρύπων.
Δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία αλλά οι εκπομπές C02 θα μειωθούν 4% με 5% κατά μ.ο κυρίως λόγω των βελτιώσεων στην καύση του πετρελαίου ενώ λέγεται ότι θα βελτιωθούν τα πιστόνια και οι κύλινδροι και η συμπίεση θα αυξηθεί. Στον τομέα του «ήχου», αναμένεται το μοτέρ να γίνει αρκετά decibel πιο ήσυχο ανάλογα φυσικά και την χρήση.
Η πιο ισχυρή έκδοση του 4κύλινδρου δίλτρου κινητήρα πετρελαίου με απόδοση 230 άλογα μπορεί ήδη να χρησιμοποιεί δύο υπερτροφοδότες, ωστόσο αναμένεται και αυτό να λάβει σύντομα αντίστοιχες βελτιώσεις πολύ σύντομα.