autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Νέα BMW Σειρά 7: Τεχνολογική εξέλιξη & αποδοτικότητα
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέα BMW Σειρά 7: Τεχνολογική εξέλιξη & αποδοτικότητα

5/10/2022

Το επιτυχημένο λανσάρισμα της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i7 θα ακολουθήσει τώρα η άφιξη δύο plug-in υβριδικών εκδόσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός μοντέλου BMW M και μιας έκδοσης με κινητήρα diesel ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V. Η δέσμευση στην ηλεκτροκίνηση συνεχίζεται με την τελευταία τεχνολογία BMW eDrive. Η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει το Νοέμβριο του 2022.

Τώρα, περισσότερο από ποτέ, ο αριθμός 7 αντιπροσωπεύει την οδηγική απόλαυση, την άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και την πρωτοποριακή τεχνολογία. Μερικούς μόλις μήνες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i7, περισσότερες νέες επιλογές πρόκειται να πλαισιώσουν από το Νοέμβριο του 2022 τη γκάμα των συστημάτων κίνησης που θα διατίθενται για τη νέα BMW Σειρά 7. Δύο plug-in hybrid (PHEV) εκδόσεις – συμπεριλαμβανομένου του πρώτου μοντέλου BMW M στη νέα γκάμα της BMW Σειράς 7– θα ικανοποιήσει και θα ενθουσιάσει τους πελάτες σε πολυάριθμες αγορές σε όλο τον κόσμο με τη συνδυασμένη ισχύ ενός εξακύλινδρου εν σειρά βενζινοκινητήρα και ενός αναβαθμισμένου συστήματος ηλεκτροκίνησης. Αυτή η δέσμευση στην ηλεκτροκίνηση βελτιστοποιεί επίσης την απόδοση της νέας BMW 740d xDrive που διατίθεται σε Ευρωπαϊκές αγορές (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 6,8 – 6,1 lit/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 178 – 160 g/km στον κύκλο WLTP), του οποίου ο εν σειρά, εξακύλινδρος κινητήρας diesel ενισχύεται από μία προηγμένη ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.

Η μεγαλύτερη ποικιλία διαθέσιμων συστημάτων κίνησης ανοίγει νέους ορίζοντες όσον αφορά τη δυναμική συμπεριφορά, την προηγμένη πολυτέλεια και την αίσθηση ευεξίας που δεν μπορεί να πετύχει κανείς από τους ανταγωνιστές της BMW Σειράς 7. Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας πρόσφατα εξελιγμένης, ευέλικτης αρχιτεκτονικής οχήματος για τη Σειρά 7 και η έκφραση μιας δομής με παγκόσμιο προσανατολισμό, που επιτρέπει στη γκάμα μοντέλων να προσαρμόζεται ξεχωριστά στις απαιτήσεις κάθε αγοράς. Επομένως, το BMW Group λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών, τις εκάστοτε υποδομές και την ισχύουσα νομοθεσία σε διαφορετικές περιοχές το κόσμου.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Plug - in υβριδική καινοτομία από την BMW

Τα συστήματα κίνησης που χρησιμοποιούνται στα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα συνδυάζουν έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Και στα δύο αυτοκίνητα, η ισχύς που παράγεται από τις δύο μονάδες κίνησης περνά στο δρόμο μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive.

Ο ηλεκτροκινητήρας που τοποθετείται και στα δύο μοντέλα υιοθετεί την τελευταία γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive για plug-in υβριδικά μοντέλα. Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας με ειδική ισχύ πάνω από 5.0 kW/kg αποδίδει 145 kW/197 hp και στις δύο εκδόσεις PHEV ενώ το εύρος στροφών του έχει διευρυνθεί φτάνοντας τώρα τις 11.500 σαλ.

