Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mε 140 ίππους και ελκυστική σχεδίαση

Mε 140 ίππους και ελκυστική σχεδίαση

Διαβάστηκε από 333633 αναγνώστες - 1/3/2022

Το νέο Qashqai έρχεται ανανεωμένο και βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, με ήπιο υβριδικό κινητήρα που υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση και με στοιχεία που παραπέμπουν σε ακριβότερα μοντέλα.
 
Αναμφισβήτητα το Qashqai είναι ο βασιλιάς της C-SUV κατηγορίας (μικρομεσαία SUV). Ουσιαστικά είναι το μοντέλο που δημιούργησε τη συγκεκριμένη κατηγορία και την εξέλιξε, δημιουργώντας ένα υποδειγματικό αυτοκίνητο που καλύπτει όλες τις ανάγκες μιας οικογένειας, με τις χαρακτηριστικές αρετές των SUV. Δεν είναι τυχαίο ότι από το 2007 έχει πουλήσει στην ελληνική αγορά πάνω από 38.000 αυτοκίνητα. Για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του, το νέο Qashqai ανανεώθηκε σχεδιαστικά, βελτιώθηκε ποιοτικά, αναβαθμίστηκε τεχνολογικά και απέκτησε νέους υβριδικής τεχνολογίας κινητήρες.  Στα χέρια μας ήρθε το Nissan Qashqai  με το ήπιο υβριδικό σύνολο απόδοσης 140 ίππους.
 
Ελκυστική σχεδίαση με ανασχεδιασμένες λεπτομέρειες
 
H σχεδίαση του νέου Qashqai είναι μοντέρνα με τονισμένες λεπτομέρειες και ελκυστικό αποτέλεσμα. Φέρει σύγχρονα αισθητικά και αεροδυναμικά στοιχεία, με την εικόνα του να φέρνει στο μυαλό την προηγούμενη γενιά και να καταλαβαίνεις από την πρώτη στιγμή ότι πρόκειται για Nissan Qashqai. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε τη V-Motion μάσκα με λεπτά LED φωτιστικά σώματα, ενώ τονισμένος και πιο επιθετικός είναι ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας . Στο πλάι οι έντονες γραμμές τονίζουν το δυναμικό look του μοντέλου και στέλνουν ομαλά το μάτι στο πίσω μέρος, που συναντάμε τα καινούργια φωτιστικά σώματα και το όνομα του μοντέλου, που πλέον κοσμεί ολογράφως την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας πάταγε πάνω σε 17αρες ζάντες, ενώ ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να διαλέξει μέχρι και ζάντες  19 ιντσών.

Κοινοποίησέ το »


 
Μοντέρνο ποιοτικό εσωτερικό με πλειάδα ψηφιακών στοιχείων
 
Την καμπίνα του αυτοκινήτου την διατρέχει μια νέα μοντέρνα σχεδιαστική φιλοσοφία, αφήνοντας πίσω την «κλασικούρα» των προηγούμενων γενιών. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πιο μαλακά, με τη συναρμογή τους να είναι στιβαρή και να έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις λεπτομέρειες. Το εσωτερικό του νέου Nissan Qashqai βρυεί από ψηφιακά στοιχεία και νέες τεχνολογίες. Στη βασική του έκδοση διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών, ενώ σε πιο πλούσιες εκδόσεις διαθέσιμη είναι η μεγαλύτερη οθόνη 12,3 ιντσών. Επιπλέον για πρώτη φορά υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης συστήματος Head-UP Display 10.8 ιντσών, που σύμφωνα με τη Nissan είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία. Τα καθίσματα είναι άνετα και βολικά, με τη δυνατότητα να κάνουν και μασάζ, ενώ η νέα τρισδιάστατη καπιτονέ εικόνα σε σχήμα διαμαντιού δίνει έναν αέρα πολυτέλειας στο αυτοκίνητο. Το εσωτερικό είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε σχέση με τον προκάτοχο του, με αποτέλεσμα ακόμα περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω, όπου θα κάτσουν άνετα τρεις ενήλικες επιβάτες, με τις πόρτες που ανοίγουν σχεδόν 90 μοίρες να διευκολύνουν την είσοδο τους. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών ξεκινάει από τα 436 λίτρα, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό  το σχήμα του που εξυπηρετεί την πρακτικότητα του.
 
Κινητήρας: Ηπια υβριδικό με 140 άλογα και χαμηλή κατανάλωση 
 
Κάτω από το καπό του Nissan συναντάμε ένα ήπια υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από έναν 1.300 turbo κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 12V. Η συνολική του απόδοση είναι 140 ίππους με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 240Nm από τις 1.650 έως τις 4.000 στροφές και συνεργάζεται με ένα 6αρι μηχανικό σασμάν. Ανάλογα το driving mode που επιλέγει ο οδηγός, ο κινητήρας έχει διαφορετική προσέγγιση, τόσο σε επιδόσεις όσο και σε κατανάλωση. Στo sport mode, το γκάζι «ζωντανεύει» με το 0-100 έρχεται σε 10,9  δευτερόλεπτα, τις ρεπρίζ είναι αρκετά ικανοποιητικές και τη μέση κατανάλωση να φτάνει στα 7,5 λτ/ 100 χλμ. Στην αντίπερα όχθη, στο eco mode, η απόκριση γίνεται πιο «φειδωλή» με θετικό αντίκτυπο στη κατανάλωση, όπου μπορεί να πέσει μέχρι και τα 6,5 λτ/100 χλμ.

 
Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης και εφοδιασμένο με συστήματα ασφαλείας
 
Στο δρόμο το νέο Nissan Qashqai συνεχίζει να το διακατέχει το υψηλό επίπεδο ποιότητας κύλισης και άνεσης, όπως και στις προηγούμενες γενιές, με το θόρυβο που περνάει στην καμπίνα είναι ελάχιστος, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Το μοντέλο της Nissan έχει χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα CMF-C, η όποια σε συνδυασμό με τη άψογη λειτουργία της ανάρτησης, διαχειρίζεται καλύτερα το αμάξωμα. Τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ο ημιάκαμπτο άξονας πίσω λειτουργούν άψογα και απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς όμως να επιτρέπουν έντονες κλίσεις στις στροφές, ακόμα και όταν ο οδηγός έχει επιλέξει το σπορ οδηγικό προφίλ.  Το σύστημα διεύθυνσης είναι υποδειγματικό, περνώντας γρήγορα και με σαφήνεια στο τιμόνι όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται. Εκτός ασφάλτου, τα 180 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος θα κινήσουν με ασφάλεια το αυτοκίνητο σε κακοτράχαλα σημεία, ενώ για πιο απαιτητικούς υπάρχουν πάντα και οι τετρακινητες εκδόσεις. Το Qashqai, ακόμα και από τη βασική του έκδοση, διαθέτει μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, όπως ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ., προειδοποίηση κάθετης κίνησης αντικειμένου ή οχήματος κατά την οπισθοπορεία, intelligent emergency braking με αναγνώριση πεζών και μοτοσυκλετιστών, προειδοποίηση τυφλού σημείου με λειτουργία παρέμβασης και άλλα πολλά.
 
Η τιμή έναρξη του νέου Nissan Qashqai είναι 24.490 ευρώ, στην έκδοση Lite με τον ήπια υβριδικό κινητήρα της δοκιμής μας, που όπως προείπαμε είναι πλούσιο σε εξοπλισμό και συστήματα ασφαλείας. 
 
Συμπερασμα
 
Το νέο Nissan Qashqai αναβαθμίστηκε συνολικά και μπορεί να συνεχίσει να κοιτάει την κορυφή της κατηγορίας. Γεμάτο με συστήματα ασφαλείας, προσεγμένες λεπτομέρειες, ευρύχωρο, εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με ήπιο υβριδικό σύνολο που προσφέρει καλές επιδόσεις και ακόμα καλύτερη κατανάλωση, το ιαπωνικό SUV δείχνει ξεκάθαρα τα δόντια του και προκαλεί όλουςς τους σφετεριστές του.

Κοινοποίησέ το »