Renault Clio LPG: Τι «λέει» απέναντι σε βενζίνη και diesel;
Διαβάστηκε από 9955 αναγνώστες - 10/1/2023
Δοκιμάζουμε το Renault Clio με κινητήρα διπλού καυσίμου, που «καίει» βενζίνη και υγραέριο, το βαθμολογούμε με άριστα το 100 και παράλληλα το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Renault Clio LPG
To Renault Clio είναι ένα από τα λίγα μοντέλα που έχουν απομείνει με εργοστασιακό σύστημα υγραερίου, το οποίο χαρίζει εξαιρετική οικονομία στη μετακίνηση. Με τις τιμές των καυσίμων, συμπεριλαμβανομένου και του LPG, να έχουν πάρει την ανιούσα και παράλληλα την υβριδική τεχνολογία να εξελίσσεται συνεχώς, ήρθε η ώρα να δούμε πώς «στέκεται» το Renault Clio LPG απέναντι από τον ανταγωνισμό.
Δοκιμάζουμε το μοντέλο και παράλληλα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας, συμπεριλαμβανομένων των βενζινοκίνητων, diesel και υβριδικών οχημάτων. Θα αξιολογήσουμε το Renault Clio LPG και θα το βαθμολογήσουμε με άριστα το 100 στους τομείς κατανάλωσης, ευρυχωρίας, επιδόσεων, εγγυήσεων, εξοπλισμού και τιμής.
Το Renault Clio με εργοστασιακό κινητήρα διπλού καυσίμου (εκτός από υγραέριο, το μοτέρ «καίει» και βενζίνη) είναι διαθέσιμο με τιμή από 20.420 ευρώ για την εισαγωγική έκδοση Equilibre. Ας περάσουμε στη βαθμολογία που θα πάρει το γαλλικό μικρό, με βάση τις μετρήσεις και τις αξιολογήσεις μας.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Εξαιρετικό το Renault Clio LPG με βαθμό 90 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο |
RENAULT CLIO |
Καλύτερο
ΜΙΚΡΑ Cng Diesel Diesel Mild Hybrid Hybrid Lpg Mild hybrid Βενζίνη ΕΜΠΡΟΣ |
Χειρότερο
ΜΙΚΡΑ Cng Diesel Diesel Mild Hybrid Hybrid Lpg Mild hybrid Βενζίνη ΕΜΠΡΟΣ |
Έκδοση μοντέλου |
RENAULT CLIO 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps |
92% |
FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps |
|
|
Βαθμολογία |
90% |
|
|
Κατηγορία μοντέλου |
ΜΙΚΡΑ Cng/Lpg |
|
|
|
|
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 |
|
|
|
|
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Lpg |
|
|
|
|
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 |
|
|
|
|
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
100 |
150 |
SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps |
71 |
MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
|
|
|
|
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 |
|
|
|
|
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ |
|
|
|
|
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (ευρώ/100χλμ.)
|
6,4 |
5,7 |
SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps |
14,7 |
SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
552 |
1219 |
RENAULT CLIO 1.5 Blue dCi 100 100ps |
368 |
SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
9,6 |
15,5 |
HONDA JAZZ e:HEV 109ps |
6,5 |
CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,26 |
1,37 |
HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps |
1,23 |
MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
391 |
410 |
DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps |
235 |
MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 80ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
12 |
7,98 |
SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps |
16,02 |
VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
188 |
216 |
SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps |
163 |
MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) |
38,2 |
34,2 |
AUDI A1 SPORTBACK 30 TFSI S tronic 110ps |
42,2 |
MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 80ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 |
7 |
KIA RIO 1.0 T 100 PS 100ps |
2 |
AUDI A1 SPORTBACK 30 TFSI S tronic 110ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
20.420 |
|
|
|
|
Τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας αποδεικνύουν πως το Renault Clio LPG είναι ένα από τα κορυφαία μικρά που μπορεί να αγοράσει κανείς σήμερα, μιας και αυτό βαθμολογείται με 90 στα 100.
Τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου είναι το χαμηλό κόστος ανεφοδιασμού, απόρροια του κινητήρα LPG, ο οποίος καταναλώνει 7,2 λτ υγραερίου/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Με τη μέση τιμή του εν λόγω καυσίμου να είναι 0,895 ευρώ, το Renault Clio LPG έχει μέση πραγματική κατανάλωση 6,4 ευρώ/100 χλμ, αριθμός ιδιαίτερα χαμηλός και πολύ κοντά στα 5,7 ευρώ/100 χλμ που έχει το κορυφαίο μοντέλο στη συγκεκριμένη μέτρηση.
Η κίνηση να τοποθετηθεί η δεξαμενή του υγραερίου στο χώρο της ρεζέρβας, έχει ως αποτέλεσμα να μην γίνει κάποια θυσία στον τομέα της ευρυχωρίας του πορτ-μπαγκάζ. Το τελευταίο έχει ωφέλιμο όγκο 391 λίτρα, γεγονός που κάνει το Renault Clio ένα από τα κορυφαία μοντέλα σε αυτή τη μέτρηση, με τη διαφορά από τον νικητή να είναι 19 λίτρα.
Πολύ καλή είναι και η εργοστασιακή εγγύηση, η οποία είναι 5ετής.
Ας δούμε αναλυτικά τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας όσον αφορά την πραγματική κατανάλωση σε ταξίδι και πόλη, την ευρυχωρία, και τις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει. Πόσο ανταγωνιστικό είναι το Renault Clio LPG συγκριτικά με την υπόλοιπη κατηγορία;