Επιπλέον, ένα σύστημα γραναζιών χρησιμοποιείται για την αύξηση της μέγιστης ροπής του ηλεκτροκινητήρα στα 450 Nm στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων στην πλευρά του κινητήρα. Αυτή καινοτομία, που κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την BMW, επιτρέπει στο ενσωματωμένο περίβλημα του κιβωτίου ηλεκτρικό σύστημα, να έχει μία συμπαγή σχεδίαση που εξοικονομεί βάρος, παράγοντας συγχρόνως ροπή είτε από μόνο του, είτε συμπληρωματικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, που υπό κανονικές συνθήκες, θα ήταν εφικτή μόνο με τη χρήση ενός πολύ μεγαλύτερου και βαρύτερου ηλεκτροκινητήρα. Η βελτιστοποιημένη παροχή ισχύος που επιτυγχάνεται με το σύστημα γραναζιών μεταξύ του ρότορα, του ηλεκτροκινητήρα και του άξονα εισόδου του κιβωτίου ταχυτήτων, κάνει τη διαφορά τόσο κατά την επιτάχυνση, όσο και κατά την απότομη αύξηση της ταχύτητας.
 

Tο πρώτο αυτοκίνητο επιδόσεων της BMW M με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης

Ένα προφίλ επιδόσεων ενισχυμένο με έξτρα σπορ δυνατότητες και μία αύρα δυναμισμού κορυφαίου επιπέδου, είναι τα στοιχεία που καθιστούν ξεχωριστή τη νέα BMW M760e xDrive (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 1,3 – 1,0 lit/100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 26,0 – 23,7 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 29 – 23 g/km στον κύκλο WLTP). Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο επιδόσεων από την BMW M GmbH με plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι μία εξακύλινδρη εν σειρά μονάδα 3.0 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo με ονομαστική ισχύ και ροπή 280 kW/380 hp και 520 Nm αντίστοιχα και συνεργάζεται με ένα νέο ηλεκτροκινητήρα που σε συνδυασμό αποδίδουν συνολική ισχύ 420 kW/571 hp (με προσωρινό μπουστάρισμα) και συνολική ροπή 800 Nm.

Η νέα BMW M760e xDrive επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα και ολοκληρώνει την εν κινήσει επιτάχυνση από τα 80 στα 120 km/h σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα. Ως αποτέλεσμα, η BMW M760e xDrive συνδυάζει εθιστικές επιδόσεις με την επιλογή της οδηγικής απόλαυσης μηδενικών ρύπων σε αστικές περιοχές και όχι μόνο. Τα σχεδιαστικά στοιχεία ειδικά για Μ, η διακόσμηση στο εσωτερικό και οι οθόνες στο cockpit εναρμονίζονται άριστα με το περιβάλλον σύγχρονης πολυτέλειας του Sedan.

Στη νέα BMW 750e xDrive (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 1,3 – 1,0 lit/ 100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 25,8 – 22,8 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 29 – 22 g/km στον κύκλο WLTP), το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης συνδυάζεται και πάλι με έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 3.0 λίτρων που αυτή τη φορά αποδίδει ονομαστική ισχύ 230 kW/313 hp και ονομαστική ροή 450 Nm. Όταν συνδυάζονται, οι δύο πηγές ισχύος παράγουν 360 kW/490 hp (με προσωρινό μπουστάρισμα) και συνολική ροπή 700 Nm. Αυτό επιτρέπει στη νέα BMW 750e xDrive να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,8 δευτερόλεπτα και από τα 80 στα 120 km/h σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα.

Οι ηλεκτροκινητήρες των δύο plug-in υβριδικών μοντέλων αντλούν την ενέργειά τους από μία μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης εγκατεστημένη στο πάτωμα του οχήματος, που είναι επίσης προϊόν της τεχνολογίας BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Με χωρητικότητα 18,7 kWh, το ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας είναι πάνω από 50% υψηλότερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα είναι 7,4 kW. Σε συνδυασμό με την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και την ευφυή διαχείριση ενέργειας συμπεριλαμβανομένης της προσαρμοζόμενης ανάκτησης ενέργειας, αυτό προσφέρει στη νέα BMW M760e xDrive ηλεκτρική αυτονομία 77 – 85 km (προσωρινές τιμές) στον κύκλο WLTP και στην BMW 750e xDrive 78 – 87 km (προσωρινές τιμές) σύμφωνα με το WLTP.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε