Το ανανεωμένο Skoda Karoq συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του
30/11/2021
Παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Skoda Karoq, το οποίο φέρνει πληθώρα ανανεώσεων σε εσωτερικό και εξωτερικό, με περισσότερα ηλεκτρονικά βοηθήματα να προστατεύουν τους επιβάτες.
Η Skoda μετά το ανανεωμένο Kodiaq, παρουσίασε επίσημα όπως αναμένονταν και το ανανεωμένο Karoq, το best-seller οικογενειακό crossover, το οποίο αποκτά ακόμα περισσότερα εφόδια με σκοπό να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του στις αγορές .
Αρχικά σε ότι αφορά το εξωτερικό, η μάσκα έχει πλέον εξαγωνικό σχήμα, ενώ είναι φαρδύτερη από αυτή του προκατόχου του, με τους εμπρόσθιους προβολείς (προαιρετικά και τεχνολογίας matrix LED) και τις μονάδες των πίσω φώτων να είναι πιο λεπτές, δίνοντας μια πιο ευκρινή εμφάνιση στο μικρό SUV. Ο νέος μπροστινός προφυλακτήρας που διαθέτει αεροκουρτίνες, συμβάλλει στην βελτιωμένη αεροδυναμική σε συνδυασμό με μία ανασχεδιασμένη ποδιά στο πίσω μέρος. Η μεγαλύτερη αεροτομή στο τέλος της οροφής και οι τροχοί από 17 έως 19 ίντσες που διαθέτουν πλαστικές αεροδυναμικές επενδύσεις συμβάλουν στην επιπλέον μείωση της οπισθέλκουσας , η οποία σύμφωνα με την εταιρία μειώνεται κατά 9% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.
Εσωτερικό με πλούσιες ανέσεις
Το εσωτερικό του φρεσκαρισμένου Karoq θα προσφέρεται με πακέτο Eco, το οποίο διαθέτει καλύμματα καθισμάτων κατασκευασμένα από vegan ανακυκλωμένα υλικά. Ο νέος ατμοσφαιρικός φωτισμός LED δημιουργεί ένα όμορφο περιβάλλον στην καμπίνα, με λωρίδες στις πόρτες και το ταμπλό. Ανάλογα με την έκδοση, το Karoq διαθέτει νέα καθίσματα, για τα οποία η Skoda υποστηρίζει ότι προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση. Για πρώτη φορά περιλαμβάνεται ένα ηλεκτρικό κάθισμα συνοδηγού με λειτουργία μνήμης, ενώ προσφέρεται η ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη και το σύστημα VarioFlex. Μένοντας στο εσωτερικό, οι δύο ψηφιακοί πίνακες οργάνων είναι πλέον διαθέσιμοι με την στάνταρ επιλογή των 8 ιντσών και μία μεγαλύτερη 10,25 ιντσών. Ισάριθμες είναι οι επιλογές και για το infotainment με την οθόνη αφής να είναι στις 8 ίντσες, ενώ υπάρχει και η επιλογή των 9,2 ιντσών. Όλα τα συστήματα διαθέτουν ενημερώσεις χαρτών over-the-air, ενώ το Apple CarPlay και το Android Auto είναι επίσης στο βασικό εξοπλισμό. Στον τομέα της πρακτικότητας δεν έχει γίνει καμία έκπτωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, με το νέο Karoq να προσφέρει 521 λίτρα χώρου αποσκευών. Όταν τα πίσω καθίσματα συρθούν προς τα μπροστά χάρη στο σύστημα VarioFlex ο χώρος αυξάνεται στα 588 λίτρα, όταν αυτά διπλώσουν ολοσχερώς τα λίτρα φτάνουν τα 1.605, ενώ όταν αφαιρεθούν ο χώρος τερματίζει στα 1.810 λίτρα. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Με κινητήρες εώς και 150 ίππους
Η γκάμα κινητήρων που θα "φοράει" Karoq αποτελείται από πέντε μονάδες με σήμα Evo, που προσφέρουν μεγαλύτερη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Η αρχή γίνεται από τον βασικό τρικύλινδρο turbo βενζίνης TSI 1,0 λίτρου με 110 ίππους και 200 Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς. Παραμένει στην γκάμα η επιλογή του 1.500άρη TSI με 150 ίππους και 250 Nm ροπής που διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή επτατάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχει η έκδοση Sportline με τον 2λιτρο κινητήρα 190 ίππων και κίνηση στους 4 τροχούς, ενώ στο diesel μοναδική επιλογή αποτελεί ο 2λιτρος TDI.
Φορτωμένο ηλεκτρονικό "οπλοστάσιο"
Τέλος, το ανανεωμένο Karoq διαθέτει τεράστιο εύρος από συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, ενώ μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με το υπερσύγχρονο πακέτο Travel Assist. Στα παραπάνω περιλαμβάνονται το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, το προσαρμοζόμενο cruise control, η υποβοήθηση λωρίδας και άλλα που έχουν σχεδιαστεί με στόχο την ελαχιστοποίηση της πιθανότητας σύγκρουσης. Στην περίπτωση ενός ατυχήματος ωστόσο, έως και εννέα αερόσακοι βρίσκονται εκεί για να προστατεύσουν τους επιβάτες, ενώ το σύστημα πέδησης «multi-collision» μπορεί και ακινητοποιεί το αυτοκίνητο μετά από ένα ατύχημα, παρέχοντας ασφάλεια.
Το Karoq έρχεται φρεσκαρισμένο και έτοιμο να συνεχίζει την best-seller καριέρα του.
Οι αλλαγές στο design αφορούν μικρές λεπτομέρειες αλλά καταφέρνουν κάνουν την διαφορά.
Το εσωτερικό του συνεχίζει να προσφέρει εξαιρετικές ανέσεις με οικολογικές επιλογές.
Κινητήρες βενζίνης που φτάνουν τους 150 ίππους και μία επιλογή για diesel.
Πλούσιο ηλεκτρονικό "οπλοστάσιο" βοηθημάτων ασφαλείας.
Μπορεί το ανανεωμένο Karoq να συνεχίσει την επιτυχημένη καριέρα του προκατόχου του ή χρειάζεται ριζικές αλλαγές;