Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Με σχεδίαση που ξεχωρίζει!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με σχεδίαση που ξεχωρίζει!

Διαβάστηκε από 333651 αναγνώστες - 1/3/2022

Το Opel Mokka φτάνει αισίως στη δεύτερη γενιά του και έρχεται με νέα, δυναμική σχεδίαση και πλήρη γκάμα κινητήρων. Μας συστήνεται στην ισχυρή έκδοση βενζίνης των 130 ίππων, με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το sportive πακέτο εξοπλισμού «GS Line». 
 
 
Ακόμα πιο πλήρης γίνεται η γκάμα των SUV της Opel με την προσθήκη του γνωστού από το παρελθόν Mokka. Το νέο crossover της γερμανικής εταιρείας έρχεται στη δεύτερη γενιά του, ενσωματώνοντας τα «φρέσκα» σχεδιαστικά στοιχεία, ενώ στη γκάμα προστέθηκε πλέον για πρώτη φορά και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Η πρώτη μας επαφή με το νέο Opel Mokka έγινε στην ισχυρή έκδοση βενζίνης του ομίλου με τους 130 ίππους, ενώ το πακέτο «GS Line» κάνει το νέο crossover να ξεχωρίσει και να «τραβά» όλα τα βλέμματα στο πέρασμά του.

Κοινοποίησέ το »

Σχεδίαση που τραβάει τα βλέμματα
Σχεδιαστικά το νέο Opel Mokka καταφέρνει να διαφοροποιείται σημαντικά από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας και ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα «Opel Visor», με την εμπρός μάσκα να έχει μαύρο φινίρισμα. Από όποια πλευρά κι αν το παρατηρήσει κανείς, το Opel Mokka φέρει αιχμηρές γωνιές, ενώ εντυπωσιακό είναι το μεγάλο «νεύρο» στο κέντρο του καπό. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, το πακέτο «GS Line» δίνει έναν sportive χαρακτήρα και διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Ενδεικτικά, υπάρχουν TriColor black ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, μία κόκκινη λωρίδα πάνω από το πλαίσιο των παραθύρων, ενώ καθρέφτες, καπό και οροφή είναι βαμμένα με μαύρο χρώμα, δημιουργώντας μία ιδιαίτερη διχρωμία.
 
Πλούσιος εξοπλισμος στο εσωτερικό του Opel Mokka
Το ίδιο μοτίβο ακολουθεί και το εσωτερικό του νέου Opel Mokka, με την έκδοση «GS Line» να δίνει έναν ξεχωριστό τόνο. Τα αλουμινένια πεντάλ, οι κόκκινες λεπτομέρειες στο ταμπλό και τα καθίσματα δημιουργούν ένα σπορ περιβάλλον, ενώ ο εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα πλούσιος. Πίσω από το τιμόνι συναντάμε τα paddles, μιας και η πρώτη μας επαφή με το νέο Mokka έγινε σε έκδοση με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ακριβώς δίπλα υπάρχει μία οθόνης αφής μεγέθους έως 10 ίντσες για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επιβατών, η οποία είναι στραμμένη προς τον οδηγό και ενσωματώνει εκτός των άλλων σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας. Ο έλεγχος του αυτόματου κιβωτίου γίνεται μέσω διακόπτη, με την απουσία του επιλογέα να δημιουργεί επιπλέον χώρο για θήκες μικροαντικειμένων. Όσον αφορά τους χώρους, το μεταξόνιο των 2.557 χλστ. προσφέρει άνεση για τους πίσω επιβάτες και θα καλυφθούν επαρκών οι ανάγκες μίας πενταμελούς οικογένειας. Το ίδιο ισχύει και για τον διαθέσιμο όγκο για τις αποσκευές, που φτάνει τα 350 λτ. με τα πίσω καθίσματα στην όρθια στάση. 
 
Κινητήρας: Αυτόματο κιβώτιο και 130 ίπποι
Η πλήρης γκάμα κινητήρων του νέου Opel Mokka αποτελείται από δύο μοτέρ βενζίνης, ένα πετρελαίου και ασφαλώς την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με τον μοναδικό κινητήρα εσωτερικής καύσης που συνοδεύεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων του ομίλου. Ο λόγος για τον τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 1.199 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο μοτέρ απαντάται σε αρκετά μοντέλα του ομίλου πλέον και διακρίνεται για τις ικανοποιητικές του επιδόσεις, με τα 0-100 χλμ./ώρα στην περίπτωση του νέου Opel Mokka των 1.295 κιλών να ολοκληρώνονται μέσα σε 9,2 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στην κατανάλωση του νέου crossover, η επίσημη αντιπροσωπεία αναφέρει 5,9 λτ./100 χλμ., ενώ στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε την τιμή αυτή να κυμαίνεται κοντά στα 7,5 λτ./100 χλμ.
 
Στον δρόμο: Με τρία προγράμματα οδήγησης
Το νέο crossover της Opel έρχεται με έναν δυναμικό χαρακτήρα που γίνεται άμεσα αντιληπτός όταν βρεθεί κανείς στη θέση του οδηγού. Η χαμηλή θέση οδήγησης για τα δεδομένα της SUV κατηγορίας, η στραμμένη προς τον οδηγό οθόνη αφής και το «flat-bottom» τιμόνι δημιουργούν έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Η «sportive» αίσθηση γίνεται ακόμα πιο έντονη όταν επιλεχθεί το πρόγραμμα οδήγησης «Sport», το οποίο βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού και κάνει αισθητή την παρουσία των 130 ίππων. Κινητήρας και αυτόματο κιβώτιο συνεργάζονται εξαιρετικά, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης συνδυάζει άνετες μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον, με τις έντονες κλίσεις σε ταχύτερους ρυθμούς να είναι αμελητέες. Τα φρένα έδειξαν ιδιαίτερα αποδοτικά ακόμα και σε συνεχόμενη πίεση, ενώ το πεντάλ του φρένου είναι ιδιαίτερα γραμμικό. Τέλος, πέρα από το «Sport» πρόγραμμα οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το «Normal» και το «Eco», με το τελευταίο να προσφέρει σημαντικά μειωμένη κατανάλωση, βάζοντας τις επιδόσεις σε δεύτερη μοίρα.
 
Η τιμή του νέου Opel Mokka ξεκινά από τα 25.000 ευρώ στη βασική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 100 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Στην περίπτωση του ισχυρότερου κινητήρα των 130 ίππων, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 28000 ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση, οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 135 γρ./χλμ., με αποτέλεσμα να μην υφίσταται απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. 
 
Συμπέρασμα
Στη δεύτερη γενιά του, το Opel Mokka καταφέρνει να ξεχωρίζει σχεδιαστικά, ενώ οι διχρωμίες του πακέτου «GS Line» το κάνουν να μην περνά ποτέ απαρατήρητο. Οι ικανοποιητικοί χώροι και η κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό το καθιστά ως μία επιλογή που θα ξεχωρίσει στην κατηγορία. 

Κοινοποίησέ το »