Αρνητικός στο ενδεχόμενο αυτό φάνηκε ο αρχιμηχανικός του μοντέλου Τetsuya Tada. Γιατί όμως;
Τα τελευταία χρόνια είχε αναπτυχθεί έντονη φημολογία ότι τα Toyota GT86 και Subaru BRZ θα λάβουν turbo μηχανικό σύνολο, καθώς πολλοί ανέφεραν ότι τα αυτοκίνητα χρειάζονται ακόμα περισσότερη ιπποδύναμη για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση ωστόσο δεν έχει γίνει, ενώ σε δηλώσεις του, ο αρχιμηχανικός της Τοyota κ. Tetsuya Tada απέκλεισε πλέον κάθε τέτοιο ενδεχόμενο.
Ο Τada δήλωσε ξεκάθαρα: « Aν βγάλουμε κάποια turbo έκδοση για την GT86 και αυξήσουμε την ισχύ του μοντέλου, αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να πρέπει να αλλάξει όλο το «στήσιμο» του μοντέλου για να γίνει ένα αυτοκίνητο με το οποίο θα είμαι ευχαριστημένος. Σε μια τέτοια περίπτωση, δεν θα γίνουν αλλαγές μόνο στα μηχανικά μέρη».
Έτσι, φαίνεται πως τόσο η Toyota GT86 όσο και το Subaru BRZ, που πρόκειται ουσιαστικά για το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικά εμβλήματα, θα συνεχίσουν να προσφέρονται αποκλειστικά με το 2λιτρο μοτέρ ατμόσφαιρας για όσο μείνουν στην γραμμή παραγωγής.
Παρά ταύτα, διάφοροι βελτιωτικοί οίκοι έχουν προσφέρει τις δικές τους αναβαθμίσεις στα δύο μοντέλα είτε πάνω στον ατμοσφαιρικό μοτέρ είτε ενσωματώνοντας μηχανικά σύνολα από άλλα μοντέλα.