Στην τρίτη του γενιά έφτασε αισίως το Hyundai i20 και η διαφοροποίησή του με το παρελθόν είναι ριζική. Δοκιμάζουμε την έκδοση Premium με το ατμοσφαιρικό μοτέρ 84 ίππων.
Επιθετική σχεδίαση για το i20
Εξωτερικά δεν υπάρχουν σημεία που να θυμίζουν το απερχόμενο Hyundai i20, αλλά ούτε και κάποιο άλλο μοντέλο της συγκεκριμένης εταιρείας. Το ύψος του αμαξώματος έχει μειωθεί αισθητά, ενώ το μήκος και το πλάτος έχουν αυξηθεί κατά 5 και 30 χλστ. αντίστοιχα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι εν λόγω διαστάσεις, σε συνάρτηση με τα έντονα νεύρα στο καπό και τις «αιχμηρές» γωνίες, έχουν δημιουργήσει ένα άκρως δυναμικό αποτέλεσμα. Η επιθετική σχεδίαση γίνεται ακόμα πιο έντονη με τα λεπτά φωτιστικά σώματα και την σκουρόχρωμη γρίλια. Το πίσω μέρος ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, ενώ τα φώτα ενώνονται με μία λεπτή γραμμή.Νεανικό εσωτερικό που εντυπωσιάζει
Επαρκείς οι 84 «ατμοσφαιρικοί» ίπποι
Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου δοκιμής βρίσκεται ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ χωρητικότητας 1.197 κ.εκ. Αποδίδει 84 ίππους και 118 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Ασφαλώς, για όσους δεν αρκούνται στις επιδόσεις του, υπάρχει και ένας δεύτερος, γνώριμος κινητήρας βενζίνης που εξοπλίζεται με σύστημα υπερπλήρωσης. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.000 κ.εκ και η ισχύς τους 100 ίππους. Επανερχόμαστε, όμως, στο ατμοσφαιρικό μοτέρ με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, το οποίο επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 173 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε μεικτή χρήση βρίσκεται στα 5,2 λτ./100 χλμ σύμφωνα με την κορεάτικη φίρμα. Ωστόσο στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε την τιμή στον πίνακα οργάνων να κυμαίνεται στα περίπου 6,5 λίτρα.¶νετο και στιβαρό στο δρόμο το Hyundai i20
Στα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας, το αγοραστικό κοινό αναζητά ένα σύνολο που θα ικανοποιεί τόσο σε αστικό περιβάλλον, όσο και στα ταξίδια. Το νέο Hyundai i20 τα καταφέρνει και στις δύο περιπτώσεις εξίσου καλά. Εντός πόλης, ο οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος από τον τρόπο με τον οποίο η ανάρτηση απορροφά τους κραδασμούς και την ευελιξία που προσφέρει το αμάξωμα. Η θέση οδήγησης και η ορατότητα παραμένουν σε ικανοποιητικό επίπεδο. Η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από το κιβώτιο ταχυτήτων είναι θετική, ωστόσο η απουσία της έκτης σχέσης γίνεται αισθητή, ειδικά όταν το Hyundai i20 κινείται με ταχύτερο ρυθμό. Όσον αφορά στον κινητήρα, καταφέρνει να κινεί απλά αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο και σε καμία περίπτωση δε θα ενθουσιάσει με τη δύναμή του. Τα φρένα αφήνουν θετική εντύπωση, παρόλο που η έκδοση της δοκιμής μας διαθέτει ταμπούρα στον πίσω άξονα. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε την ύπαρξη λαμπτήρων αλογόνου και στις δύο σκάλες στα εμπρός φωτιστικά σώματα, με τα φώτα ημέρας να φέρουν τεχνολογία LED. Η Hyundai επέλεξε να εξοπλίσει μόνο την κορυφαία έκδοση (Distinctive) με πλήρη φώτα LED εμπρός.Copyright © 2025 - autoagora.gr