Mercedes-AMG C 63 S: Νέα & πιο ισχυρή από ποτέ
Η Mercedes-AMG C 63 S επιστρέφει ανανεωμένη και δριμύτερη, εφοδιασμένη με υβριδική τεχνολογία και τον ισχυρότερο δίλιτρο βενζινοκινητήρα που υπάρχει.
Mercedes-AMG C 63 S για πρώτη φορά Plug-in υβριδική
Η κολόνια των… σεντάν υψηλών επιδόσεων καλά κρατεί και η Mercedes-AMG ρίχνει κι άλλο λάδι στη φωτιά με τη νέα γενιά της C 63 S. Μετά από αρκετά teaser και πολύ φημολογία, η κορυφαία έκδοση του γερμανικού σεντάν αποκαλύφθηκε με κάθε επισημότητα.
680 ίππους και 0-100 σε 3,4 δλ.
Το βασικότερο νέο χαρακτηριστικό που φέρει η Mercedes-AMG C 63 S, είναι πως για πρώτη φορά στην ιστορία της διαθέτει υβριδική τεχνολογία. Κάτω από το καπό της φωλιάζει ένας δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης απόδοσης 476 ίππων και των 545 Nm ροπής, κι έτσι η Mercedes μπορεί να «φιγουράρει» για τον ισχυρότερο βενζινοκινητήρα 2.0 λτ. Μαζί με τον δίλιτρο συνεργάζεται και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 204 ίππων και 304 Nm ροπής, τοποθετημένο στον πίσω άξονα συνεισφέροντας σε ένα ιδιόμορφο σύστημα τετρακίνησης. Κάπως έτσι, το κινητήριο σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 680 ίππους, ικανούς να επιταχύνουν το 2,1 τόνων αμάξωμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα.
Κατανάλωση στα 6,9 λτ. και 13 χλμ. αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης
Το υβριδικό κινητήριο σύστημα μετάδοσης της Mercedes-AMG C 63 S, συμπληρώνεται από τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου 6,1 kWh, οι οποίες όταν είναι πλήρως φορτισμένες, μπορούν να προφέρουν αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για 13 χιλιόμετρα. Το Plug-in σύστημα εκτός των επιδόσεων προσφέρει και χαμηλή κατανάλωση με χαμηλές τιμές στις εκπομπές ρύπων. Μιλώντας με νούμερα, η εταιρεία δηλώνει πως η κατανάλωση καυσίμου εκτιμάται στα 6,9 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 156 γρ./χλμ.
Σχολιάστε |