Νέα Porsche 911 GT3 RS: Πιο ακραία από ποτέ!
Με 525 άλογα από ατμοσφαιρικό κινητήρα 4 λίτρων, βάρος 1.450 κιλά και «πρησμένη» εμφάνιση, γεμάτη αεροτομές και αεραγωγούς, η νέα Porsche 911 GT3 RS είναι μια ωδή στο motorsport και έχει ένα και μόνο σκοπό: Να κινείται εξωφρενικά γρήγορα.
Παρουσιάστηκε η νέα Porsche 911 GT3 RS
Η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 GT3 RS, που ανήκει στη γενιά 992, και ουσιαστικά είναι η πιο εξωφρενική ατμοσφαιρική 911 που έχουμε γνωρίσει μέχρι τώρα.
Ο boxer κινητήρας έχει χωρητικότητα 4 λίτρα, και αποδίδει 525 ίππους άνευ υπετροφοδότησης, δηλαδή 15 παραπάνω από τους 510 της «απλής» 911 GT3. Τα «μαγικά» που έχουν κάνει εκεί στο Weissach, όπου βρίσκεται το κέντρο ερευνών της Porsche, δεν είναι μόνο στο μοτέρ, αλλά κυρίως στο αμάξωμα του αυτοκινήτου.
Εμφάνιση αγωνιστικού, με τεράστια αεροτομή, διαχύτη και «πρησμένα» φτερά
Στον εμπρόσθιο πρόβολο της Porsche 911 GT3 RS 992, εκεί που κάποτε βρισκόταν το εμπρός «πορτ-μπαγκάζ» πλέον υπάρχουν αεραγωγοί σε σχήμα L, μέσω των οποίων βγαίνει ο αέρας που εισέρχεται από το άνοιγμα του προφυλακτήρα, με αποτέλεσμα να πιέζεται το εμπρός μέρος της Porsche στο έδαφος. Το ίδιο έργο εκτελούν οι εξαγωγές αέρα στα φουσκωμένα φτερά, οι οποίες συνοδεύονται από πτερύγια εκατέρωθεν των τροχών.
Στο πλάι της «πολεμικής» Porsche 911 GT3 RS υπάρχουν splitters για περαιτέρω βελτίωση της ροής αέρα γύρω από το αυτοκίνητο. Το κερασάκι στην τούρτα βέβαια είναι στο πίσω μέρος, όπου μία τεράστια φτερούγα υποδηλώνει ευθαρσώς πως αυτό εδώ το όχημα έχει εξελιχθεί με σκοπό τις απόλυτες επιδόσεις στην πίστα. Αυτή μάλιστα είναι διπλή, με το επάνω μέρος της να είναι ρυθμιζόμενο κατά το δοκούν από τον οδηγό, ούτως ώστε να προεκτείνεται ή να οριζοντιώνεται αναλόγως τις απαιτήσεις που έχει η εκάστοτε πίστα, σαν το σύστημα DRS της Formula 1. Για πρώτη φορά το ύψος της αεροτομής ξεπερνά αυτό της οροφής, ενώ στη βάση της ένα ducktail spoiler ολοκληρώνει την εικόνα. Μιλώντας για οροφή, στο τελείωμά της συναντούμε δύο πτερύγια που «τρέχουν» κατά μήκος του αυτοκινήτου και κατευθύνουν τη ροή του αέρα στην φτερούγα.
Σύμφωνα με την Porsche, τα αεροδυναμικά βοηθήματα της 911 GT3 RS προκαλούν κάθετη δύναμη ύψους 409 κιλών στα 200 χλμ/ώρα, αριθμός διπλάσιος από αυτόν του απερχόμενου μοντέλου. Σε πιο υψηλές ταχύτητες το downforce αυξάνεται, και στα 285 χλμ/ώρα μετατρέπεται σε 860 κιλά.
Με τη... δίαιτα του άνθρακα η Porsche 911 GT3 RS, έχει βάρος 1.450 κιλά
Όσον αφορά τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην Porsche 911 GT3 RS, όπως είναι αναμενόμενο υπάρχει άπλετη δόση ανθρακονημάτων. Τόσο οι πόρτες, όσο και τα καθίσματα είναι από το συγκεκριμένο εξωτικό υλικό, με την εταιρεία να αναφέρει πως παρά τις προσθήκες στο αμάξωμα, το βάρος έχει διατηρηθεί στα 1.450 κιλά, δηλαδή 20 κιλά παραπάνω από το μοντέλο που αντικατέστησε.
Στο πακέτο ClubSport, που πλέον είναι standard, πίσω από τα καθίσματα βρίσκεται ένα μεταλλικό roll cage, το οποίο στο πακέτο εξοπλισμού Weissach είναι επίσης από ανθρακονήματα, κάτι που ισχύει και για την οροφή, το εμπρός «καπό» και τις αντιστρεπτικές ράβδους.
Σχολιάστε |