Σε αντικατάσταση των V6 μοτέρ φαίνεται πως προχωρά η Mercedes και όπως όλα δείχνουν θα τα αντικαταστήσει με 6κύλινδρα κινητήρια σύνολα. Γιατί όμως;
Tην αντικατάσταση όλων των V6 κινητήρων της με 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα σχεδιάζει η Mercedes-Benz, όπως αποκάλυψε ο Ola Kallenius, επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης του γερμανικού κολοσσού κατασκευής αυτοκινήτων.
Συγκεκριμένα, ο Kallenius αποκάλυψε ότι ο νέος 6κύλινδρος Μ256 της εταιρείας θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά από τα τωρινά αλλά και τα νέα μοντέλα της μάρκας για έναν πολύ απλό λόγο που ονομάζεται downsizing. Eκτός αυτού, τα 6κύλινδα σύνολα μπορούν να φτιαχτούν στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα 4κύλινδρα, καθώς είναι πανομοιότυπα στην κατασκευή τους.
Ο Kallenius δήλωσε σχετικά: «επειδή οι 4κύλινδροι είναι πλέον κοινός τόπος στις αυτοκινητοβιομηχανίες, υπάρχει λογική να φτιάξουμε τους 6κύλινδρους. Με όρους παραγωγικής διαδικασίας, ο νέος 4κύλινδρος και ο 6κύλινδρος είναι παρακλάδια του ίδιου δέντρου. Οι χώροι καύσης είναι ίδιοι ενώ πανομοιότυποι είναι και οι κύλινδροι. Αρα, μπορείς να φτιάξεις και τα δύο μοτέρ στην ίδια γραμμή παραγωγής».
Φυσικά, η αντικατάσταση των V6 δεν θα γίνει εν μια νυκτί, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι η Mercedes θα χρειαστεί όπως είναι λογικό κάποιο χρόνο. Οι μηχανικοί της εταιρείας θα κληθούν να ταιριάξουν τα 6κύλινδρα μοτέρ σε μοντέλα που μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσαν τους V6, πάντως λόγω της έξυπνης κατασκευής του νέου M256 κινητήρα, αυτό το εγχείρημα αναμένεται να ολοκληρωθεί σχετικά γρήγορα. Σημαντικό ρόλο σε αυτό θα διαδραματίσει το γεγονός ότι ο 6κύλινδρος είναι πιο εύκολος στην εφαρμογή του στο δάπεδο γιατί αντί για μίζα και δυναμό, έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο που η Mercedes το ονομάζει EQ Boost.