Η Ford «φρέσκαρε» τα Fiesta και Focus, κάνοντάς τα πιο μοντέρνα και ανταγωνιστικά. Οι αλλαγές δεν είναι μόνο εμφανισιακές, αλλά και στον εξοπλισμό, καθώς και στη γκάμα κινητήρων. Ας δούμε τι αλλαγές έχουν τα 2 best seller της Ford.
Η Ford ανανέωσε πρόσφατα τα 2 best seller μοντέλα της, το Fiesta και το Focus, με σκοπό να συνεχίσουν να είναι ανταγωνιστικά στις κατηγορίες τους, οι οποίες είναι ιδιαίτερα απαιτητικές. Εκτός από τις αλλαγές στην εμφάνιση, τα οχήματα διαθέτουν νέο, πιο μοντέρνο εξοπλισμό, καθώς και αναβάθμιση στους κινητήρες. Ας δούμε αναλυτικά που εστίασε η εταιρεία και τι καινούργιο προσφέρουν τα ανανεωμένα Fiesta και Focus.
Ο βραβευμένος EcoBoost κινητήρας εξοπλίζει όλα τα Fiesta και τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του Focus. Ας δούμε πιο αναλυτικά τι περιλαμβάνει η γκάμα των ανανεωμένων μοντέλων.
Η βασική έκδοση του Fiesta διαθέτει τον χιλιάρη Ecoboost κινητήρα με ήπια υβριδικό σύστημα και ισχύ 125 ίππους, ενώ στο επόμενο «σκαλί» βρίσκουμε το ίδιο μηχανικό σύνολο με ισχύ 155 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων και στις 2 περιπτώσεις είναι 6τάχυτο χειροκίνητο, ή 7τάχυτο αυτόματο Powershift. Η εταιρεία αναφέρει πως σύμφωνα με στοιχεία που έχουν συλλεχθεί, ο υβριδικός χιλιάρης Ecoboost καταναλώνει έως και 10% λιγότερο καύσιμο στην πόλη, σε σχέση με τον ίδιο κινητήρα χωρίς υβριδικό σύστημα.
Η κορυφαία έκδοση Fiesta ST εξακολουθεί να διαθέτει τον 1500αρη EcoBoost των 200 ίππων, ο οποίος πλέον έχει αυξημένη κατά 30 Nm ροπή, αγγίζοντας συνολικά τα 320 Nm. Ο ανοιχτός πράσινος χρωματισμός «Mean Green», που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του Puma ST, προστέθηκε και στην παλέτα του «καυτού» Fiesta, ενώ το εσωτερικό κοσμούν νέα sport καθίσματα οδηγού-συνοδηγού με βελτιωμένη πλευρική στήριξη.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα του Ford Focus, η βασική έκδοση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα θα διαθέτει τον EcoBoost 1 λίτρου, χωρίς υβριδική τεχνολογία, με απόδοση 100 άλογα, ισχύς που στην αμέσως επόμενη έκδοση γίνεται 125 ίπποι από το ίδιο μοτέρ. Και στις 2 επιλογές, ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Ο χιλιάρης κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και σε ήπια υβριδική έκδοση, απόδοσης 125 και 155 ίππων. Σε αυτή την περίπτωση, εκτός από το 6αρι χειροκίνητο σασμάν, οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν στη διάθεσή τους και ένα 7τάχυτο αυτόματο Powershift.
Από την γκάμα κινητήρων του Focus δεν θα λείπει η diesel έκδοση. Αυτή θα χρησιμοποιεί τον EcoBlue κινητήρα 1500 κυβικών σε 2 επιλογές ισχύος: 95 και 120 ίπποι. Η «μικρή» diesel έκδοση θα συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η ισχυρότερη θα προσφέρεται και με 8αρι αυτόματο σασμάν.
Περνώντας στο κορυφαίο Focus ST, η απόδοση του EcoBoost κινητήρα 2.300 κυβικών έχει μείνει αναλλοίωτη και είναι 280 ίπποι και 420 Nm ροπής, με τις επιλογές στο κιβώτιο ταχυτήτων να είναι 6αρι χειροκίνητο και 7αρι αυτόματο.
Όπως και οι απλές εκδόσεις, έτσι και το ανανεωμένο Focus ST θα έχει πιο επιθετική εμφάνιση. Μεγαλύτεροι αεραγωγοί, πλαϊνά μαρσπιέ, νέες ζάντες 18 και 19 ιντσών, καθώς και μία μικρή αεροτομή πίσω, υποδηλώνουν τον πιο «άγριο» χαρακτήρα του μοντέλου. Το «Mean Green» χρώμα προστέθηκε και στην παλέτα του Focus ST, ενώ στην καμπίνα θα βρούμε τα νέα καθίσματα δια χειρός Ford Performance.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr