Τα SUV «εκτοπίζουν» τα μικρομεσαία

Τα SUV «εκτοπίζουν» τα μικρομεσαία

14/10/2021

Παρόλο που τα μικρομεσαία είναι από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, η κατηγορία τους πλέον, είναι στην τέταρτη θέση στη λίστα, αφού η δημοφιλία τους έπεσε κατά 2 μονάδες.

Η κατηγορία των μικρομεσαίων περιλαμβάνει μερικά από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, όπως το Volkswagen Golf, το Ford Focus την Toyota Corolla. Ωστόσο αυτό δεν ήταν αρκετό για να την διατηρήσει στις πρώτες θέσεις σε πωλήσεις, με τα μικρομεσαία να υποχωρούν, βλέποντας παράλληλα τα μικρά και τα μικρομεσαία SUV να προσπερνούν!

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Ανοδική πορεία τα SUV

Ωστόσο σε κάθε περίπτωση είναι εμφανής και η στροφή του κοινού προς την κατηγορία των SUV, με αποτέλεσμα να μειωθεί έτσι το ενδιαφέρον για τα μικρομεσαία. Ένα από τα παραδείγματα αποτελεί το Ford Focus που ήταν το Νο2 μοντέλο της Ford σε πωλήσεις στην Ευρώπη πίσω από το Fiesta, όμως είδε το Puma και το Kuga να το προσπερνούν.
 

Από 4η στην 2η θέση τα μικρομεσαία  

Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία της JATO Dynamics σχετικά με τους πρώτους 8 μήνες των ευρωπαϊκών ταξινομήσεων για το 2021, δείχνοντας πως η κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων έχει υποχωρήσει από τη δεύτερη, στην τέταρτη θέση. Ένας από τους λόγους σύμφωνα με τους αναλυτές που συμβαίνει αυτό αφορά και τις μάρκες, οι οποίες λόγω της έλλειψης ημιαγωγών δίνουν προτεραιότητα στις πωλήσεις των πιο κερδοφόρων για αυτές SUV.

Θα έχουν ανάκαμψη το 2022

Ως εκ τούτου οι υπολογισμοί των αναλυτών αναφέρουν πως στο τέλος του 2021 τα μικρομεσαία θα αντιπροσωπεύουν το 13 % των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη φέτος, από 14 % που ήταν πέρυσι. Το μερίδιο της κατηγορίας θα επιστρέψει στο 14 % το επόμενο έτος καθώς νέα μοντέλα όπως τα Opel Astra, το Peugeot 308, αλλά και το ανανεωμένο Ford Focus θα είναι διαθέσιμα, αλλά οι αναλύσεις προβλέπουν ότι ο όγκος θα μειωθεί ξανά το 2024 και το 2025.
 

Η Βενζίνη είναι ο κυρίαρχος στα καύσιμα

Από κει και πέρα κοιτώντας γενικότερα το πρώτο 8μηνο της Ευρωπαϊκής αγοράς παρατηρούμε πως σχεδόν ένας στους δύο (48%) επιλέγει αυτοκίνητο βενζίνης, ενώ ακολουθούν τα ντίζελ με 25%, τα υβριδικά με 10%, τα Plug-In υβριδικά με 9% και τα ηλεκτρικά με 8%. 

Τα SUV «τρώνε» τα μικρομεσαία
Η Ευρώπη τα εκτόπισε στην 4η θέση
Μειώθηκε σημαντικά το ποσοστό πώλησης
Θα ανακάμψουν το 2022, αλλά θα υποχωρήσουν και πάλι, λένε οι αναλύσεις.
Γιατί ο κόσμος έστρεψε ξαφνικά το ενδιαφέρον του στα SUV, ενώ υπάρχουν αξιόλογα μικρομεσαία;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »