Λίγες εβδομάδες μετά το ντεμπούτο του Γαλλικού hot hatch στο Grand Prix του Μονακό, η Renault μπήκε με δύο πρωτότυπα Megane RS στο Nurburgring για μερικές γρήγορες δοκιμές.
Δεν είναι ακριβώς μυστικό ότι η Renault θέλει να κατακτήσει ξανά τον ταχύτερο γύρο που έχει γίνει από προσθιοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής, ένας ανταγωνισμός που ξεκίνησε το 2008 με το Megane R26R.
Η Renault καθόταν στο θρόνο του Nurburgring έχοντας τον ταχύτερο χρόνο για περίπου έξι χρόνια πριν η Seat της κλέψει τα σκήπτρα με το Leon Cupra το 2014. Έκτοτε, το ρεκόρ για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής με μπροστά κίνηση έχει αλλάξει τα χέρια τέσσερις φορές, με τον σημερινό κάτοχο του ρεκόρ να είναι το Honda Civic Type-R.
Οι οπαδοί του Renault Megane θα χαρούν να μάθουν ότι το η νέα γενιά του μοντέλου θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί μόνο τον μπροστινό άξονά του για τη μετάδοση της δύναμης στο δρόμο, ενώ ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0-λίτρων θα αποδίδει περίπου 300 ίππους μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων ή προαιρετικά μέσω αυτόματου, διπλού συμπλέκτη.
Το πλαίσιο θα διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για καλύτερη πρόσφυση και χειρισμό, αναρτήσεις εξελιγμένες αποκλειστικά για την περίσταση και αεροδυναμικό πακέτο το οποίο όντως δημιουργεί κάθετη δύναμη σε μια προσπάθεια δημιουργίας του πιο ικανού hot hatch της αγοράς.
Το αμάξωμα θα είναι ελαφρώς πιο πλατύ, χάρη στα μεγαλύτερα φτερά και για πρώτη φορά, το νέο Megane RS θα διατίθεται αποκλειστικά με πεντάθυρο αμάξωμα.
Η Renault αναμένεται να μας δείξει το νέο Megane RS χωρίς το καμουφλάζ του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.