Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Πάει σαν 2λιτρο, καίει σαν 1.000αρακι

Πάει σαν 2λιτρο, καίει σαν 1.000αρακι

Διαβάστηκε από 333657 αναγνώστες - 1/3/2022

Είναι Plug-In, έχει 245 ίππους, κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δλ και καίει μόλις 6 λτ/100 χλμ. Ένα GTI που μπαίνει στην πρίζα!

Κοινοποίησέ το »


Το VW Golf δεν θέλει ιδιαίτερες συστάσεις. Από το 1974 που έκανε την εμφάνιση του έχει πουλήσει πάνω 35 εκατομμύρια αντίτυπα και πλέον βρίσκεται στην 8η γενιά του και στη 2η όσο αφορά τη Plug-in τεχνολογία. Εθισμένη στις γρήγορες και επιτυχημένες GTI εκδόσεις του μοντέλου, η VW δεν θα μπορούσε να μην επενδύσει και σε ένα γρήγορο υβριδικό Golf. Έτσι το 2014 παρουσίασε για πρώτη φορά το Golf GTE (Grand Turismo Electric) με 204 ίππους. Πλέον στη νέα του γενιά έρχεται με 245 ίππους και γεμάτο τεχνολογία.

Τα λογότυπα και η θύρα φόρτισης ξεχωρίζει την GTE έκδοση
Από σχεδιαστική άποψης, το VW Golf GTE δεν διαφέρει ουσιαστικά από τη GTI έκδοση, εκτός από μερικές διακριτικές πινελιές, όπως η θύρα φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό, τα λογότυπα GTE και η μπλε λωρίδα στο πάνω μέρος της μάσκας. Εκτός από αυτές τις μικροαλλαγές, το μοντέλο φέρει την ίδια δυναμική σχεδίαση με τα βενζινοκίνητα «αδέρφια» του, με τους προβολείς IQ.LIGHT LED matrix και τους προβολείς ομίχλης LED με σχεδίαση 5 κυψελών (προαιρετικός εξοπλισμός) να δημιουργούν έναν εντυπωσιακό εμπρός πρόβολο. Η πίσω αεροτομή, ο επιχρωμιωμένος διαχύτης, οι κόκκινες δαγκάνες και οι μεγάλες ζάντες (17 ή 18 ιντσών) ολοκληρώνουν την εικόνα του μοντέλου.

Εσωτερικό με GTI στοιχεία στο Golf GTE
Η καμπίνα του GTE χαρακτηρίζεται από την ποιότητα και στιβαρότητα που διατρέχει τη γερμανική εταιρία. Με υλικά από το πάνω ράφι και άψογο φινίρισμα, το οδηγοκεντρικό εσωτερικό θυμίζει έντονα το GTI, έχοντας δανειστεί αρκετά στοιχεία του, όπως τα sport καθίσματα που προσφέρουν εξαιρετική στήριξη κι άνεση. Το πολυλειτουργικό τιμόνι είναι δερμάτινο, με χοντρή στεφάνι για δυνατό grip και διακόπτες αφής. Ο πραγματικός πρωταγωνιστής όμως είναι το Innovision Cockpit σύστημα, που αποτελείται από το ψηφιακό πίνακα οργάνων Digital Cockpit Pro 10 ιντσών, απόλυτα εναρμονισμένος στην υβριδική φιλοσοφία του μοντέλου και το σύστημα πλοήγησης «Discover Pro» 10,25 ιντσών. Η βασική έκδοση του GTE εφοδιάζεται και με Head-Up Display υψηλής ευκρίνειας κι αισθητικής. Πίσω θα κάτσουν άνετα 2 ενήλικες επιβάτες έχοντας αρκετό κενό ανάμεσα τους, με το χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι να μην προβληματίζουν, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 272 λίτρα (374 λίτρα στη GTI έκδοση).

Το Golf GTE έχει 245 ίππους και καίει 6 λτ/100 χλμ
Το Plug-In Golf κινεί ο 1.400αρης TSI κινητήρας των 150 ίππων κι ένας ηλεκτροκινητήρας 110 ίππων, με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 245 ίππους και 400Nm ροπής. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 13 kWh και μπορεί να προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρία, μέχρι και 64 χλμ ηλεκτρική αυτονομία, με τη φόρτιση της να διαρκεί 5 ώρες σε οικιακή πρίζα ή 3 ώρες και 40 λεπτά σε Wallbox. To κινητήριο σύνολο συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων, που περνάει την ισχύ αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Οι 245 ίπποι είναι άκρως «ζωντανοί», με το χρονόμετρο για το 0-100 χλμ/ώρα να σταματάει στα 6,7 δευτερόλεπτα, για τα 60- 100 χλμ./ώρα στα 2,9 δλ και για τα 80-120 χλμ./ώρα στα 4 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα ακουμπάει τα 225 χλμ./ώρα. Όλα αυτά με τη μέση τιμή κατανάλωσης να μην ξεπερνάει τα 6 λτ/100 χλμ.

Ένα γνήσιο Golf το GTE
Γράφοντας τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι καταλαβαίνεις ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα Golf. Στιβαρό, με ισορροπημένη οδική συμπεριφορά και υψηλή ποιότητα κύλισης, το GTE είναι άνετο, κινείται αθόρυβα μέσα στην πόλη, με το ηλεκτροκινητήρα να προσφέρει τα μέγιστα στην οικονομία του καυσίμου. Στον αυτοκινητόδρομο καταπίνει χιλιόμετρα με χαρακτηριστική ευκολία, με την ηχομόνωση να κρατάει την καμπίνα ήσυχη. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με το σύστημα ρυθμιζόμενων αναρτήσεων που πραγματικά άνοιγαν διάπλατα τους ορίζοντες των δυνατοτήτων του. Στo sport mode, οι αναρτήσεις έσφιγγαν, το τιμόνι γινόταν πιο βαρύ, ο κινητήρας πιο άμεσος και το κιβώτιο άλλαζε πιο γρήγορα ταχύτητες, μεταμορφώνοντας στο μοντέλο σε ένα ισάξιο GTI πύραυλο, όπου όμως δεν μπορούσε να κρύψει τα επιπλέον κιλά των μπαταριών με αποτέλεσμα στο όριο να θέλει λίγο περισσότερες τεχνικές γνώσεις για να κινηθεί σβέλτα. Ευτυχώς το ηλεκτρικά ελεγχόμενο διαφορικό, που δουλεύει υπερωρίες σε σφιχτές στροφές, κάνει εξαιρετική δουλεία και εξαλείφει οποιαδήποτε σημάδια υποστροφής εμφανίζονται.

H ιστορία του Golf συνεχίζεται και στη πρίζα
Το VW Golf GTE είναι ένα μοντέλο που σέβεται την ιστορία του και συνεχίζει να πατάει πάνω στον ένδοξο δρόμο που χάραξαν οι βενζινοκίνητοι πρόγονοι του. Σίγουρα λόγω extra βάρους δεν έχει την ευελιξία και τη σβελτάδα του GTI, αλλά είναι το ίδιο γρήγορο στην ευθεία, έχει παρόμοιο πλούσιο εξοπλισμό, καίει σαφώς λιγότερο, δεν πληρώνει τέλη και κυκλοφορεί καθημερινά στο δακτύλιο.
 

Κοινοποίησέ το »