Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
KIA Rio GT-Line: Υβριδικό με 120 ίππους κι αυτόματο κιβώτιο
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

KIA Rio GT-Line: Υβριδικό με 120 ίππους κι αυτόματο κιβώτιο

Διαβάστηκε από 7737 αναγνώστες - 25/1/2022

Σπορτίφ εμφάνιση, 120 άλογα, στάνταρ 7αρι DCT κιβώτιο, ήπιο υβριδικό σύστημα και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση δεν βρίσκει εύκολα σε supermini αυτοκίνητο. Το KIA Rio GT-Line τα έχει όλα!

Η κορεάτικη εταιρία μας προσφέρει ένα μοντέλο εντυπωσιακό, με πιο καθαρό ευρωπαϊκό προσανατολισμό, ακολουθώντας την τάση της εποχής στο τομέα της εναλλακτικής ενέργειας και έτοιμο να ανέβει τα σκαλιά της επιτυχίας.


Οι 8ακτινες 17αρες ζάντες ανήκουν στον εξοπλισμό της GT-Line έκδοσης και σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις φιλτράρουν σωστά τις πληροφορίες που στέλνουν στον οδηγό

Οι 8ακτινες 17αρες ζάντες ανήκουν στον εξοπλισμό της GT-Line έκδοσης και σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις φιλτράρουν σωστά τις πληροφορίες που στέλνουν στον οδηγό

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 
Νεανική εμφάνιση, σπορτίφ χαρακτήρας
Από την πρώτη επαφή με το Rio φαίνεται ο νέος σχεδιασμός στη γρίλια της μάσκας που πλέον είναι και πιο λεπτή και έχει το κωδικό όνομα «tiger nose». Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει σχεδιαστεί και αυτός από την αρχή, με τα νέα full LED φωτιστικά σώματα και τους προβολείς ομίχλης LED «ice cube» που διαθέτει η έκδοση της δοκιμή μας GT-Line, να συμπληρώνουν «ειδυλλιακά» το όλο σύνολο. Προχωρώντας προ τα πίσω βρίσκουμε τα πλαϊνά μαύρα μαρσπιέ, την πίσω αεροτομή, τον επίσης ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα, με την σπορτίφ εμφάνιση του αυτοκινήτου να κλείνει με τη διπλή εξάτμιση. Το μοντέλο της δοκιμής μας πατάει πάνω σε 8άκτινες 17αρες ζάντες γεμίζοντας ολόκληρο το θόλο και δίνοντας πιο δυναμική εμφάνιση.
 
GT εσωτερικό με multimedia καταστάσεις
Μπαίνοντας στο εσωτερικό της έκδοσης GT-Line η σπορτίφ μυρωδιά σε κατακλύζει χωρίς να σε κουράζει. Το τριάκτινο «κοφτό» τιμόνι, τα αλουμινένια πετάλια, η μίμηση ανθρακονήματος στο ταμπλό είναι μερικές έξυπνες λεπτομέρειες που αναβαθμίζουν την καμπίνα του Kia Rio. Αίσθηση προκαλεί και η νέα έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών που υποστηρίζει ταυτόχρονη σύνδεση δυο κινητών συσκευών καθώς και σύνδεση μέσω Apple Carplay και Android Auto.  Μέσα στον πίνακα οργάνων τοποθετήθηκε μια νέα υψηλότερης ανάλυσης ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών που προσφέρει αρκετές λεπτομέρειες στον οδηγό με μια από αυτές να είναι η λειτουργία και η ένδειξη ροής ενέργειας στο ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα  325 λίτρα, αριθμός ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας.
 

