Renault Megane E-Tech Electric: Έρχεται με 217 ίππους
8/6/2021
Η Renault δημοσίευσε επίσημες φωτογραφίες από το Megane E-Tech Electric που θα κυκλοφορήσει του χρόνου με ισχύ 217 ίππους και αυτονομία 450 km, ενώ θα έχει εμφάνιση που παραπέμπει σε crossover.
Η αποκάλυψη του νέου Renault Megane E-Tech Electric είναι προ των πυλών, και η γαλλική εταιρεία δημοσίευσε νέες επίσημες teaser φωτογραφίες που δείχνουν πώς θα είναι το νέο όχημα, το οποίο θα διαδραματίσει έναν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του στόχου της Renault, που θέλει έως το 2030 τα 9 στα 10 μοντέλα της να είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Στις εικόνες παρατηρούμε πλήρως το εξωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο φέρει καλύμματα με μοτίβα που σχηματίζουν το Ρόμβο της Renault και έχουν δημιουργηθεί για να «μπερδέψουν» το μάτι του θεατή.
Το Megane E-Tech Electric είναι βασισμένο στο concept Megane eVision που παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο, και ως εκ τούτου τα 2 μοντέλα διαθέτουν πολλά κοινά στοιχεία. Το αμάξωμα κλίνει προς την crossover κατηγορία και έχει απωλέσει αρκετά από τα αμιγώς hatchback χαρακτηριστικά του. Τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα είναι μακρόστενα και τα φώτα ημέρας, που βρίσκονται στον προφυλακτήρα, είναι οριζόντια, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, που πλέον έχουν τα αντίστοιχα φώτα σε σχήμα boomerang.
Η πλευρική γραμμή των παραθύρων βρίσκεται ψηλά, κάνοντας τις γυάλινες επιφάνειες πιο μικρές και δίνοντας έτσι έναν πρόσθετο δυναμισμό στο αυτοκίνητο. Χαμηλά, ένα έντονο νεύρο με ανοδική πορεία ξεκινά από τις εμπρός πόρτες και συνεχίζεται οπτικά στον πίσω προφυλακτήρα.
Στο πίσω μέρος συναντούμε επίσης μακρόστενα φώτα, τα οποία καταλήγουν στο κέντρο της πόρτας του χώρου αποσκευών και συναντούν το νέο έμβλημα της Renault.
Η εταιρεία με σήμα το Ρόμβο, αποκαλεί το Megane E-Tech Electric και ως MeganE, (εκ του «Megane Electric», και δήλωσε πως έχει κατασκευάσει 30 μοντέλα προπαραγωγής, τα οποία θα κυκλοφορήσουν δοκιμαστικά στους δρόμους φέτος το καλοκαίρι. Παράλληλα, ανακοίνωσε τεχνικές λεπτομέρειες του επερχόμενου αυτοκινήτου.
Το νέο MeganE θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV και θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 217 ίππους, πιθανότατα στους εμπρός τροχούς. Η τροφοδοσία θα γίνεται από μία μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh, η οποία θα χαρίζει στο όχημα αυτονομία 450 km σε κύκλο WLTP. Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες εκδόσεις, με επιλογές σε απόδοση και χωρητικότητα μπαταριών, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημο.
Η Renault κινήθηκε με αλματώδεις ρυθμούς από το concept eVision στο Megane E-Tech Electric προπαραγωγής. Κρίνοντας από αυτό, θεωρούμε πως το νέο μοντέλο θα βρει τη θέση του πίσω από τις βιτρίνες των αντιπροσωπειών στις αρχές του επόμενου έτους.