autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Mazda 6e: Πρώτη επαφή με το πλέον ηλεκτρικό sedan
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mazda 6e: Πρώτη επαφή με το πλέον ηλεκτρικό sedan

16/1/2025

Αναμένεται το 2025 με την τιμή του να εκτιμάται στα 45.000 ευρώ.
Ολικά ανασχεδιασμένο, εναρμονισμένο με την σχεδιαστική γλώσσα «Kodo» της Mazda.
2 ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, με το Long Range να προσφέρει αυτονομία 552 χλμ.
Κομψό εσωτερικό με υψηλή ποιότητα συναρμογής και προηγμένο εξοπλισμό.

Αναμένεται το 2025 με την τιμή του να εκτιμάται στα 45.000 ευρώ.

Η Mazda έχει ήδη παρουσιάσει το νέο της sedan EZ-6 για την κινεζική αγορά. Τώρα, το νέο sedan έρχεται και στην Ευρώπη, αν και με διαφορετικό όνομα. To νέο εξηλεκτρισμένο Mazda 6e θεωρείται ο διάδοχος του Mazda 6, το οποίο κυκλοφορεί στους δρόμους εδώ και 23 χρόνια. Οι Ιάπωνες, λοιπόν, αποχαιρετούν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στο μεσαίο τους μοντέλο και προχωρούν σε μία νέα εποχή για την μάρκα. Όποιος ενδιαφέρεται να αποκτήσει το συγκεκριμένο ηλεκτρικό μοντέλο θα πρέπει να κάνει υπομονή, καθώς δεν αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς αγορά πριν το καλοκαίρι του 2025. Επίσης, η Mazda δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τις ακριβείς τιμές. Σε γενικότερο πλαίσιο, ο ηλεκτρικός διάδοχος θα κοστίζει περίπου 45.000 ευρώ στην έκδοση Takumi, θα είναι συνεπώς φθηνότερος από τον προκάτοχό του.

Ολικά ανασχεδιασμένο, εναρμονισμένο με την σχεδιαστική γλώσσα «Kodo» της Mazda.

Κοιτάζοντας τον εξωτερικό σχεδιασμό, δεν θα χαρακτηρίζαμε άμεσα το Mazda 6e ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το σχετικά «μυώδες» μπροστινό τμήμα διακοσμείται με μια μεγάλη μάσκα με γρίλια, η οποία - όπως συμβάινει συνήθως για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - είναι κλειστή. Αυτή, αποκτά μια εντυπωσιακή μορφή χάρη σε πολλά μικρά διαμαντένια στοιχεία. Η ίδια η Mazda αναφέρεται στο λεγόμενο σχέδιο «Kodo», , το οποίο είναι μινιμαλιστικό και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Τα στενά φωτιστικά σώματα με μια νέα υπογραφή φώτων ημέρας εκτείνονται προς τα πλάγια, ενώ ο κύριος προβολέας είναι κρυμμένος στην μαύρη άκρη της γρίλιας. Οι αεροδυναμικές περσίδες στα πλάγια δεν εξυπηρετούν μόνο τη βελτίωση της αεροδυναμικής, αλλά κάνουν επίσης το αυτοκίνητο να φαίνεται οπτικά πιο φαρδύ. Αυτό ισχύει και για το συνεχές πίσω φως, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μικρά, φωτιζόμενα στοιχεία στο άνω τμήμα του. Στο κέντρο του πίσω μέρους δεν βρίσκεται πλέον το λογότυπο της Mazda, αλλά μόνο το όνομα της μάρκας με απλή και καθαρή γραμματοσειρά.

2 ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, με το Long Range να προσφέρει αυτονομία 552 χλμ.

Για την Ευρώπη, υπάρχουν δύο μηχανικά σύνολα κίνησης προς επιλογή, και τα δύο αποκλειστικά ηλεκτρικά. Ο plug-in υβριδικός κινητήρας, που προσφέρεται στην κινεζική αγορά, δεν είναι διαθέσιμος. Τα δύο σύνολα κίνησης διαφέρουν τόσο σε χωρητικότητα μπαταρίας όσο και σε απόδοση. Το βασικό μοντέλο είναι το Mazda 6e e-Skyactiv EV με 258 άλογα και 320 Nm ροπής. Χάρη στην μπαταρία των 68,6 kWh στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, η αυτονομία WLTP φτάνει μέχρι και τα 479 χιλιόμετρα. Με μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 200 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 10% στο 80% σε 22 λεπτά. Το Mazda 6e e-Skyactiv EV Long Range προσφέρει λίγο λιγότερη ισχύ, αλλά μεγαλύτερη μπαταρία, άρα και μεγαλύτερη αυτονομία. Με την μπαταρία των 80 kWh, μπορεί να διανύσει έως και 552 χιλιόμετρα. Σε αντίθεση με την έκδοση με μικρότερη αυτονομία, εδώ χρησιμοποιείται μπαταρία νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου, η οποία φορτίζει μόνο με ισχύ ρεύματος 95 kW.

Κομψό εσωτερικό με υψηλή ποιότητα συναρμογής και προηγμένο εξοπλισμό.

Μπαίνοντας μέσα, αντικρίζουμε ένα τακτοποιημένο και άρτια σχεδιασμένο εσωτερικό. Ο κατάλογος εξοπλισμού έχει επίσης γίνει πιο διαχειρίσιμος. Οι δύο εκδόσεις που παραμένουν είναι η «Takumi» και η «Takumi Plus». Ανάλογα με τον εξοπλισμό, το εσωτερικό καλύπτεται από τεχνητό δέρμα ή πραγματικό. Όσον αφορά το σύστημα infotainment, η Mazda ήταν πάντοτε παραδοσιακή, προσφέροντας κυρίως απτικά κουμπιά αντί για επιφάνειες αφής. Αυτό αλλάζει με το νέο μοντέλο. Τώρα διαθέτει μια οθόνη 10,2 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μια κεντρική οθόνη 14,6 ιντσών στη μέση, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί με δώδεκα διαφορετικά φόντα. Το sedan προσφέρει επίσης head-up display με λειτουργία επαυξημένης πραγματικότητας, κάτι νέο για τη Mazda. Τέλος, το 6e κερδίζει πόντους όχι μόνο με τα άνετα καθίσματα και την υψηλή ποιότητα κατασκευής, αλλά και με την ευρυχωρία του. Οι ψηλοί επιβάτες ίσως να βρουν λίγο περιορισμένο τον χώρο για το κεφάλι, λόγω της κουπέ σχεδίασης με την κυρτή οροφή. Αν, όμως, η πανοραμική οροφή είναι εγκατεστημένη, προστίθενται μερικά εκατοστά στο επάνω μέρος, και τότε ακόμα και ένα άτομο ύψους 1,90 μ. μπορεί να καθίσει άνετα στα πίσω καθίσματα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις