Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Skoda Fabia: Την οδηγούμε στην Ελλάδα
20 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Skoda Fabia: Την οδηγούμε στην Ελλάδα

Διαβάστηκε από 24996 αναγνώστες - 28/4/2022

Η νέα Skoda Fabia πάτησε Ελλάδα και εμείς βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της, «γράφοντας» τα πρώτα χιλιόμετρα. Αν νομίζεις ότι είναι απλά η συνέχεια ενός μοντέλου, πλανάσαι πλάνην οικτρά. Άλλαξε ριζικά τόσο εμφανισιακά όσο και τεχνολογικά, μεγάλωσε αισθητά, αναβαθμίστηκε ποιοτικά κι απέκτησε ένα από τα μεγαλύτερα πορτμπαγκάζ στην κατηγορία, ενώ ταυτόχρονα παρέμεινε πρακτική κι ευέλικτη.

Skoda Fabia 4ης γενιάς: To μοντέλο που θα αλλάξει την εικόνα της εταιρίας

Simply Clever! Αυτή είναι η καινούργια φιλοσοφία της Skoda κι η Fabia 4η γενιάς είναι η καλύτερη απόδειξη. Το δημοφιλές μικρό της εταιρίας με τις 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα, που το κάνουν το δεύτερο πιο παραγόμενο μοντέλο της SKODA, ανανεώθηκε εκ βάθρων, σε βαθμό που οι άνθρωποι της εταιρίας δεν το βλέπουν σαν αντικαταστάτη του προκατόχου του, αλλά σαν ένα ολοκληρωτικά καινούργιο αυτοκίνητο. Σχεδιασμένη και τεχνολογικά εξοπλισμένη για να τραβάει τα βλέμματα όλων των ηλικιών, η νέα Fabia έχει γεμάτη τη φαρέτρα της, ώστε να κοιτάξει τα μάτια όλο των ανταγωνισμό και να ξεχωρίσει εντός του VW Group. Πραγματικά η νέα γενιά του μοντέλου ανεβάζει ψηλά τον πήχη, θέτει νέα δεδομένα και είναι έτοιμη πετύχει το σκοπό της, που είναι η συνολική αναβάθμιση της εικόνας της εταιρίας.
 

Εξωτερικό: Δυναμική, φρέσκια, μεγαλύτερη και ταυτόχρονα κομψή η νέα Fabia

Η νέα Skoda Fabia πατάει πάνω στην πλατφόρμα MQB-A0 του Ομίλου Volkswagen, κάτι που βοήθησε στην αύξηση των διαστάσεων χωρίς ουσιαστική μεταβολή του βάρους. Το μήκος της φτάνει τα 4,1 μέτρα, 11 εκ περισσότερα από την 3η γενιά, το πλάτος της τα 1,78 μέτρα, + 5 εκ από το προκάτοχο της και το ύψος της τα 1,45 εκ, ενώ μεγαλύτερο κατά 8,2 εκ είναι και το μεταξόνιο της, που πλέον φτάνει τα 2,55 μέτρα.



Σχεδιαστικά έχει αφήσει στο παρελθόν το τετραγωνισμένο σχήμα της, με το αμάξωμα της πλέον να είναι πιο δυναμικό και φρέσκο, χωρίς όμως να στερείται κομψότητας. Οι γραμμές που τρέχουν το μοντέλο, δίνουν ένα σπορτίφ τόνο, ο οποίος υποστηρίζεται από τα αιχμηρά εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED (προαιρετικά Full LED με προσαρμοζόμενες λειτουργίες φωτισμού) και την εξάγωνη μάσκα. Στο μπροστά προφυλακτήρα συναντάμε τις ενεργά ρυθμιζόμενες περσίδες ψύξης, που βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης κατά 0,2 λτ./100 χλμ, ενώ μικρές αισθητικές πινελιές, όπως οι γραμμές αμαξώματος στις μπροστινές πόρτες που σχηματίζουν το χαρακτηριστικό τρίγωνο της σημαίας της Τσεχίας, κάνουν το μοντέλο ακόμα πιο εντυπωσιακό. Στο πίσω μέρος συναντάμε τα φώτα σχεδίασης Crystalline, τα οποία προαιρετικά διατίθενται και σε έκδοση full LED.



Οι μηχανικοί και σχεδιαστές του Fabia, μετά από σχεδόν 3,5 χρόνια δοκιμών, κατάφεραν να χαρίσουν στο νέο μοντέλο το μικρότερο αεροδυναμικό συντελεστή της κατηγορίας, μόλις 0,28 cd. Σε αυτό συνέλαβαν κι οι καθρέπτες, που είναι μικρότεροι από του προκατόχου του, καθώς και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου που φέρουν πλαστικές επενδύσεις.



Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 9 διαφορετικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των νέων μεταλλικών βαφών Phoenix Orange και Graphite Grey, έχει τη δυνατότητα διχρωμίας, ενώ στο θέμα των ζαντών, εκτός τις ατσάλινες των 14 ιντσών, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 8 διαφορετικά κράματα που κυμαίνονται από 15 έως 18 ίντσες.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε