Renault Scenic E-Tech: Αυτό θα είναι το νέο SUV
26/9/2022
Μερικά σχέδια από ανεξάρτητους σχεδιαστές βασισμένα στο πρωτότυπο μοντέλο, κάνουν το γύρο του διαδικτύου φέρνοντας ξανά στο προσκήνιο το όνομα Scenic, το οποίο αναμένεται να έρθει στις αγορές το 2024.
Η επιστροφή του Renault Scenic... στα SUV!
Η τάση των SUV κατάφερε να σβήσει από τον χάρτη μερικές κατηγορίες, όπως αυτή των MPV ή κοινώς των πολυμορφικών, συνεπώς και αρκετά γνωστά μοντέλα που μεσουρανούσαν σε αυτές. Το Renault Scenic είναι ένα από αυτά τα μοντέλα, αλλά οι Γάλλοι ακόμα δεν έχουν πει την τελευταία τους κουβέντα και θέλουν να αναβιώσουν το «βαρύ» όνομα σε ένα SUV αμάξωμα.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
Ανάμεσα στο Megane E-Tech και το Austral
Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το Scenic εγκαταλείπει την παραδοσιακή σιλουέτα των MPV, επιλέγοντας μία σύγχρονη crossover εμφάνιση. Το μοντέλο πέρα από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διαθέτει και μεγαλύτερο «εκτόπισμα» με αυξημένες διαστάσεις. Μιλώντας για αυτές, αν διατηρήσει τη σχεδίας του πρωτότυπου το μήκος του θα φτάνει τα 4.490 χλστ., γεγονός που το τοποθετεί πάνω από το Megane E-Tech με μήκος 4.199 χλστ. και ελαφρώς κάτω από το υβριδικό Austral. Αυτό πρακτικά σημαίνει, ένα πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό.
Θα διαθέτει αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο
Σε ότι αφορά την εμφάνιση, το νέο Renault Scenic E-Tech αναμένεται να διατηρήσει αρκετά ξεχωριστά στοιχεία που είδαμε και στο πρωτότυπο. Θα διαθέτει βαφή δύο τόνων καθώς και μία μάσκα που θα ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα LED, τα οποία υιοθετούν ένα πιο αιχμηρό design. Στην ίδια φιλοσοφία είναι και οι κάθετες λωρίδες LED που πλαισιώνουν τον προφυλακτήρα, αφήνοντας όμως μεγαλύτερες επιφάνειες στο αμάξωμα, που δημιουργούν μία πιο δυναμική αίσθηση. Οι χειρολαβές των θυρών είναι κρυμμένες, που εκτός της συνολικής εικόνας συνεισφέρουν στην καλή αεροδυναμική.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Το νέο Scenic θα εστιάζει περισσότερο στην πρακτικότητα
Στο εσωτερικό το ψηφιακό πιλοτήριο «OpenR» θα μοιράζεται αρκετά χαρακτηριστικά με το Megane E-Tech και το Austral, με ένα περιλαμβάνει ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων 12,3 ιντσών και μια κατακόρυφα προσανατολισμένη οθόνη αφής 12 ιντσών για το σύστημα infotainment. Πιστό στην κληρονομιά των προκατόχων του, το νέο Scenic θα εστιάζει περισσότερο στην πρακτικότητα, με αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους, ευρύχωρη καμπίνα που το κάνουν ακόμα φιλικότερο προς την οικογένεια. Δυστυχώς για τις μεγαλύτερες οικογένειες, το επταθέσιο Grand Scenic δεν θα ζήσει για να δει άλλη γενιά.
Στην παραγωγή χωρίς τις κυψέλες καυσίμων υδρογόνου
Σε ότι αφορά τα συστήματα μετάδοσης, το Vision Scenic Concept έκανε ντεμπούτο με το H2-Tech που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα εμπρός των 218 ίππων και μία κυψέλη καυσίμου υδρογόνου που παράγει 22 ίππους. Τον ηλεκτροκινητήρα τροφοδοτεί μία μπαταρία των 40 kWh που προσφέρει έως και 800 χλμ. αυτονομία. Η εν λόγω υβριδική διάταξη δεν είναι έτοιμη ακόμα για παραγωγή, με τη γαλλική εταιρεία να δηλώνει πως το μοντέλο παραγωγής θα υιοθετήσει ένα πιο συμβατικό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης. Αν αναλογιστούμε πως θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική CMF-EV που στηρίζει το Megane E-Tech και το Nissan Ariya, τότε συμπεραίνουμε πως το Renault Scenic E-Tech θα κυκλοφορήσει και σε δικίνητο και τετρακίνητο, με μονούς ή διπλούς ηλεκτροκινητήρες. Σε αυτό το σημείο, να θυμίσουμε πως το Renault Megane E-Tech στην προσθιοκίνητη έκδοση προσφέρει έως και 218 ίππους με μπαταρία 60 kWh, ενώ το Nissan Ariya φτάνει τους 394 ίππους με μεγαλύτερη μπαταρία 90 kWh.
Έτσι θα μοιάζει το νέο Renault Scenic!
Αφήνει το πολυμορφικό «παρελθόν» του.
Με SUV αμάξωμα που θα εστιάζει περισσότερο στην πρακτικότητα και τους χώρους.
Στην παραγωγή χωρίς τις κυψέλες καυσίμων υδρογόνου.
Με κινητήρες δανεισμένους από το Megane E-Tech και Nissan Ariya.
Θα ήθελες να δεις κάποιο πολυμορφικό ή πιστεύεις πως τα SUV τα κάνουν όλα και συμφέρου?