Οπτικά περίεργο, και τεχνολογικά έξυπνο. Ένα ελαφρύ facelift και ένας πιο δυνατός κινητήρας με 184 PS δίνουν στο Toyota C-HR 2.0 Hybrid περισσότερη ορμή.
Ο Ριζοσπάστης Ιάπωνας
Πολύ πιο σημαντικά όμως, από τους αριθμούς είναι τα παρακάτω στοιχεία: Ο δίλιτρος κινητήρας αναπτύσσει τη δύναμή του όχι τόσο διστακτικά, όπως ο... μικρός αδερφός, ο 1.8 Hybrid των 122 PS. Το απότομο πάτημα του δεξιού πεντάλ κάνει τον τετρακύλινδρο να ανεβάζει στροφές και ο οδηγός βιώνει τη ζητούμενη επιτάχυνση, με τον νέο κινητήρα των 2,0 λίτρων είναι πολύ πιο απολαυστικός.
Η σφικτή ανάρτηση ταιριάζει -κατά βάση- καλά με το υβριδικό μηχανικό σύνολο, αν και εμείς θα θέλαμε στις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος η ανάρτηση να είναι σημαντικά πιο μαλακή. Επίσης, θα ήταν επιθυμητό και το σύστημα διεύθυνσης να είναι πιο συμμετοχικό.
Κατανάλωση test 5,8 l
Σύμφωνοι, τα 33.690 ευρώ του αυτοκινήτου δοκιμής μας δεν είναι μια τιμή, που μπορεί να θεωρηθεί ευκαιρία. Ωστόσο, η υψηλότερη κατά 2.000 ευρώ τιμή σε σχέση με της έκδοσης των 1,8 λίτρων κάνει τους ενδιαφερόμενους να σκέφτονται πως μπροστά στην κατά πολύ μεγαλύτερη αξία της νέας έκδοσης το κόστος της δεν είναι μεγάλο. Ταυτόχρονα, με κατανάλωση 5,8 λίτρων ανά 100 km, το C- HR 2.0 Hybrid, «καίει» μόλις 0,2 λίτρα περισσότερα σε σχέση με το 1.8 Hybrid. Μάλιστα, το νεότερο μοντέλο καταφέρνει να έχει αυτονομία 740 km!
Η τιμή εκκίνησης του Toyota C-HR με τον 1.800αρη υβριδικό κινητήρα των 122 ίππων είναι τα 24.270 ευρώ στην έκδοση C-Enter, ενώ η τιμή για το 2λιτρο υβριδικό μοτέρ ξεκινάει από τα 29.650 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο C-LUB SUV.
Συμπέρασμα
Με το C-HR η Toyota εμπλουτίζει σε μεγάλο βαθμό τη σκηνή των SUV. Και με το νέο δίλιτρο υβριδικό σύστημα κινητήρων η τεχνολογία του τηρεί ό,τι υπόσχεται η σχεδίασή του, ενώ έχει καλή οδική συμπεριφορά και οικονομική κατανάλωση.
Copyright © 2025 - autoagora.gr