Το νέο Βρετανικό supercar θα έχει ολοκαίνουριο πλαίσιο από ανθρακόνημα, χαμηλό βάρος και twin turbo υβριδικό κινητήρα που θα του χαρίζει εκπληκτικές επιδόσεις και ηλεκτρική αυτονομία 32 χιλιομέτρων.
To McLaren 570S θα σταματήσει να παράγεται, δίνοντας τη θέση του σε ένα νέο, εξηλεκτρισμένο supercar. Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν πως όλη η σειρά Sports Series θα σταματήσει για χάρη του επερχόμενου υβριδικού υπεραυτοκινήτου, το οποίο θα ανήκει στην ολοκαίνουρια κατηγορία των Υβριδικών Υψηλών Επιδόσεων (High Performance Hybrid, HPH).
Το πρωτότυπο του νέου supercar της McLaren είναι υπό φάση εξέλιξης και εμφανίστηκε να δοκιμάζεται στο δρόμο.
Το νέο μοντέλο θα έχει ως βάση έναν νέο V6 twin turbo κινητήρα κατασκευής της βρετανικής εταιρείας Ricardo, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Το υβριδικό σύνολο θα αποδίδει πάνω από 600 ίππους, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί τιμές ροπής. Παρόλα αυτά, περιμένουμε παραπάνω από τα 600Nm που διαθέτει ο V8 twin turbo των 3,8 λίτρων, τον οποίον καλείται να αντικαταστήσει.
Η McLaren δεν έχει ανακοινώσει το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά ο πρόεδρος της εταιρείας, κ. Mike Flewitt, είχε προηγουμένως αναφέρει πως το νέο αυτοκίνητο δεν θα βαρύνει παραπάνω από 30 με 40 κιλά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Το 570S ζυγίζει στην απλούστερη μορφή του, χωρίς υγρά, 1.313kg.
Προκειμένου να επιτευχθεί η διατήρηση του χαμηλού βάρους παρά την προσθήκη του υβριδικού συστήματος, στην Βρετανική εταιρεία δουλεύουν πυρετωδώς για να ετοιμάσουν μια νέα πλατφόρμα, η οποία ονομάζεται McLaren Carbon Lightweight Architecture (MCLA) η οποία θα αντικαταστήσει το ανθρακονημάτινο πλαίσιο MonoCell, το οποίο γνωρίσαμε μέσω του McLaren MP4-12C, του πρώτου μοντέρνου supercar της εταιρείας.
Οι μπαταρίες, σύμφωνα με πηγές, θα έχουν σχεδόν 32 χιλιόμετρα αμιγούς ηλεκτρικής αυτονομίας, πιθανότατα σε κύκλο WLTP, χωρίς να υπάρχει κάποια περαιτέρω πληροφορία για αυτές.
Όσο για το πώς θα λέγεται το νέο McLaren, πιστεύεται ότι θα αλλάξει ο τρόπος ονομασίας των μοντέλων, που μέχρι στιγμής γινόταν με βάση την ιπποδύναμη του εκάστοτε αυτοκινήτου, και αντί να ονομάζεται 600S ή κάτι αντίστοιχο, είναι πολύ πιθανόν η ονομασία να είναι εντελώς διαφορετική.
Αφού τα McLaren της Ultimate Series ονομάζονται Elva, Senna και Speedtail, το High Performance Hybrid ίσως ονομαστεί Arkon, Veo, Artura, Vion, ή ακόμα και GTZ. Όλες αυτές οι ονομασίες έχουν κατοχυρωθεί από την McLaren το τελευταίο δωδεκάμηνο σε διάφορα γραφεία ανά τον κόσμο.
Μια ακόμα άγνωστη για την ώρα πληροφορία είναι το κόστος απόκτησης του νέου υβριδικού supercar, καθώς δεν γνωρίζουμε εάν θα είναι απευθείας διάδοχος του 570S, διατηρώντας έτσι παρόμοια τιμολόγηση με το απερχόμενο μοντέλο, ή εάν θα κοστολογείται υψηλότερα από το 570S, πλησιάζοντας έτσι την τιμή του 720S.
Η αποκάλυψη του νέου plug-in υβριδικού McLaren υπολογίζεται να γίνει στις αρχές του 2021, επομένως χρειάζεται αναμονή λίγων μηνών για να μάθουμε επίσημες πληροφορίες.