autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τι νέο φέρνουν τα καινούργια Ford Fiesta και Focus
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τι νέο φέρνουν τα καινούργια Ford Fiesta και Focus

Διαβάστηκε από 24808 αναγνώστες - 3/1/2022

Η Ford «φρέσκαρε» τα Fiesta και Focus, κάνοντάς τα πιο μοντέρνα και ανταγωνιστικά. Οι αλλαγές δεν είναι μόνο εμφανισιακές, αλλά και στον εξοπλισμό, καθώς και στη γκάμα κινητήρων. Ας δούμε τι αλλαγές έχουν τα 2 best seller της Ford.

Η Ford ανανέωσε πρόσφατα τα 2 best seller μοντέλα της, το Fiesta και το Focus, με σκοπό να συνεχίσουν να είναι ανταγωνιστικά στις κατηγορίες τους, οι οποίες είναι ιδιαίτερα απαιτητικές. Εκτός από τις αλλαγές στην εμφάνιση, τα οχήματα διαθέτουν νέο, πιο μοντέρνο εξοπλισμό, καθώς και αναβάθμιση στους κινητήρες. Ας δούμε αναλυτικά που εστίασε η εταιρεία και τι καινούργιο προσφέρουν τα ανανεωμένα Fiesta και Focus.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

«Φρέσκια» σχεδίαση, LED φανάρια σε όλες τις εκδόσεις

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, οι σχεδιαστές της εταιρείας έχουν προχωρήσει σε αλλαγές που εκμοντερνίζουν τα μοντέλα. Η εμπρόσθια γρίλια είναι μεγαλύτερη και πιο τονισμένη, ενώ έχει παρόμοιο τραπεζοειδές σχήμα και στα 2 οχήματα, δίνοντάς τους μία εταιρική ταυτότητα.
Εκατέρωθεν αυτής, τα νέα φωτιστικά σώματα είναι πιο μακρόστενα σε σχέση με πριν, και δείχνουν «τραβηγμένα» προς τα πίσω, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο μία sport εικόνα.
Πιο μεγάλα είναι και τα ανοίγματα στους προφυλακτήρες των Fiesta και Focus, κάνοντας την εμφάνιση πιο δυναμική.

Στο Fiesta, τα εμπρός φώτα είναι τεχνολογίας LED ακόμα και στη βασική έκδοση (κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου), ενώ στις πλουσιότερες εξοπλιστικά επιλογές συναντούμε Matrix LED φανάρια, με λειτουργία Glare-Free στη μεγάλη σκάλα, η οποία δεν τυφλώνει τους απέναντι οδηγούς.
Περνώντας στο πίσω μέρος του Fiesta, τα φώτα έχουν γίνει πιο σκούρα, αποπνέοντας sport, αλλά και πολυτελή «αύρα». Στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκουμε LED πίσω φανάρια, με μαύρο φινίρισμα στο εξωτερικό μέρος τους.

Το Ford Focus έχει και αυτό εμπρός φώτα LED σε όλες τις εκδόσεις, τα οποία μάλιστα έχουν και ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης. Προαιρετικά, η μεγάλη σκάλα διαθέτει αυτόματη λειτουργία μέσω κάμερας που εντοπίζει τα οχήματα στην αντίθετη πλευρά του δρόμου.
Ακολουθώντας την ίδια τακτική με το Fiesta, έτσι και στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα πίσω φανάρια έχουν γίνει πιο σκούρα, ενώ παράλληλα είναι τεχνολογίας LED.
 



Νέες, μεγάλες οθόνες στο εσωτερικό

Πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta facelift συναντούμε έναν ολοκαίνουργιο ψηφιακό πίνακα οργάνων, διάστασης 12,3 ιντσών. Η εμφάνισή του μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως, ενώ αλλάζει ανάλογα με τα οδηγικά προφίλ που έχουν επιλεχτεί. Εκτός από τις συνηθισμένες ενδείξεις, το ψηφιακό καντράν προβάλλει και προειδοποιήσεις των συστημάτων ασφαλείας, όπως π.χ. προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας.

Στο Ford Focus η κύρια αναβάθμιση έχει γίνει στον τομέα του infotainment, που ονομάζεται SYNC 4 και έχει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να «μαθαίνει» τις προτιμήσεις του οδηγού. Τα συνηθισμένα πλήκτρα για το χειρισμό του κλιματισμού «έφυγαν» από την κεντρική κονσόλα, και πλέον η διαχείριση του συστήματος θέρμανσης-ψύξης γίνεται μέσω της εντυπωσιακής τεράστιας οθόνης αφής 13,2 ιντσών που δεσπόζει στο ταμπλό, το οποίο διαθέτει πιο «καθαρό», minimal σχεδιασμό σε σχέση με πριν.
 

Ήπια υβριδικό από τις βασικές εκδόσεις το Fiesta, συνεχίζει με diesel επιλογή το Focus

Ήπια υβριδικό από τις βασικές εκδόσεις το Fiesta, συνεχίζει με diesel επιλογή το Focus
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο βραβευμένος EcoBoost κινητήρας εξοπλίζει όλα τα Fiesta και τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του Focus. Ας δούμε πιο αναλυτικά τι περιλαμβάνει η γκάμα των ανανεωμένων μοντέλων.
Η βασική έκδοση του Fiesta διαθέτει τον χιλιάρη Ecoboost κινητήρα με ήπια υβριδικό σύστημα και ισχύ 125 ίππους, ενώ στο επόμενο «σκαλί» βρίσκουμε το ίδιο μηχανικό σύνολο με ισχύ 155 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων και στις 2 περιπτώσεις είναι 6τάχυτο χειροκίνητο, ή 7τάχυτο αυτόματο Powershift. Η εταιρεία αναφέρει πως σύμφωνα με στοιχεία που έχουν συλλεχθεί, ο υβριδικός χιλιάρης Ecoboost καταναλώνει έως και 10% λιγότερο καύσιμο στην πόλη, σε σχέση με τον ίδιο κινητήρα χωρίς υβριδικό σύστημα.

Η κορυφαία έκδοση Fiesta ST εξακολουθεί να διαθέτει τον 1500αρη EcoBoost των 200 ίππων, ο οποίος πλέον έχει αυξημένη κατά 30 Nm ροπή, αγγίζοντας συνολικά τα 320 Nm. Ο ανοιχτός πράσινος χρωματισμός «Mean Green», που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του Puma ST, προστέθηκε και στην παλέτα του «καυτού» Fiesta, ενώ το εσωτερικό κοσμούν νέα sport καθίσματα οδηγού-συνοδηγού με βελτιωμένη πλευρική στήριξη.

Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα του Ford Focus, η βασική έκδοση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα θα διαθέτει τον EcoBoost 1 λίτρου, χωρίς υβριδική τεχνολογία, με απόδοση 100 άλογα, ισχύς που στην αμέσως επόμενη έκδοση γίνεται 125 ίπποι από το ίδιο μοτέρ. Και στις 2 επιλογές, ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Ο χιλιάρης κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και σε ήπια υβριδική έκδοση, απόδοσης 125 και 155 ίππων. Σε αυτή την περίπτωση, εκτός από το 6αρι χειροκίνητο σασμάν, οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν στη διάθεσή τους και ένα 7τάχυτο αυτόματο Powershift.

Από την γκάμα κινητήρων του Focus δεν θα λείπει η diesel έκδοση. Αυτή θα χρησιμοποιεί τον EcoBlue κινητήρα 1500 κυβικών σε 2 επιλογές ισχύος: 95 και 120 ίπποι. Η «μικρή» diesel έκδοση θα συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η ισχυρότερη θα προσφέρεται και με 8αρι αυτόματο σασμάν.

Περνώντας στο κορυφαίο Focus ST, η απόδοση του EcoBoost κινητήρα 2.300 κυβικών έχει μείνει αναλλοίωτη και είναι 280 ίπποι και 420 Nm ροπής, με τις επιλογές στο κιβώτιο ταχυτήτων να είναι 6αρι χειροκίνητο και 7αρι αυτόματο.
Όπως και οι απλές εκδόσεις, έτσι και το ανανεωμένο Focus ST θα έχει πιο επιθετική εμφάνιση. Μεγαλύτεροι αεραγωγοί, πλαϊνά μαρσπιέ, νέες ζάντες 18 και 19 ιντσών, καθώς και μία μικρή αεροτομή πίσω, υποδηλώνουν τον πιο «άγριο» χαρακτήρα του μοντέλου. Το «Mean Green» χρώμα προστέθηκε και στην παλέτα του Focus ST, ενώ στην καμπίνα θα βρούμε τα νέα καθίσματα δια χειρός Ford Performance.




Ήδη διαθέσιμο για παραγγελία με τιμή από 18.650 ευρώ το Fiesta, «έρχεται» το Focus με τιμή από 24.279 ευρώ

Το Ford Fiesta είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας, με τιμή που ξεκινά από 18.650 ευρώ για την έκδοση με τον κινητήρα 125 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο στο πακέτο εξοπλισμού Titanium. Η ίδια έκδοση στο πακέτο Titanium X κοστίζει 19.850 ευρώ, ενώ αν θέλετε πιο sport αισθητική, το 3θυρο ST-Line των 125 ίππων έχει τιμή από 19.253 ευρώ και το 5θυρο ST-Line X 20.853 ευρώ.
Το Fiesta των 155 ίππων είναι διαθέσιμο στην ST-Line έκδοση με 20.474 ευρώ και στην ST-Line X με τιμή 21.715 ευρώ.
Τέλος, το κορυφαίο Ford Fiesta ST κοστίζει 23.567 ευρώ στην έκδοση ST2 και 27.109 ευρώ στην ανώτερη, ST3 επιλογή.

Το Ford Focus αναμένεται να έρθει στη χώρα μας με τιμή από 24.279 ευρώ για την εισαγωγική έκδοση ST-Line με τον mild hybrid κινητήρα των 125 ίππων. Η ίδια έκδοση με το μοτέρ 155 ίππων θα κοστίζει 26.270 ευρώ, ενώ η πιο πολυτελής, ST-Line Vignale έκδοση θα έχει τιμή 31.354 ευρώ, και θα διαθέτει τον κινητήρα 155 ίππων με αυτόματο κιβώτιο.
Η πιο «περιπετειώδης» έκδοση Focus Active θα έχει τιμή εκκίνησης από 25.483 ευρώ και θα διαθέτει ως βασικό το μοτέρ των 155 ίππων. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση Active X με ισχύ 120 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο θα κοστίζει 30.197 ευρώ.
Το «καυτό» Focus ST θα έχει τιμή που ξεκινά από τα 46.146 ευρώ.
Όσον αφορά τις τιμές για τα μη υβριδικά Focus, καθώς και ημερομηνία διάθεσης του μοντέλου στην αγορά, αναμένουμε επίσημες πληροφορίες.

Αναβαθμισμένα σχεδόν σε όλους τους τομείς!
Υβριδικά όλα τα Fiesta, To Focus κρατάει Diesel κινητήρα.
Ψηφιοποιούνται τα εσωτερικά τους με νέες 13άρες και 12άρες οθόνες αντίστοιχα .
Νέα εξωτερική σχεδίαση με LED φανάρια για σε όλες τις εκδόσεις.
Η Ford περνάει στην αντίπερα όχθη, ανεβάζει πολύ την ποιότητα, ενώ αυξάνονται και οι τιμές τους.
Η μοναδική μάρκα που έχει 8 χρόνια εγγύηση σε μοντέλα της.
Αυτό δείχνει για εσένα αξιοπιστία και υψηλή after sales ικανοποιήση;

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε