Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Μεγαλύτερο και ομορφότερο!

Μεγαλύτερο και ομορφότερο!

Διαβάστηκε από 333640 αναγνώστες - 1/3/2022

Ο ιδρυτής της B-SUV κατηγορίας με 1.5εκ. πωλήσεις παγκοσμίως, μας συστήνει τη νέα του γενιά και απαιτεί την μεγαλύτερη μερίδα στις πωλήσεις. Το νέο Nissan Juke απαντά στις ανάγκες του σήμερα και έρχεται να κοντραριστεί στα ίσια με τον ανταγωνισμό.

Κοινοποίησέ το »


Δοκιμάζουμε την χειροκίνητη έκδοση του νέου Nissan Juke, με τον 1.000άρη DIG-T των 117 ίππων και με τιμή εκκίνησης τα 18.700 ευρώ. Πόσο άλλαξε λοιπόν;

Το Juke ποτέ δεν έμοιαζε με κανένα άλλο μοντέλο, και αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους που σημείωσε σπουδαίες πωλήσεις. Έτσι λοιπόν οι υπεύθυνοι φρόντισαν να διατηρήσουν το βασικό στυλιστικό DNA του με τις έντονες ακμές και την κουπέ αισθητική, δίνοντας του όμως αισθητά πιο μοντέρνα εικόνα. Στο μπροστινό μέρος δηλαδή, συναντάμε τη χαρακτηριστική V-Motion μάσκα, η οποία ενώνεται με ένα πιο μυώδες καπό, και στενά LED φωτιστικά σώματα, την ώρα που από κάτω παραμένουν οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί προβολείς. Στην πίσω εικόνα, είναι πιο ξεκάθαρα τα στοιχεία που έχουν παρθεί από τα Nissan Micra και Qashqai. 



Ποιοτικό κι αναβαθμισμενό το εσωτερικό του Juke
Η εικόνα στην καμπίνα του νέου Juke είναι πλήρως αλλαγμένη, με την αναβάθμιση της ποιότητας να είναι έκδηλη. Μία νέα φάσα στο ταμπλό ξεγελάει το μάτι, ενώ ανάλογα με την έκδοση μπορείτε να απολαμβάνετε από οθόνη πληροφοριών 7 ιντσών στο πίνακα οργάνων, μέχρι και 8άρα αφής στο κέντρο. Σημαντικές αλλαγές αποτελούν και το flat bottomed τιμόνι, οι επενδύσεις στις πόρτες και οι νέοι διακόπτες, ενώ εξοπλιστικά, από τη βασική κιόλας έκδοση η κάλυψη είναι υπερπλήρης με συστήματα όπως αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, cruise control κ.α. Στο τομέα των χώρων οι πίσω επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα κεφάλια αλλά και τα πόδια τους, ενώ το πορτ παγκάζ αυξήθηκε κατά 68 λτ. αγγίζοντας πλέον τα 422λτ. 

Ζωηρός κινητήρας με 117 ίππους στα 1.000 κυβικά
Το νέο Juke εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον υπερσύγχρονο DIG-T κινητήρα των 1.000κ.εκ. απόδοσης 117 ίππων. Ένα τεχνολογικά άρτιο σύνολο που αποφέρει 180 Νm ροπής και μία άκρως ομαλή και πολιτισμένη λειτουργία. Η ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις – οικονομία – συμπεριφορά, έχει επιτευχθεί απόλυτα, καθώς ακόμα και στην χειροκίνητη έκδοση της δοκιμής, πετυχαίνει 0-100 σε 11.0 δευτ. τελική άνω των 180χλμ. και μέση πραγματική κατανάλωση στα 6λτ./100χλμ. Οι νέες τεχνολογίες φαίνεται πως απέδωσαν καρπούς για ένα ζωηρό και ήσυχο σύνολο που κινεί με περίσσια ευκολία το νέο μοντέλο.



Fun to drive στο δρόμο
Η νέα και ελαφρύτερη κατά 23 κιλά CMF-B πλατφόρμα αλλάζει προς το καλύτερο την συμπεριφορά του συνόλου, το οποίο πλέον μπορεί με άνεση να χαρακτηριστεί fun to drive. 
Νέα θέση οδήγησης, καλύτερο τιμόνι και μία ανεπηρέαστη καμπίνα από τις κακοτεχνίες του δρόμου δημιουργούν μία γλυκιά αρμονία στις καθημερινές μετακινήσεις. 



Η σιγουριά που αναζητά ο οδηγός έρχεται από τις περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις διαθέτει και προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης με προφίλ όπως Standard, Eco και Sport, καλύπτοντας και περισσότερους τρόπους οδήγησης. 

Συμπέρασμα

Νέα και μοντέρνα εικόνα, υπερσύγχρονος 1.000άρης κινητήρας και τεχνολογίες που καλύπτουν κάθε ανάγκη. Σπάνια βλέπουμε μία τόσο σπουδαία αναβάθμιση ανάμεσα σε δύο γενιές. Δεν περιμέναμε όμως τίποτα λιγότερο από το νέο Nissan Juke.

Κοινοποίησέ το »