Νέο Honda CR-V: Υβριδικό & πιθανώς ηλεκτρικό
Η επόμενη γενιά του CR-V είναι στα «σκαριά» και αναμένεται να έρθει με ολοκαίνουργιο design ακολουθώντας τις γραμμές του HR-V, με ένα νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο κάτω από το καπό, ενώ αργότερα θα δούμε την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση.
Κάπως έτσι θα είναι το επόμενο Honda CR-V
Το Honda CR-V συνεχίζει στην έκτη γενιά του, με την πρώτη του εμφάνιση στα φώτα της δημοσιότητας να μην αργεί. Παίρνοντας ως βάση μια εικόνα πατέντας που διέρρευσε πριν από περίπου ένα μήνα, η ιστοσελίδα Kolesa παρουσίασε την δική της άποψη για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το νέο CR-V, ενώ τώρα ακολουθεί το TopElectricSUV.com με τα δικά του σχέδια για το best seller της Honda.
Design δανεισμένο από το νέο HR-V
Το νέο CR-V θα διαφοροποιείται αρκετά από το τρέχον μοντέλο αφού θα υιοθετήσει μερικά από τα τετραγωνισμένα χαρακτηριστικά που είδαμε στο νέο HR-V που διατίθεται στην Ελλάδα. Εμπρός, τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον πιο μεγάλα και πλατιά, ενώ ανάμεσά τους υπάρχει μία χρωμιομένη λωρίδα που τα ενώνει. Από κάτω κυριαρχεί η αρκετά μεγάλη κυψελωτή γρίλια μαύρου χρώματος που φέρει και το σήμα της Honda. Αν και για το πίσω μέρος δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες, από την εικόνα παρατηρούμε την αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής και τα κάθετα φώτα.
Αποκλειστικά ως υβριδικό
Σε ότι αφορά τα κινητήρια σύνολα του νέου Honda CR-V, πιθανόν θα δούμε το e:HEV υβριδικό σύνολο του HR-V κάτω από το καπό. Να θυμίσουμε πως, αυτό αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο θερμικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας βενζίνης σε αυτήν την περίπτωση παίζει τον ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία. Η συνολική απόδοση του συστήματος αγγίζει τους 131 ίππους με 253 Nm ροπής, ενώ την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα αναλαμβάνει ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος. Η εν λόγω τεχνολογία θυμίζει σε λειτουργία αυτή ενός CVT κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, ενώ συνεργάζεται άμεσα με τον ένα ηλεκτροκινητήρα 80 kW, κρατώντας τον δεύτερο ηλεκτροκινητήρα για την φόρτιση της μπαταρίας.
Σχολιάστε |