Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Renault Clio LPG: Τι «λέει» απέναντι σε βενζίνη και diesel;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Renault Clio LPG: Τι «λέει» απέναντι σε βενζίνη και diesel;

Διαβάστηκε από 8567 αναγνώστες - 10/1/2023

Δοκιμάζουμε το Renault Clio με κινητήρα διπλού καυσίμου, που «καίει» βενζίνη και υγραέριο, το βαθμολογούμε με άριστα το 100 και παράλληλα το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Renault Clio LPG

To Renault Clio είναι ένα από τα λίγα μοντέλα που έχουν απομείνει με εργοστασιακό σύστημα υγραερίου, το οποίο χαρίζει εξαιρετική οικονομία στη μετακίνηση. Με τις τιμές των καυσίμων, συμπεριλαμβανομένου και του LPG, να έχουν πάρει την ανιούσα και παράλληλα την υβριδική τεχνολογία να εξελίσσεται συνεχώς, ήρθε η ώρα να δούμε πώς «στέκεται» το Renault Clio LPG απέναντι από τον ανταγωνισμό.

Δοκιμάζουμε το μοντέλο και παράλληλα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας, συμπεριλαμβανομένων των βενζινοκίνητων, diesel και υβριδικών οχημάτων. Θα αξιολογήσουμε το Renault Clio LPG και θα το βαθμολογήσουμε με άριστα το 100 στους τομείς κατανάλωσης, ευρυχωρίας, επιδόσεων, εγγυήσεων, εξοπλισμού και τιμής.

Το Renault Clio με εργοστασιακό κινητήρα διπλού καυσίμου (εκτός από υγραέριο, το μοτέρ «καίει» και βενζίνη) είναι διαθέσιμο με τιμή από 20.420 ευρώ για την εισαγωγική έκδοση Equilibre. Ας περάσουμε στη βαθμολογία που θα πάρει το γαλλικό μικρό, με βάση τις μετρήσεις και τις αξιολογήσεις μας.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Εξαιρετικό το Renault Clio LPG με βαθμό 90 στα 100

Μάρκα/Μοντέλο RENAULT CLIO Καλύτερο
ΜΙΚΡΑ Cng Diesel Diesel Mild Hybrid Hybrid Lpg Mild hybrid Βενζίνη ΕΜΠΡΟΣ
Χειρότερο
ΜΙΚΡΑ Cng Diesel Diesel Mild Hybrid Hybrid Lpg Mild hybrid Βενζίνη ΕΜΠΡΟΣ
Έκδοση μοντέλου RENAULT CLIO 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps 92% FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps    
Βαθμολογία 90%    
Κατηγορία μοντέλου ΜΙΚΡΑ Cng/Lpg        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2020        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Lpg        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
999        
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
100 150 SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps 71 MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
6        
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (ευρώ/100χλμ.)
6,4 5,7 SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps 14,7 SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
552 1219 RENAULT CLIO 1.5 Blue dCi 100 100ps 368 SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
9,6 15,5 HONDA JAZZ e:HEV 109ps 6,5 CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,26 1,37 HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps 1,23 MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
391 410 DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps 235 MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 80ps
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
12 7,98 SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps 16,02 VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
188 216 SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps 163 MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 38,2 34,2 AUDI A1 SPORTBACK 30 TFSI S tronic 110ps 42,2 MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 80ps
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
5 7 KIA RIO 1.0 T 100 PS 100ps 2 AUDI A1 SPORTBACK 30 TFSI S tronic 110ps
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
20.420        

Τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας αποδεικνύουν πως το Renault Clio LPG είναι ένα από τα κορυφαία μικρά που μπορεί να αγοράσει κανείς σήμερα, μιας και αυτό βαθμολογείται με 90 στα 100.

Τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου είναι το χαμηλό κόστος ανεφοδιασμού, απόρροια του κινητήρα LPG, ο οποίος καταναλώνει 7,2 λτ υγραερίου/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Με τη μέση τιμή του εν λόγω καυσίμου να είναι 0,895 ευρώ, το Renault Clio LPG έχει μέση πραγματική κατανάλωση 6,4 ευρώ/100 χλμ, αριθμός ιδιαίτερα χαμηλός και πολύ κοντά στα 5,7 ευρώ/100 χλμ που έχει το κορυφαίο μοντέλο στη συγκεκριμένη μέτρηση.

Η κίνηση να τοποθετηθεί η δεξαμενή του υγραερίου στο χώρο της ρεζέρβας, έχει ως αποτέλεσμα να μην γίνει κάποια θυσία στον τομέα της ευρυχωρίας του πορτ-μπαγκάζ. Το τελευταίο έχει ωφέλιμο όγκο 391 λίτρα, γεγονός που κάνει το Renault Clio ένα από τα κορυφαία μοντέλα σε αυτή τη μέτρηση, με τη διαφορά από τον νικητή να είναι 19 λίτρα.
Πολύ καλή είναι και η εργοστασιακή εγγύηση, η οποία είναι 5ετής.
 
Ας δούμε αναλυτικά τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας όσον αφορά την πραγματική κατανάλωση σε ταξίδι και πόλη, την ευρυχωρία, και τις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει. Πόσο ανταγωνιστικό είναι το Renault Clio LPG συγκριτικά με την υπόλοιπη κατηγορία;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε