autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Peugeot 208: Κυνόδοντες, 3D και premium ποιότητα!
14 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 208: Κυνόδοντες, 3D και premium ποιότητα!

14/2/2022

Sexy, ξεχωριστό κι όμορφο, το Peugeot 208 έρχεται με 100 ίππους, ικανοποιητικές επιδόσεις και κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 6,1λτ/100χλ, ενώ στο δρόμο συνεχίζει να παραμένει ένα γνήσιο γαλλικό supermini!

Το Peugeot 208 είχε σκάσει σαν κεραυνός εν αιθρία το 2012, όπου κι αντικατέστησε το 207, ξεχωρίζοντας για την εντυπωσιακή του εμφάνιση. Μέτα από 9 χρόνια έχει περάσει ήδη στη δεύτερη γενιά του και συνεχίζει να είναι το δυνατό χαρτί της γαλλικής εταιρίας στην κατηγορία, κάτι που αποτυπώνεται και στα νούμερα των πωλήσεων όπου φιγουράρει στις πρώτες θέσεις. Το νέο 208 είναι ήδη εδώ κι αλλάζει τα δεδομένα στα supermini.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Με κυνόδοντες και επιβλητική εμφάνιση το  Peugeot 208

To 208 ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot, με το αμάξωμα να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό και δυναμικό, χαρακτηριστικά που δεν βρίσκουμε εύκολα σε αντίστοιχα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Ο εμπρός πρόβολος αναβρύζει δυναμισμό μέσω της μεγαλοπρεπούς μάσκας και των φωτιστικών LED σωμάτων, που φέρουν τις χαρακτηριστικές νυχιές. Το κομμάτι όμως που σου μένει χαραγμένο στο μυαλό και αποτελεί τη φωτεινή υπογραφή του μοντέλου είναι οι επιβλητικοί «κυνοδόντες» των DRL φώτων, που παραπέμπουν σε λιοντάρι. Το καπό είναι μυώδες κι αλληλοσυμπληρώνεται με τις τονισμένες γραμμές που «τρέχουν» στο πλάι του αυτοκίνητο, καταλήγοντας στο πίσω μέρος όπου συναντάμε τα φωτιστικά σώματα επίσης με τις χαρακτηριστικές «νυχιές», που ενώνονται μεταξύ τους από μία μαύρη φάσα, δίνοντας έμφαση στο πλάτος του αυτοκινήτου.

Premium εσωτερικό και i-Cockpit για το 208

Η καμπίνα του 208 είναι γνώριμη στους φίλους της Peugeot, αφού μοιάζει ιδιαίτερα με των μεγαλύτερων μοντέλων. Η αλλαγή σελίδας της εταιρίας προς πιο  premium μονοπάτια διατυπώνεται στα υλικά κατασκευής, που είναι από το πάνω ράφι και ξεχωρίζουν για το φινίρισμα τους και τη στιβαρή συναρμογή τους. Το μαλακό υλικό που «αγκαλιάζει» το πάνω μέρος του ταμπλό αναβλύζει αέρα πολυτέλειας και δίνει μια μοναδική οπτική αισθητική. Η θέση οδήγησης είναι σαφώς καλύτερη από τον προκάτοχο του, ενώ όλη η σχεδίαση του εσωτερικού έχει μια πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση. Το πολυλειτουργικό τιμόνι είναι μικρό, όπως μας έχει συνηθίσει η Peugeot, με τον εντυπωσιακό 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων (προαιρετικός εξοπλισμός) να στέκει περήφανα από πίσω του. Η κεντρική οθόνη αφής του infotainment είναι αρκετά ευδιάκριτη και διατίθεται σε διαφορετικά μεγέθη ανάλογα την έκδοση (5,7 ή 10 ιντσών). Οι διακόπτες αεροπορικού τύπου στην κεντρική κονσόλα ανεβάζουν την πρακτικότητα του εσωτερικού, ενώ ταυτόχρονα προσθέτουν στυλ. Στις πίσω θέσεις θα κάτσουν υπερ-άνετα δυο ενήλικες, έχοντας ικανοποιητικό αέρα για το κεφάλι και τα γόνατα, με το διαθέσιμο χώρο αποσκευών να διαμορφώνεται στα 311 λίτρα.
 

Το Peugeot 208 έχει 100 ίππους και καίει μόλις 6,1 λτ/100 χλμ

Το Peugeot 208 έχει 100 ίππους και καίει μόλις 6,1 λτ/100 χλμ

Κάτω από το καπό του Peugeot 208 βρίσκεται ο 1,200αρης 3κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας Puretech, ο οποίος λόγω της εναρμόνισης του με τις προδιαγραφές euro 6d μείωσε την ισχύ του κατά 10 ίππους. Πλέον η απόδοση του ανέρχεται στους 100 ίππους και στα 205Νm ροπής. Παρά τη μείωση της ιπποδύναμης, ο κινητήρας παραμένει γεμάτος σχεδόν σε όλο το φάσμα των στροφών και συνεχίζει να προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις τόσο από στάση, όσο κι από ρεπρίζ. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, ο κινητήρας συνεργάζονταν με ένα 6τάχυτητο χειροκίνητο κιβώτιο (διατίθεται και με αυτόματο 8 σχέσεων), το οποίο είχε σωστή κλιμάκωση που επέτρεπε στο σύνολο να δείξει τις αρετές του. Η μέση κατανάλωση παραμένει σε ικανοποιητικά επίπεδα, με το νούμερο που είδαμε να μην ξεπερνάει τα 6,1 λτ/100 χλμ.

Με υψηλή ποιότητα κύλισης το Peugeot 208

Η premium φιλοσοφία που έχει αρχίσει να ακολουθεί η Peugeot φαίνεται και στο δρόμο. Η ποιότητα κύλισης του 208 είναι εξαιρετική και σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει supermini. Βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα CMP EMP2, φέρει γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, βγάζοντας ένα πιο «σφιχτό» χαρακτήρα. Το 208 πατάει στιβαρό στο δρόμο, είναι ουδέτερο στο όριο και μπαίνει αποφασιστικά στις στροφές σαν γνήσιος απόγονος της γαλλικής σχολής στριψίματος. Το τιμόνι, αν κι ελαφρύ, είναι κοφτερό και το μπροστινό σύστημα ακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού. Μπορεί οι αναρτήσεις να είναι σχετικά σκληρές, όπως προείπαμε, αλλά αυτό δεν τις εμποδίζει να απορροφούν με μαεστρία τις κακοτεχνίες του δρόμου και σε συνδυασμό με την αναβαθμισμένη ηχομόνωση, η καμπίνα παραμένει ανέγγιχτη από εξωτερικούς εκνευριστικούς θορύβους. Εντυπωσιακό και το σύστημα πέδησης, όπου ακινητοποιεί το γαλλικό supermini από τα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 36,9 μέτρα.



Το Peugeot 208 με τον 1.200αρη Puretech των 100 ίππων είναι διαθέσιμο από την έκδοση Active Plus, με τιμή εκκίνησης τα 19.200 ευρώ. Μάλιστα η Peugeot πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε την «εγγύηση τιμής» σε όλη τη γκάμα αυτοκινήτων της, που εξασφαλίζει ότι οι πελάτες της που θα προβαίνουν σε παραγγελία, θα λαμβάνουν μια τελική, «κλειδωμένη» τιμή.

Κυριαρχεί στα supermini το 208

Το Peugeot 208 φαίνεται να είναι ο κυρίαρχος στην κατηγορία του. Ποιοτικό, με άψογη οδική συμπεριφορά και σχεδίαση που ξεχωρίζει, χωρίς να ξεφεύγει ιδιαίτερα σε τιμή, το γαλλικό supermini είναι ο άσσος στο μανίκι της Peugeot. ¶ραγε θα βρει κάποιο ανταγωνιστή να το κοιτάξει στα μάτια?
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Peugeot 208 1,2 PureTech 100 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1,750
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,6
60-100 χλμ./ώρα με 4/5 7,4/9,2
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 10,7/15,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 188
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.165
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 4,2
Μέση Δοκιμής 6,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 115
Ρεζερβουάρ (λτ.) 44
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 311
Τιμή από (ευρώ) 19.200

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε