autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το infotainment της Audi γίνεται εξυπνότερο

Το infotainment της Audi γίνεται εξυπνότερο

25/5/2022

Η Audi σκοπεύει να κάνει το σύστημα infotainment της ακόμα πιο έξυπνο και για να το επιτύχει αυτό, χρησιμοποιεί την βοήθεια της γνωστής εταιρείας 4.screen.

Συνεργασία Audi και 4.screen

Η ψηφιακή εμπειρία του χρήστη στα αυτοκίνητα της Audi αναμένεται να αναβαθμιστεί σύντομα, με το λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας που θα παρέχει περισσότερες και πιο πλούσιες πληροφορίες στον οδηγό και τους επιβάτες τους, χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το Mobility Experience Cloud (MXC) της εταιρείας τεχνολογίας 4.screen.

Με εξατομικευμένες προτάσεις

Προαιρετικά, οι πελάτες της Audi θα έχουν πλέον την δυνατότητα για εξατομικευμένες
προτάσεις
και προσφορές, βάσει της τοποθεσίας που βρίσκονται εκείνη την ώρα και από επιλεγμένους τρίτους παρόχους. Όλα αυτά θα γίνονται εφικτά μέσω του συστήματος πολυμέσων Audi ΜΜΙ, που θα εμφανίζει τις χρήσιμες πληροφορίες, που σε συνδυασμό με στοιχεία από το cloud καταφέρνουν να αναβαθμίσουν το τρέχον σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Οι νέες λειτουργίες του infotainment της Audi, δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να μπορεί να επιλέξει από ένα πλήθος τοποθεσιών, τα γνωστά κι ως σημεία ενδιαφέροντος, που μέσω της οθόνης αφής και του συστήματος navi, μπορούν να καθοδηγηθούν σε αυτά. Παραδείγματος χάρη μπορεί κανείς να επιλέξει ένα συγκεκριμένο πρατήριο καυσίμων, το αγαπημένο του εστιατόριο ή καφέ, ακόμα και το κοντινότερο σούπερ μάρκετ της επιλογής του.

Για τα περισσότερα μοντέλα από το 2019 και μετά

Η νέα υπηρεσία ενσωματώνει το Mobility Experience Cloud περιβάλλον της 4.screen το σύστημα infotainment ΜΙΒ2 και ΜΙΒ3 της εταιρείας και πιο συγκεκριμένα, από το 2019 και μετά. Το API (Αpplication Programming Interface) με τη σειρά του δημιουργεί μία σύνδεση σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των πελατών της Audi και των συνεργαζόμενων εταιρειών. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πελάτες της Audi έχουν τον πλήρη έλεγχο των πληροφοριών και των προσφορών που εμφανίζονται στην οθόνη τους, κάτι που επιτυγχάνεται μέσα από τις ρυθμίσεις που μπορούν να επιλεγούν στην Λειτουργία Απορρήτου (PrivacyMode).

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε