
Smart #1 και #3: Με νέα άτοκα χρηματοδοτικά
Ετοιμοπαράδοτα, άτοκα με 200 ευρώ/μήνα, τα ηλεκτρικά smart.
Αποπληρωμή σε 36 μήνες χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.
smart #1 Pure, το μικρό «πυραυλάκι» με αυτονομία 310 χλμ.
Υψηλές επιδόσεις και πολυτελής χαρακτήρας για το smart #3 Pro+.
Ετοιμοπαράδοτα, άτοκα με 200 ευρώ/μήνα, τα ηλεκτρικά smart.
H smart έχει εξηλεκτρίσει πλήρως την γκάμα της, προσφέροντας δύο αμιγώς ηλεκτρικά SUV στην ελληνική αγορά. Αυτό το διάστημα, η smart προωθεί τα μοντέλα της smart #1 και smart #3 μέσω ενός αρκετά δελεαστικού προγράμματος χρηματοδότησης που ονομάζει smart move. Συγκριμένα, προσφέρει εντελώς άτοκο δάνειο για την αγορά των μοντέλων της, το οποίο δεν ανεβάζει την αξία τους. Μάλιστα, η μηνιαία δόση είναι εξαιρετικά χαμηλή, στα 200 ευρώ/μήνα. Όποιος ενδιαφέρεται, λοιπόν, για τα ηλεκτρικά SUV της smart, αυτή είναι μία καλή περίοδος να κάνει την κίνηση, καθώς το πρόγραμμα smart move ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.
Αποπληρωμή σε 36 μήνες χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.
Πιο αναλυτικά, το smart #1 Pure των 36.950 ευρώ μπορεί να αγοραστεί διαθέτοντας μία προκαταβολή στο μισό της αξίας του, ενώ στην συνέχεια η αποπληρωμή του μπορεί να γίνει σε 36 μηνιαίες άτοκες δόσεις των 200 ευρώ. Τον 12ο μήνα δίνεται μία δόση ύψους 11.000 ευρώ που αφορά την επιδότηση του προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ», συμπεριλαμβανομένου και του οφέλους απόσυρσης. Έτσι, το χρηματοδοτούμενο πόσο για το smart #1 με επιτόκιο 0% ανέρχεται στα 17.860 ευρώ. Αντίστοιχα, το smart #3 Pro+ των 46.490 ευρώ προσφέρεται προς 36 άτοκες μηνιαίες δόσεις των 200 ευρώ, με προκαταβολή στα 22.710 ευρώ. Και πάλι, η 12η δόση αφορά την κρατική επιδότηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και διαμορφώνεται στα 11.000 ευρώ. Έτσι, το χρηματοδοτούμενο ποσό με μηδενικό επιτόκιο ανέρχεται στα 22.710 ευρώ για το μεγαλύτερο SUV της smart.
smart #1 Pure, το μικρό «πυραυλάκι» με αυτονομία 310 χλμ.
Το smart #1 αποτελεί το μικρό B-SUV της smart που προσανατολίζεται για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη ή κοντινές εξορμήσεις. Το χρηματοδοτικό πρόγραμμα αφορά την έκδοση Pure, η οποία εξοπλίζεται με μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 49 kWh, η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή χαρίζει αυτονομία 310 χλμ. (WLTP) και φορτίζει από ποσοστό 10% έως 80% σε μόλις 32 λεπτά. Ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 272 ίππους και 343 Nm ροπής, τα οποία και διανέμει στους πίσω τροχούς. Έτσι, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 6,7 δλ. Σημασία έχει δοθεί και στην πρακτικότητα στο εσωτερικό, με το πίσω κάθισμα να είναι συρόμενο, αυξομειώνοντας τον διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα των επιβατών και του πορτμπαγκάζ. Παράλληλα, είναι πλήρως εξοπλισμένο, ακόμα και στην εισαγωγική αυτή έκδοση, τόσο σε συστήματα άνεσης, όσο και σε συστήματα ασφάλειας. Ενδεικτικά, διαθέτει ψυχόμενο χώρο στην κέντρικη κονσόλα, ψηφιακό πίνακα οργάνων 9,2 ιντσών και κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών, Cruise Control και αισθητήρες παρκαρίσματος.
Υψηλές επιδόσεις και πολυτελής χαρακτήρας για το smart #3 Pro+.
Συνεχίζοντας με το μεγαλύτερο μοντέλο, το smart #3 είναι ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό SUV με πολυτελή χαρακτήρα και καλές επιδόσεις. Το χρηματοδοτικό πρόγραμμα αφορά την έκδοση Pro+. Αυτό εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 66 kWh, η οποία με μία πλήρη φόρτισή της (10-80% σε 27 λεπτά) προσφέρει 435 χλμ. αυτονομίας (WLTP). Παρόλο που έχει την ίδια ιπποδύναμη με το παραπάνω μοντέλο, κάνει το 0-100 πιο γρήγορα, σε 5,8 δλ. Το #3 μπορεί να μην έχει συρόμενο πίσω κάθισμα, αλλά αυτό συμβαίνει διότι έχει αρκετά καλύτερους χώρους στο εσωτερικό και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ κατά 100 λτ. Επίσης, προσθέτει έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο 15 λτ. κάτω από το μπροστινό καπό. Κι αυτό, όπως το μικρό του αδερφάκι smart #3, είναι πλήρως εξοπλισμένο. Ως στάνταρ στην έκδοση Pro+, προσφέρονται, μεταξύ άλλων, θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, κάμερα 360 μοιρών και ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών.
Σχολιάστε |