Η Isuzu παρουσίασε το νέο MU-X SUV, το οποίο ναι μεν βασίζεται στο D-MAX, αλλά χάρη στον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό του αποπνέει αέρα premium μοντέλων, και θα διατίθεται με κίνηση στους 2 και 4 τροχούς.
Η Isuzu παρουσίασε το νέο της SUV, με την ονομασία MU-X, το οποίο βασίζεται στο γνωστό μας D-MAX. Μάλιστα, η εμπορική του διάθεση θα ξεκινήσει σύντομα, στις 9 Νοεμβρίου, πρώτα με την αγορά της Ταϊλάνδης, ενώ θα ακολουθήσει και σε άλλες χώρες του κόσμου.
Το νέο μοντέλο μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το αδερφό του pick-up, επομένως οι επιλογές σε κινητήρες είναι οι ίδιες με αυτές του D-MAX, δηλαδή ένας turbo diesel 1900 κυβικών και ένας μεγαλύτερος, επίσης turbo diesel 3 λίτρων.
Ο τετρακύλινδρος 1,9 turbo diesel κινητήρας με την κωδική ονομασία RZ4E, αποδίδει 150 ίππους στις 3500 στροφές και 350Nm στο φάσμα των 1800-2600 στροφών. Σε αυτή την έκδοση, η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω δύο διαθέσιμων κιβωτίων, ενός χειροκίνητου και ενός αυτόματου, αμφότερων 6 σχέσεων.
Όσοι αγοραστές επιθυμούν τετρακίνηση, θα πρέπει να επιλέξουν την μεγάλη έκδοση με τον τρίλιτρο τετρακύλινδρο turbo diesel κινητήρα με τον κωδικό 4JJ3, ο οποίος διαθέτει 190 ίππους στις 3600 στροφές με την ροπή των 450Nm να έρχεται σε χαμηλότερο φάσμα, μεταξύ 1600-2600 στροφών.
Αυτή η έκδοση έχει αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.
Όσον αφορά την εμφάνιση του νέου Isuzu MU-X, το SUV διαθέτει πιο μοντέρνα και «πολιτική» εμφάνιση σε σχέση με το pickup στο οποίο βασίζεται, ενώ είναι και πιο εκλεπτυσμένο σε σχέση με το MU-7, το μοντέλο που ουσιαστικά αντικαθιστά και ήταν διαθέσιμο μόνο σε χώρες της νοτιοανατολικής Ασίας.
Σε αυτό παίζει ρόλο ο σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων, τόσο μπροστά όσο και πίσω, καθώς και οι πλαϊνές γραμμές των παραθύρων, που μαζί με τα έντονα νεύρα γύρω από τα φτερά χαρίζουν δυναμισμό και αέρα premium SUV αυτοκινήτου, κρύβοντας έτσι τη συγγένεια με το D-MAX.
Αντιθέτως, η συγγένεια αυτή φαίνεται στο εσωτερικό, το οποίο είναι σχεδόν ίδιο με το pickup της Isuzu. Μόνο οι ακριβότερες εκδόσεις δείχνουν πιο premium και πολυτελείς, χάρη στα μεγαλύτερα επίπεδα εξοπλισμού που έχουν. Ορισμένα από τα στοιχεία εξοπλισμού είναι ηλεκτρικό χειρόφρενο, ηλεκτρική πόρτα αποσκευών και εσωτερικός απαλός φωτισμός, μεταξύ άλλων.
Η Isuzu επίσης αναφέρει πως η καμπίνα είναι πιο ευρύχωρη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ειδικά για τους επιβάτες στην τρίτη σειρά καθισμάτων, αφού αυτά είναι αναδιπλούμενα και εκτός αυτού υπάρχει και περισσότερος χώρος για τα πόδια. Βελτιωμένη είναι επίσης τόσο η σταθερότητα του αυτοκινήτου όσο και η ποιότητα κύλισης, ενώ έχει μειωθεί και ο εσωτερικός θόρυβος στην καμπίνα.
Με την εταιρεία να δηλώνει πως το νέο MU-X θα διατεθεί και σε άλλες χώρες πλέον, περιμένουμε να μάθουμε αν το αυτοκίνητο θα έρθει και στην Ευρώπη.