Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Nissan Micra CVT: Ελίσσεται με άνεση στην πόλη!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Nissan Micra CVT: Ελίσσεται με άνεση στην πόλη!

17/1/2022

Με αφορμή τις τροποποιήσεις στον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης, το ανανεωμένο Nissan Micra έχασε μερικούς ίππους, γεγονός που σε καμία των περιπτώσεων δεν έγινε αντιληπτό.

Το Nissan Micra ήταν ανέκαθεν ένας εκ των πρωταγωνιστών στην κατηγορία των supermini και, προκειμένου να διατηρήσει τον φρέσκο του χαρακτήρα ανανεώθηκε αισθητικά και όχι μόνο. Η πρώτη μας επαφή μαζί του ήρθε μέσα από την χειροκίνητη έκδοση με τον νέο χιλιάρη κινητήρα, ενώ αυτή τη φορά δοκιμάσαμε το αυτόματο CVT και εντυπωσιαστήκαμε από την άνεση που προσφέρει.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, ακριβώς αυτό συνέβη και στην περίπτωση του καλαίσθητου Nissan Micra, το οποίο διαφοροποιείται στα σημεία από την προηγούμενη έκδοση. Στο εμπρός τμήμα του εξακολουθεί να υπάρχει η γνωστή πλέον «V-Motion» μάσκα, χαρακτηριστικό γνώρισμα της γκάμας της ιαπωνικής εταιρείας, ενώ τα έντονα νεύρα και η «αιχμηρή» σχεδίαση δημιουργεί έναν άκρως δυναμικό χαρακτήρα. Βέβαια, αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι οι ατσάλινες ζάντες κρύβονται πίσω από τα πλαστικά καλύμματα που θα μπερδέψουν ακόμα και τους πιο έμπειρους. Το μέγεθος είναι 16 ίντσες και η Nissan ονομάζει τα δίχρωμα τάσια «τύπου FLEX».

Ικανοποιούν οι χώροι του Nissan Micra

Στο εσωτερικό του ιαπωνικού supermini συναντάμε επενδύσεις που ικανοποιούν με την ποιότητά τους, ενώ η δερμάτινη επένδυση του ταμπλό «σπάει» τη μονοτονία. Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος στην έκδοση «Acenta» της δοκιμής, με την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών να αναλαμβάνει μία οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών, η οποία προσφέρει δυνατότητα συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας 5 ιντσών, ο οποίος είναι υπερπλήρης, προσφέροντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις στον οδηγό. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι από την έκδοση δοκιμής δεν απουσίαζαν τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, αλλά και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης που περιελάμβανε εκτός των άλλων θερμαινόμενα καθίσματα και ηλεκτρικά ανοιγόμενους καθρέφτες. Αλλαγές ως προς τους χώρους δεν υπάρχουν με αποτέλεσμα να φιλοξενούνται έως τέσσερις ενήλικες επιβάτες, ενώ τα 300 λτ. του χώρου αποσκευών κρίνονται ικανοποιητικά για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Από τους 100 στους 92 ίππους, αλλά με χαμηλότερους ρύπους

Από τους 100 στους 92 ίππους, αλλά με χαμηλότερους ρύπους

Ο νέος τρικύλινδρος 1.000άρης μας είχε ξανά συστηθεί πρόσφατα, οπότε αυτή τη φορά έμενε να δούμε πως συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Ως προς τον κινητήρα, το ένα και μοναδικό διαθέσιμο μοτέρ στη γκάμα του Micra είναι τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 999 κ.εκ. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μία μικρή μείωση της ισχύος από τους 100 στους 92 ίππους προκειμένου να υπάρξει συμμόρφωση στις αυστηρότερες περιβαλλοντικές προδιαγραφές. Ωστόσο, συνεχίζει να παραμένει επαρκής αφού η μέγιστη τιμή της ροπής των 144 Nm έρχεται από τις μόλις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου και το αμάξωμα των περίπου 1.100 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 14 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 171 χλμ./ώρα. Σχετικά με την κατανάλωση, η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει 6,1-6,4 λτ./100 χλμ., τιμή που είναι πέρα για πέρα ρεαλιστική.

Στο δρόμο: Στιβαρό και σε αυξημένες ταχύτητες το Micra

Οι θετικές μας εντυπώσεις για την οδηγική συμπεριφορά του νέου Nissan Micra είχαν εκφραστεί και στην πρώτη δοκιμή, ενώ τώρα το CVT έρχεται να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την άνεση στο αστικό περιβάλλον. Η σφικτή ανάρτηση δεν προβληματίζει ιδιαίτερα στο αστικό περιβάλλον, ενώ στον αυτοκινητόδρομο η σταθερότητα είναι ανώτερη του ανταγωνισμού. Το τιμόνι προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση στον οδηγό και τα φρένα δείχνουν ακούραστα ακόμα και σε παρατεταμένη πίεση, παρά την ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα. Ως προς τον κινητήρα, η απουσία των 8 ίππων δεν είναι τόσο αισθητή, ωστόσο ειδικά με το κιβώτιο CVT, η επιτάχυνση σε καμία περίπτωση δε θα ενθουσιάσει τους πιο ενθουσιώδης. Τέλος, το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί ομαλά, εκτοξεύοντας τα επίπεδα άνεσης και ευκολίας στις καθημερινές μετακινήσεις.

Η τιμή του ανανεωμένου Nissan Micra με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 92 ίππων ξεκινά  από τα 15.290 ευρώ στη βασική έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Στην περίπτωση της αυτόματης έκδοσης με το CVT, η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 16.490 ευρώ.

Συμπέρασμα
Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των supermini είναι αυξημένος, αλλά το Nissan Micra καταφέρνει να παραμένει «φρέσκο» με το νέο κινητήρα που προσαρμόζεται στα αυστηρά περιβαλλοντικά όρια, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα βελτίωση ως προς τις ανάγκες σε καύσιμο. Ταυτόχρονα, διαθέτει ένα ολοκληρωμένο σύνολο που θα αποδειχθεί «σκληρός» αντίπαλος για τους ανταγωνιστές.


 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Nissan Micra 1,0 92 PS CVT
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων + turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 92/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 144/1.750-4.400
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση Αυτόματο CVT
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,9
60-100 χλμ./ώρα 6
80-120 χλμ./ώρα 8,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 171
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.155
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 6,1
Μέση Δοκιμής 6,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 139
Ρεζερβουάρ (λτ.) 41
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 300
Τιμή από (ευρώ) 16.190 (Energy)

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε