autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι πρώτες επίσημες διαρροές για την BMW Σειρά 1

27/3/2019

Μέχρι και τους 306 ίππους θα φτάσει η νέα BMW M135i xDrive σύμφωνα με τις πρώτες επιβεβαιωμένες πληροφορίες, πριν την επίσημη παρουσίαση της τρίτης γενιάς.

Η τρίτη γενιά του μικρότερου αυτοκινήτου της BMW θα αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στο τρέχον έτος, ωστόσο επί τους παρόντος βρίσκεται στο χώρο δοκιμών της εταιρείας στο Miramas της Νότιας Γαλλίας, όπου και συνεχίζει τα απαραίτητα τεστ. Η μάρκα σε ενημέρωσή της αναφέρει πως το μοντέλο βρίσκεται σε εξέλιξη τα τελευταία πέντε χρόνια, με τη μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το εξερχόμενο μοντέλο να είναι η μετάβαση του σε μια αρχιτεκτονική για μπροστοκίνητα μοντέλα.
 
Από κει και πέρα οι «βαυαροί» αν και δημοσίευσαν αρκετές εικόνες στις οποίες παρουσιάζεται η νέα Σειρά 1, το σχεδόν πλήρες καμουφλάζ δεν μας επιτρέπει να δούμε με λεπτομέρειες την εξωτερική του εμφάνιση. Ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο για τις τεχνικές προδιαγραφές όπου δημοσιοποιήθηκαν κάποια σημαντικά στοιχεία.

Συγκεκριμένα στην έκδοση M135i xDrive, η Σειρά 1 της επόμενης γενιάς θα είναι εξοπλισμένη με τον πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει εγκατασταθεί σε μια BMW. Είναι ο ίδιος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων που θα βρείτε στην X2 M35i και προσφέρει 306 ίππους.
 
Από κει και πέρα η νέα (εμπροσθιοκίνητη) πλατφόρμα επέτρεψε στους μηχανικούς της BMW να δημιουργήσουν ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Για παράδειγμα, οι επιβάτες που κάθονται στο πίσω μέρος έχουν επιπλέον χώρο 33 χιλιοστών για τα πόδια τους και 19 χιλιοστά περισσότερα για το κεφάλι τους σε σύγκριση με το απερχόμενο μικρό.
 
Μένοντας στους χώρους, σύμφωνα με την BMW αύξηση έχει πάρει και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος θα φιλοξενεί στο σύνολό του 380 λίτρα, 20 επιπλέον από την τρέχουσα Σειρά 1.
 
Από εκεί και πέρα η τεχνολογία ARB  της i3 θα περάσει δάνειο στη νέα Σειρά 1. Η τεχνολογία αυτή αναφέρεται στον περιορισμό ολίσθησης του τροχού και κάνει το ντεμπούτο της σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θα είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού και θα συνεργάζεται με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας για να μειώσει την υποστροφή. Τέλος το παρών θα δώσει και η τεχνολογία που ονομάζεται BMW Performance Control που αναμένεται να αυξήσει την ευελιξία του επερχόμενου μοντέλου.
 
Το πιθανότερο σενάριο θέλει τη νέα BMW Σειρά 1 να παρουσιάζεται τον Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις