Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Και με «sport-line» έκδοση το νέο Honda CR-V e:HEV

2/3/2021

Η Honda διευρύνει την απήχηση της οικογένειας CR-V για το 2021 με τη προσθήκη μιας νέας έκδοσης Sport Line στην πέμπτη γενιά του μοντέλου, προσφέροντας ένα σπορ και σοφιστικέ στυλ.

Το ανανεωμένο CR-V, το οποίο υιοθετεί την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό, αποκτά επίσης νέο λογότυπο e:HEV και γίνεται μέλος της οικογένειας e:TECHNOLOGY, δίπλα στο νέο Jazz e:HEV.
Η νέα έκδοση Sport Line παρουσιάζεται με αρκετές αναβαθμίσεις για όλη τη σειρά της πέμπτης γενιάς CR-V. Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει ανανεωθεί με τη χρήση ενός μοντέρνου ασημί φινιρίσματος στην κεντρική κονσόλα, στα πάνελ των θυρών και στη χαρακτηριστική γραμμή που διατρέχει το κάτω τμήμα του ταμπλό, πάνω από το ντουλαπάκι. Ένα νέο, κομψό σχέδιο ζαντών αλουμινίου 18" και φιμέ κρύσταλλα διατίθενται τώρα για τα μοντέλα Elegance (SE), ενώ ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου έχει προστεθεί στις κορυφαίες εκδόσεις Executive (EX).

Η νέα, εντυπωσιακή έκδοση Sport Line – που διατίθεται σε δύο χρωματισμούς, Crystal Black ή Platinum White – ενσωματώνει σκουρόχρωμα στιλιστικά στοιχεία που επιτείνουν τη γοητεία του CR-V e:HEV. Ανάμεσα στα κομψά μαύρα στοιχεία είναι το ένθετο των προβολέων, οι εξωτερικοί καθρέπτες και τα πλαίσια των παραθύρων, ενώ μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται επίσης στις ζάντες αλουμινίου και τα μπουλόνια.



Τα μοντέλα Sport Line ξεχωρίζουν ακόμα περισσότερο με ένα σκούρο, χρωμιωμένο φινίρισμα γύρω από τα φώτα ομίχλης και τη μάσκα, και αντίστοιχες πινελιές στον προφυλακτήρα, τις πόρτες και την πίσω πόρτα. Φιμέ κρύσταλλα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό των FWD και AWD εκδόσεων του Sport Line, ολοκληρώνοντας τη σοφιστικέ εμφάνιση.
Τα  μοντέλα Sport Line επωφελούνται από μία σειρά μέτρων αισθητικής αναβάθμισης στο εσωτερικό που προάγουν την αίσθηση πολυτέλειας και ποιότητας για την τελευταία γενιά CR-V. Σκούρο ξύλο αντικαθιστά την ασημί επένδυση στην κονσόλα, τα πάνελ των θυρών και πάνω από το ντουλαπάκι, ενώ piano black χρησιμοποιείται στα πλαίσιο του πίνακα οργάνων και του συστήματος infotainment και στη στεφάνη των αεραγωγών. Το τιμόνι, ο επιλογέας σχέσεων και οι χειρολαβές θυρών φέρουν επίσης piano black φινίρισμα, ενώ η μαύρη επένδυση οροφής, η επένδυση στις κολόνες και τα δερμάτινα καθίσματα ολοκληρώνουν την εμπειρία Sport Line.

Μετά το νέο Jazz e:HEV και το Honda e που λανσαρίστηκαν το 2020, το CR-V είναι τώρα το επόμενο μέλος της οικογένειας e:TECHNOLOGY, μέσω της οποίας η Honda στοχεύει να εξηλεκτρίσει το 100% της mainstream Ευρωπαϊκής γκάμας της μέχρι το 2022. Εκτός από το νέο λογότυπο e:HEV, τα μοντέλα CR-V εφοδιάζονται επίσης με το οικολογικό σήμα της Honda με το μπλε περίγραμμα, ως διαπιστευτήριο των χαμηλών εκπομπών ρύπων τους.
Το CR-V e:HEV διατηρεί την πολύ αποδοτική, άμεσης απόκρισης προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019. Η τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, ένα καινοτόμο κιβώτιο και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης (driving modes), προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας σε πραγματικές συνθήκες.



Το CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα αποδοτικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 107 kW (145 PS) στις 6.200 rpm, και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 PS) με ροπή 315 Nm. Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 151g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 6,6l/100km (WLTP μικτός κύκλος) στα προσθιοκίνητα μοντέλα, και εκπομπές CO2 από 161g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 7.1l/100km (WLTP μικτός κύκλος) στις AWD εκδόσεις. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα - βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V e:HEV από 0 στα 100 km/h σε 8,6 δεύτερα σε FWD εκδοχή, και σε 8,9 δευτερόλεπτα σε έκδοση AWD, με τελική ταχύτητα 180 km/h.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις