Πρεμιέρα έκανε το ανανεωμένο Nissan GT-R, λαμβάνοντας μία σειρά από μικρές στιλιστικές αλλαγές, αλλά και ειδικές εκδόσεις.
Καλύτερη ψύξη στον κινητήρα
Από κει και πέρα, το πλέγμα που χρησιμοποιήθηκε στη μάσκα και το λεπτότερο σχέδιο που επέλεξαν οι μηχανικοί βελτίωσε την ψύξη του κινητήρα, μειώνοντας παράλληλα την αντίσταση. Το GT-R NISMO, από την άλλη πλευρά, διαθέτει νέα αεροτομή με σχεδόν 10% μεγαλύτερη επιφάνεια. Παράλληλα έχει εξοπλιστεί με νέο μπροστινό χείλος και διαχύτη στο πίσω μέρος. Παρών είναι και το αποκλειστικό χρώμα της NISMO Stealth Grey.
Επιστροφή για το GT-R T-spec
Το GT-R T-spec επιστρέφει με την ανανέωση του μοντέλου, όντας διαθέσιμο σε χρώματα Millennium Jade και Midnight Purple. Το GT-R T-spec έχει τροχούς 20 ιντσών με χρυσαφί φινίρισμα και κεραμικά φρένα. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν φαρδύτερα μπροστινά φτερά και στην καμπίνα σπορ σκουρόχρωμη Mori Green ταπετσαρία. Στην Ιαπωνία, το T-Spec συνοδεύεται από μια ειδική έκδοση GT-R NISMO, ενώ κάτι ανάλογο θα ισχύσει και στις ΗΠΑ, όπου το προαιρετικό πακέτο NISMO θα προσθέτει τροχούς 20 ιντσών με κόκκινες πινελιές και καπό από ανθρακονήματα.
Έως και 608 ίππους από γνωστά μοτέρ
Η ισχύς παρέχεται από τον V6 κινητήρα 3,8 λίτρων twin-turbo με 573 ίππους και 632 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς. Το GT-R NISMO χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα VR38DETT και αποδίδει 608 ίππους και 651 Nm ροπής.
Στις αγορές την άνοιξη
Το Nissan GT-R θα φτάσει στις αντιπροσωπείες της Ιαπωνίας και άλλων αγορών αυτή την άνοιξη και θα ακολουθήσει η έκδοση NISMO το καλοκαίρι. Στην Ευρώπη σταμάτησε να διατίθεται το 2022, λόγω των αυστηρότερων κανονισμών που ισχύουν για τους ρύπους.
Επίσημο ντεμπούτο!
Βελτιωμένη αεροδυναμική.
Καλύτερη ψύξη στον κινητήρα.
Επιστροφή για το GT-R T-spec.
Έως και 608 ίππους.
Θα το ήθελες στην Ευρώπη ή προτιμάς τους... λιγότερους ρύπους;