Επιβεβαίωση από την πλευρά της Peugeot, για το 508 Sport Engineered Concept που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ότι θα μπει κανονικά στην παραγωγή.
Με μία ανάρτηση στο twitter, την οποία μπορείτε να δείτε παρακάτω, ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής μάρκας, Jean-Philippe Imparato γνωστοποίησε αυτό που πολλοί επιθυμούσαν να συμβεί, υπογραμμίζοντας πως θα κάνουν πράξη την κατασκευή του αυτοκινήτου.
Το αφεντικό της Peugeot δεν είπε πότε μπορούμε να περιμένουμε να δούμε το μοντέλο παραγωγής ή ποιες αλλαγές θα υποστεί, αλλά αναμένεται να αποτελέσει μέρος μιας μελλοντικής σειράς ηλεκτροκίνητων οχημάτων με επίκεντρο την απόδοση.
Να θυμίσουμε πως η ισχύς του πρωτότυπου πηγάζει από τον PureTech κινητήρα των 200 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το ένα αποδίδει 110 ίππους και στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ το δεύτερο είναι εγκατεστημένο στο πίσω μέρος, έχει απόδοση 200 άλογα και στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η συνολική ροπή φτάνει τα 500 Nm και η φίρμα υπόσχεται ότι το μοντέλο μπορεί να κάνει το 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα. Το σεντάν έχει μάλιστα και μια μπαταρία 11,8 kWh που επιτρέπει στον οδηγό να κινείται ηλεκτρικά για 50 χιλιόμετρα.
Σε σχέση με το εργοστασιακό 508, η Peugeot έδωσε στο concept νέας σχεδίασης προφυλακτήρα που βελτιώνει την ψύξη των μηχανικών του μερών όπου χρειάζεται, ενώ μια σειρά από νέα βοηθήματα, όπως μικρά φτερά στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, έχουν προστεθεί για να μειωθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις. Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι αισθητά μειωμένη και η Peugeot υπόσχεται ακόμα πως το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί και αποκαλύπτει πως οι ζάντες του συνδυάζονται τώρα με Michelin Pilot Sport 4S ελαστικά.
Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στον εσωτερικό διάκοσμο, αφού η Peugeot εξόπλισε το concept με νέα άνετα καθίσματα με επένδυση από απλό ή Alcantara δέρμα, τιμόνι από το ίδιο υψηλής ποιότητας υλικό και ίνες άνθρακα.