Κινητήρας κόσμημα-Εντυπωσιακή συμπεριφορά

Κινητήρας κόσμημα-Εντυπωσιακή συμπεριφορά
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η μεγαλύτερη τεχνολογική αναβάθμιση του αυτοκινήτου έγινε με την προσθήκη του ήπιου υβριδικού συστήματος  48 Volt που είναι ιδανικό για τέτοιου είδος αυτοκίνητα αφού, χωρίς να αλλοιώνει τον χαρακτήρα τους, βελτιώνει την απόδοση και την κατανάλωση τους. Η Kia το ονομάζει «EcoDynamics+» και συνδυάζει τον 3κύλινδρο 1000αρη βενζινοκινητήρα τεχνολογίας «Smartstream», που διαθέτει και σύστημα «CVVD» (τεχνολογία μεταβαλλόμενης διάρκειας βαλβίδων στα ελληνιστί), με μία μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 0,46 kWh και μια μονάδα Mild- Hybrid Starter- Generator ή πιο απλά μίζα-δυναμό. Το αποτέλεσμα αυτής της σύμπραξής είναι 120 άλογα και 200Nm στις 2.000 -  3.500 σ.α.λ με την κίνηση στον εμπρός άξονα να γίνεται μέσα από το στάνταρ 7άρι διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο. Χάρη στο ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ.
 

Σε προκαλεί να το οδηγήσεις
Το στιβαρό του πλαίσιο, η καλορυθμισμένη ανάρτηση, τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας και ο δυναμικός κινητήρας σε προκαλούν από την πρώτη στιγμή να αρχίσει να γράφεις χιλιόμετρα σε όποια διαδρομή κι αν σου αρέσει. Με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και δυνατότητα επιλογής «Drive mode» (Eco, Normal, Sport) το Kia Rio μπορεί να σε υποστηρίξει σε όποια οδηγική ψυχολογία κι αν βρίσκεσαι, με το αυτόματο κιβώτιο να συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα μέσα στην πόλη, ενώ σε γρήγορες και σφιχτές διαδρομές με την επιλογή του σπορ προγράμματος το τιμόνι θα βαρύνει και ο κινητήρας θα φτάνει σχεδόν στα κόκκινα πριν αλλάξει ταχύτητα.  Οι 17αρες ζάντες σε συνδυασμό με την ανάρτηση φιλτράρουν σωστά τις πληροφορίες που στέλνουν στο τιμόνι. Το σύστημα φρεναρίσματος είναι άψογο και οι δίσκοι σε κάθε τροχό θα ακινητοποιήσουν το μικρό κορεάτικο supermini από τα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 36,4 μέτρα.

Η τιμή του Kia Rio 1,0 T-GDi 120 PS 48V ξεκινάει από τα 20.190 ευρώ με στάνταρ 7-DCT, 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και το μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο, την GL Optimum, όπου διαθέτει πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η έκδοση GT-Line της δοκιμής μας με πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά και επιπλέον επίπεδο εξοπλισμού, όπως οι 17αρες ζάντες, αρχίζει από τα 21.290 ευρώ.
 
Συμπέρασμα
Το μικρό supermini της Kia αποδεικνύει από τη πρώτη στιγμή με το σπορτίφ χαρακτήρα του, την ποιότητα κατασκευής του, την τεχνολογική του ανανέωση και τον εξοπλισμό του ότι ήρθε για να πρωταγωνιστήσει. Με το τυχερό 7, σε χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και αριθμό ταχυτήτων στο στανταρ αυτόματο κιβώτιο, βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό και με τα 120 άλογα του είναι έτοιμο να βάλει δύσκολα σε όποιον κάτσει δίπλα του.


 

Τεχνικά χαρακτηριστικά* Kia Rio 1,0 T-GDi 120 PS 48V 7-DCT
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Κύλινδροι 3
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων βενζίνης, ήπια υβριδικό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 120/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/2.000-3.250
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 190
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.680
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5,1-5,2
Μέση Δοκιμής 7,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 116-126
Ρεζερβουάρ (λτ.) 45
Χώρος αποσκευών (λτ.) 325
Τιμή (ευρώ) 20.190

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »