Renault R5 Turbo 3E: Ρετρό, ηλεκτρικό, πισωκίνητο με 380 ίππους
Αποκαλύφθηκε το Renault R5 Turbo 3E, το αυτοκίνητο με τα 380 ηλεκτρικά άλογα που δημιουργήθηκε για να πηγαίνει με τις «πάντες», ένας μικρός φόρος τιμής για τα 50 χρόνια του θρυλικού Renault 5.
Φόρος τιμής στο θρυλικό Renault 5
Ύστερα από teaser και αρκετές φημολογίες, η Renault αποκάλυψε το R5 Turbo 3E γιορτάζοντας τα 50 χρόνια ζωής από το πρώτο «5άρη» της φίρμας. Το πρωτότυπο αποτελεί περισσότερο ένα φόρος τιμής στο ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν του μοντέλου, συνδυάζοντας όμως τις τεχνολογίες του σήμερα.
Με «πρησμένο» body kit
Το Renault R5 Turbo 3E θα λέγαμε πως αποτελεί μια «πολεμική» εκδοχή του νέου Renault 5 που αναμένεται να δούμε μέσα στο 2022. Το μικρό ηλεκτρικό φόρεσε τα αγωνιστικά του ρούχα και εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, τοποθετημένους στον πίσω άξονα, έκαστος σε κάθε τροχό. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 42 kWh, βρίσκεται στη μέση στο πάτωμα του αμαξώματος, μία προσπάθεια να συγκεντρωθεί το βάρος στο κέντρο και χαμηλά. Αυτό όμως που εντυπωσιάζει, είναι η εμφάνισή του με τεράστια αεροτομή, διαχύτες σε εμπρός και πίσω μέρος, αεροδυναμικά φτερά και πρησμένους θόλους, στοιχεία που θυμίζουν το Renault 5 Maxi Turbo Superproduction, που κέρδισε το γαλλικό πρωτάθλημα Supertouring το 1985.
Πισωκίνητο με 2 ηλεκτρικά μοτέρ και 380 ίππους
Βέβαια η Renault δε θα μπορούσε να μείνει μόνο στην εμφάνιση. Για το λόγο αυτό, αξίζει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στις επιδόσεις του ηλεκτροκίνητου R5 Turbo 3E, εφόσον το ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων μπορεί να αποδώσει συνολικά 380 ίππους και 700 Nm ροπής. Τα νούμερα αυτά είναι ικανά για να επιταχύνουν το μικρό «πυραυλάκι» από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 200 χλμ./ώρα. Τα 1.500 κιλά του «πατάνε» πάνω σε 19άρηδες τροχούς μπροστά και 20άρηδες πίσω, ενώ αν αφαιρέσεις την μπαταρία η ζυγαριά θα δείχνει μόνο 980 κιλά. Μιλώντας για αυτήν, να αναφέρουμε πως για την πλήρη φόρτισή της χρειάζονται σχεδόν 2 ώρες σε φορτιστή 380V/32A.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |