Το Fiat 500e 3+1 γίνεται πρακτικότερο αφού αποκτά μια έξτρα πόρτα εισόδου, χωρίς την παραμικρή αλλαγή στις διαστάσεις του, ενώ διαθέτει και υπερπλούσιο εξοπλισμό.
Η Fiat μας παρουσίασε την ηλεκτρική έκδοση του 500 νωρίτερα τον Μάρτιο, λίγο πριν τα παγκόσμια lockdown, δείχνοντάς μας έτσι το πώς θα είναι το ανανεωμένο ιταλικό supermini.
Επτά –και κάτι- μήνες μετά, η Fiat μας αποκαλύπτει ένα νέο μέλος στην οικογένεια, το οποίο μάλιστα απέκτησε μια έξτρα πόρτα και ονομάζεται 500e 3+1.
Είναι γεγονός πως πλέον τα μικρά αυτοκίνητα καλούνται να παίξουν πολλές φορές και το ρόλο των οικογενειακών, αφού πολλοί κάτοχοι έχουν μόνο ένα όχημα στην ιδιοκτησία και διάθεσή τους. Έχοντας αυτό ως γνώμονα, η Fiat εξέλιξε το 500e 3+1 με σκοπό να είναι πιο πρακτικό για ιδιοκτήτες που έχουν οικογένεια και πρέπει να κάνουν πολλές δουλειές με το αυτοκίνητό τους σε καθημερινή βάση.
Η εταιρεία περιγράφει το νέο μοντέλο ως «ολοκαίνουριο, αμιγώς ηλεκτρικό και με μία έξτρα πόρτα, παραμένοντας πάντα 500».
Ουσιαστικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο με αυτό που είδαμε τον Μάρτιο αλλά με μία πρόσθετη πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού. Καλά καταλάβατε, η πλευρά του οδηγού δεν διαθέτει δεύτερη πόρτα.
Αν αναρωτιέστε για ποιο λόγο επιλέχθηκε η συγκεκριμένη πλευρά, είναι επειδή είναι πιο ασφαλής για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών, μιας και είναι δίπλα στο πεζοδρόμιο και δεν υπάρχει ο κίνδυνος ατυχήματος από διερχόμενα οχήματα.
Κανένας συμβιβασμός δεν έχει γίνει όσον αφορά την πρακτικότητα του αυτοκινήτου και την ευκολία ελιγμών στα στενά της πόλης, μιας και οι εξωτερικές διαστάσεις της 3+1 έκδοσης δεν έχουν αλλάξει καθόλου σε σχέση με το απλό Fiat 500e, ενώ ίδιες είναι τόσο οι διαστάσεις όσο και το σχήμα της πόρτας συνοδηγού μεταξύ των δύο μοντέλων.
Πώς γίνεται αυτό; Η έξτρα πόρτα της νέας έκδοσης τοποθετήθηκε στο πίσω φτερό, και οι μεντεσέδες της πόρτας βρίσκονται το πίσω μέρος, κάνοντας έτσι την πόρτα να ανοίγει «ανάποδα». Ως πρόσθετο μέτρο ασφαλείας, η νέα πλαïνή πίσω θύρα μπορεί να ανοίξει μόνο εάν ανοίξει αυτή του συνοδηγού πρώτα.
Σύμφωνα με την Fiat, η νέα πόρτα δεν επηρεάζει την κατανάλωση και την οδική συμπεριφορά του 500e 3+1, παρά το γεγονός πως προσθέτει 30 κιλά επιπλέον στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.
Οι πωλήσεις του νέου Fiat 500e 3+1 θα ξεκινήσουν με την ειδική La Prima σειρά, η οποία θα έχει πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προσαρμοστικό cruise control, full LED φώτα, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών καθώς και κάμερα παρκαρίσματος.
Η Fiat δεν εξοπλίζει πλούσια μόνο τη συγκεκριμένη έκδοση αλλά και το απλό 500 με τις 2 πλαϊνές πόρτες, καθώς θα διατίθεται σε 3 διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού (Action, Passion και Icon) τα οποία θα έχουν μία μίξη επιλογών μπαταρίας, ηλεκτρικού κινητήρα, εξοπλισμού και εμφάνισης.