Με αφορμή τις τροποποιήσεις στον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης, το ανανεωμένο Nissan Micra έχασε μερικούς ίππους, γεγονός που σε καμία των περιπτώσεων δεν έγινε αντιληπτό.
Το Nissan Micra ήταν ανέκαθεν ένας εκ των πρωταγωνιστών στην κατηγορία των supermini και, προκειμένου να διατηρήσει τον φρέσκο του χαρακτήρα ανανεώθηκε αισθητικά και όχι μόνο. Η πρώτη μας επαφή μαζί του ήρθε μέσα από την χειροκίνητη έκδοση με τον νέο χιλιάρη κινητήρα, ενώ αυτή τη φορά δοκιμάσαμε το αυτόματο CVT και εντυπωσιαστήκαμε από την άνεση που προσφέρει.
Ο νέος τρικύλινδρος 1.000άρης μας είχε ξανά συστηθεί πρόσφατα, οπότε αυτή τη φορά έμενε να δούμε πως συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Ως προς τον κινητήρα, το ένα και μοναδικό διαθέσιμο μοτέρ στη γκάμα του Micra είναι τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 999 κ.εκ. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μία μικρή μείωση της ισχύος από τους 100 στους 92 ίππους προκειμένου να υπάρξει συμμόρφωση στις αυστηρότερες περιβαλλοντικές προδιαγραφές. Ωστόσο, συνεχίζει να παραμένει επαρκής αφού η μέγιστη τιμή της ροπής των 144 Nm έρχεται από τις μόλις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου και το αμάξωμα των περίπου 1.100 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 14 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 171 χλμ./ώρα. Σχετικά με την κατανάλωση, η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει 6,1-6,4 λτ./100 χλμ., τιμή που είναι πέρα για πέρα ρεαλιστική.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Nissan Micra 1,0 92 PS CVT |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός πολλαπλών σημείων + turbo |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 92/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 144/1.750-4.400 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | Αυτόματο CVT |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,9 |
60-100 χλμ./ώρα | 6 |
80-120 χλμ./ώρα | 8,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 171 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.155 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 6,1 |
Μέση Δοκιμής | 6,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 139 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 41 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 300 |
Τιμή από (ευρώ) | 16.190 (Energy) |
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr