autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
8 φωτογραφίες »

Νέο Duster: Αξίζει τα επιπλέον λεφτά ή τσάμπα καίει η λάμπα?

Διαβάστηκε από 12575 αναγνώστες - 9/9/2021

Το νέο Duster αναβαθμίστηκε σε όλους τους τομείς και φοράει για πρώτη φορά αυτόματο κιβώτιο στην κορυφαία του έκδοση, συνεχίζοντας να κρατάει την τιμή του σε λογικά επίπεδα. Συγκρίνουμε το νέο μοντέλο με το προκάτοχο του για να δούμε αν όντως είναι καλύτερο!

Το Dacia Duster δεύτερης γενιάς, προχώρησε στο αναμενόμενο facelift, υιοθετώντας τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας και φέροντας για πρώτη φορά αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που συνδυάζεται μόνο με τον κινητήρα ΤCe 150 στη δικίνητη έκδοση.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Το μοντέλο αναγνωρίζεται από τα ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας και πίσω φωτιστικά σώματα, όπου πλέον συναντάμε τα γραφικά Υ, που είναι το σήμα υπογραφής της Dacia και τη νέα τρισδιάστατη χρωμιωμένη μάσκα. Επίσης διαθέτει μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, που σε συνδυασμό με τις νέες ζάντες με γνώμονα την καλύτερη αεροδυναμική, έφεραν μείωση στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα κατά 5,6 γραμμάρια το χιλιόμετρο.
Άραγε η ελαφρώς τσιμπημένη τιμή του σε σχέση με τον προκάτοχο του είναι δικαιολογημένη με τα νέα δεδομένα που προσφέρει?
Συγκρίνουμε τις δυο κορυφαίες εκδόσεις της κάθε γενιάς και βγάζουμε το συμπέρασμα.

Αναβαθμισμένο στα σημεία το νέο Dacia είναι ψηλότερο, με καλύτερο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτηση ρυθμισμένη για άνεση. Για πρώτη φορά έρχεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά συνεργάζεται μόνο με τον κινητήρα TCe150 στην δικίνητη έκδοση

Αναβαθμισμένο στα σημεία το νέο Dacia είναι ψηλότερο, με καλύτερο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτηση ρυθμισμένη για άνεση. Για πρώτη φορά έρχεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά συνεργάζεται μόνο με τον κινητήρα TCe150 στην δικίνητη έκδοση

 
Περισσότερη ιπποδύναμη και πλούσιος εξοπλισμός
Η νέα έκδοση έχει  20 περισσότερους ίππους, αυτόματο κιβώτιο καθώς και αναβαθμισμένο infotainment σύστημα με οθόνη αφής 8 ιντσών. Ακόμα το αυτοκίνητο διαθέτει νέα πίσω κάμερα με εξαιρετικά βελτιωμένη εικόνα, προειδοποίηση τυφλού σημείου, φιμέ πίσω παράθυρα και αυτόματο κλιματισμό. Ο οδηγός κάθεται σε ανατομικά καθίσματα με σωστή πλευρική στήριξη, ενώ το φαρδύτερο και συρόμενο υποβραχιόνιο, εκτός από περισσότερη άνεση, προσφέρει και αποθηκευτικό χώρο 1,1 λίτρων.
 
Καλύτερη πρακτικότητα, χωροταξία και ταπετσαρίες
Η κεντρική κονσόλα του ανανεωμένου SUV έχει ανέβει υψηλότερα, επιτρέποντας στον οδηγό πιο άμεση πρόσβαση, με τους διακόπτες του cruise control να έχουν τοποθετηθεί πλέον στον τιμόνι και όχι ανάμεσα στα καθίσματα που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο. Επίσης το ανανεωμένο Duster έρχεται με νέες επενδύσεις και ταπετσαρίες, με τα προσκέφαλα στα μπροστινά καθίσματα να είναι πιο λεπτά, βελτιώνοντας την εικόνα του εσωτερικού.

Τα καθίσματα και το σύστημα infotainment είναι σαφώς βελτιωμένα, με την οθόνη αφής 8 ιντσών να έχει πλήρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Τα καθίσματα και το σύστημα infotainment είναι σαφώς βελτιωμένα, με την οθόνη αφής 8 ιντσών να έχει πλήρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας.

 
Πιο αποδοτικός κινητήρας, καλύτερο σύστημα διεύθυνσης
Ο 1.300αρης κινητήρας έχει πλέον βελτιωθεί αισθητά. Έχει καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης και είναι πρόθυμος να ξεκινήσει σε όποια συνθήκη κι αν βρίσκεται. Το σύστημα διεύθυνσης είναι σαφώς βελτιωμένο, με την ανάρτηση να είναι προσανατολισμένη στο τομέα της άνεσης και τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος να κάνει το Duster ακόμα πιο κατάλληλο για off-road διαδρομές.
 
Συμπέρασμα
Το νέο Duster είναι σαφώς βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, με την μικρή αύξηση της τιμής να δικαιολογείται απόλυτα. Μάλιστα στην έκδοση διπλού καυσίμου Eco-G με LPG, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ υγραερίου είναι μεγαλύτερη κατά 50% , με αποτέλεσμα η αυτονομία της συγκεκριμένης έκδοσης να μπορεί να φτάσει τα 1.200 χλμ. Ελπίζουμε κάποια στιγμή να δούμε το αυτόματο κιβώτιο να συνεργάζεται και με τις τετρακίνητες εκδόσεις. Το νέο Dacia Duster είναι ήδη διαθέσιμο στην χώρα μας από 15.990€.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Dacia Duster TCe 150 2WD
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Bενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.250-600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.700-3.250
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 199
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.330
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 6,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 141
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
Τιμή από (€) 15.990
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε