Το αναμενόμενο Toyota GRMN Yaris είναι εδώ, σε περιορισμένο αριθμό παραγωγής, έχει 272 άλογα και είναι έτοιμο για «πόλεμο».
Μετά από αρκετό καιρό ανυπομονησίας, το ολοκαίνουργιο Toyota GRMN Yaris έρχεται για να εδραιωθεί στην κορυφή των σπορ μοντέλων της γκάμας της ιαπωνικής φίρμας. Αν και το «σκληροπυρηνικό» μικρό που είδαμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, θα παραχθεί μόνο σε 500 αριθμημένες μονάδες.
Το νέο Toyota GRMN Yaris διατηρεί τον τούρμπο 3κύλινδρο κινητήρα των 1,6 λίτρων που βρίσκουμε και στο GR Yaris, αποδίδοντας 272 ίππους και 390 Nm ροπή, παρόμοια ισχύ με το GR Yaris των ιαπωνικών προδιαγραφών, εφόσον στην Ευρώπη φτάνει τους 261 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το χειροκίνητο iMT κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο έχει πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης, ενώ μεταξύ άλλων διαθέτει και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σύμφωνα πάντα με την Toyota, το GRMN Yaris είναι 20 κιλά πιο ελαφρύ από το GR, με ισχυρότερη ακαμψία στο αμάξωμα, με τους μηχανικούς να δηλώνουν πως έχουν γίνει συνολικά 565 περισσότερες συγκολλήσεις στο αμάξωμα σε σύγκριση με το GR Yaris. Από την άλλη, στο καπό, στην οροφή και στην αεροτομή έχει γίνει εκτενής χρήση ανθρακονημάτων, ενώ τα πίσω καθίσματα μπορούν να αφαιρεθούν, διατηρώντας το βάρος εξαιρετικά χαμηλό.
Όλα τα παραπάνω είναι ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό του GRMN Yaris, καθώς υπάρχει διαθέσιμο και το Circuit Package. Το συγκεκριμένο πακέτο αναβαθμίζει την ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Bilstein, προσθέτει μεγαλύτερα φρένα, περιλαμβάνει ειδικούς τροχούς 18 ιντσών και φαρδύνει το εξωτερικό με πλαϊνές ποδιές κάνοντάς το ακόμα πιο "άγριο". Για όσους το θέλουν για αγωνιστική χρήση, υπάρχει και το πακέτο Rally που προσθέτει διαφορετικό σετ αμορτισέρ, προστατευτικές ποδιές στο δάπεδο και roll bar, ενώ στη συγκεκριμένη περίπτωση το βάρος θα είναι μειωμένο κατά 30 κιλά σε σχέση με το GR Yaris.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr