Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Νεανικό με coupe σχεδίαση κι εξαιρετικό υπόβαθρο

Νεανικό με coupe σχεδίαση κι εξαιρετικό υπόβαθρο

Διαβάστηκε από 333660 αναγνώστες - 1/3/2022

Το νέο VW Taigo είναι το πρώτο μοντέλο με coupe σχεδίαση στην κατηγορία των μικρών

Κοινοποίησέ το »

SUV κι είναι φορτωμένο με όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστεί! Με απλά λόγια, ήρθε για να μείνει!
 
Η κατηγορία των μικρών SUV είναι η πιο hot αυτή τη στιγμή κι οι εταιρίες την βλέπουν σαν το ιερό δισκοπότηρο των πωλήσεων, παρουσιάζοντας συνέχεια μοντέλα και κινητήρες για να κερδίσουν το δικό τους μερίδιο. Ακριβώς έτσι και η VW, που μετά το T-Roc και Τ- Cross, ρίχνει στα βαθιά νερά της κατηγορίας, το ολοκαίνουργιο Taigo. Λογικά θα αναρωτηθείς γιατί η γερμανική εταιρία να μπει στο κόπο της ανάπτυξης και της εξέλιξης ενός ακόμα μοντέλου για ένα segment που έχει αλλά δυο. Η απάντηση είναι απλή. Διότι το VW Taigo έχει μια τελείως διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία, που έρχεται να χτυπήσει κατευθείαν την καρδιά του νεανικού κοινού, που αποφασίζει να φύγει από τα hatchback και να περάσει στα SUV, καταφέρνοντας ταυτόχρονα να γίνεται ποθητό και για τους πιο «έμπειρους» της κατηγορίας.
 
Με coupe αέρα ακριβότερων μοντέλων
Τη σχεδίαση του VW Taigo θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε αντικομφορμιστική για την κατηγορία, μιας κι είναι το πρώτο «καθαρόαιμο» coupe μικρό SUV που λανσάρεται. Μεγαλύτερο από τα αδερφικά T-Cross και T-Roc, κατά 15,8 και 3,2 εκ αντίστοιχα, δεν κρύβει τους σχεδιαστικούς του δεσμούς με τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας και τη νέα φιλοσοφία της VW όσο αφορά την εικόνα των αυτοκινήτων της. Μπροστά ξεχωρίζουν οι προβολείς IQ.LIGHT LED Matrix που ενώνονται με μια λωρίδα LED φωτισμού κι είναι διαθέσιμοι στο βασικό εξοπλισμό Style. Τα ανοίγματα σε προφυλακτήρα και μάσκα δένουν όμορφα με το τονισμένο καπό με τις 4 νευρώσεις, ενώ η έντονη κλίση της οροφής είναι το κύριο χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει το μοντέλο από τον ανταγωνισμό και το κάνει μοναδικό. Στο πίσω μέρος συναντάμε τα ιδιαίτερα όμορφα και λιτά φωτιστικά σώματα, που γεφυρώνονται με μια οριζόντια φωτιζόμενη λωρίδα LED και την κομψή αεροτομή, με την δυναμική εικόνα του μοντέλου να συμπληρώνεται από τα άβαφα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αυτοκινήτου.
 
Επαρκής χώροι, πλούσιος διάκοσμος
Αν κι η εξωτερική σχεδίαση είναι αρκετά ρηξικέλευθη για την εταιρία, στο εσωτερικό η εικόνα είναι πιο γνώριμη, μιας και δανείζεται αρκετά στοιχεία από το Polo και το T-Cross. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο κομμάτι είναι αντάξια του ονόματος της VW, με τη συναρμογή να είναι καλή και να μας ενθουσιάζει η χρωματιστή φάσμα που τρέχει οριζόντια το ταμπλό. Η θέση οδήγησης είναι καλή, αν κι ελαφρώς ψηλή, με τα καθίσματα να ξεχωρίζουν για τη σωστή στήριξη που προσφέρουν, ενώ το πολυλειτουργικό τιμόνι θα διευκολύνει την καθημερινότητα του οδηγού. Το Taigo από τη βασική έκδοση έρχεται με υψηλής ευκρίνειας ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών με αρκετές επιλογές διαμόρφωσης. Ο digital προσανατολισμός του μοντέλου ενισχύεται από το σύστημα πολυμέσων τελευταίας γενιάς MB3 με την 8αρα οθόνη αφής (9,2 ιντσών προαιρετικά) που μοστράρει στο κέντρο του ταμπλό και το σύστημα App-Connect Wireless. Στο βωμό της εξωτερικής εμφάνισης θυσιάστηκε μόνο η αίσθηση της ευρυχωρίας κι όχι οι πραγματικοί χώροι. Έτσι πίσω μπορούν να κάτσουν άνετα 2 ενήλικες, με αρκετό κενό στα γόνατα και ικανοποιητικό αέρα στο κεφάλι πάρα τη coupe σχεδίαση, ενώ το μη επίπεδο πάτωμα κάνει δύσκολο γρίφο το κάθισμα στη μεσαία πίσω θέση. Ο χώρος του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 440 λίτρα, με το σχήμα του να είναι άκρως αξιοποιήσιμο.
 
Δοκιμασμένος ο TSI κινητήρας
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορούσε το γνωστό 1.0 λίτρου TSI κινητήρα των 110 ίππων και των 200Nm ροπής, ο οποίος συνεργαζόταν με το DSG αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, με paddles πίσω από το τιμόνι. Το Taigo με το συγκεκριμένο κινητήρα είναι αρκετά σβέλτο και γεμάτο σε όλο το φάσμα, με μια μικρή «απέχθεια» στις πολύ χαμηλές στροφές και «γράφει» καλούς χρόνους, τόσο από στάση, όσο και στα ρεπρίζ. Η κατανάλωση, όπως μας έχει συνηθίσει ο συγκεκριμένος κινητήρας, δεν ξεφεύγει πάνω από τα 7,8 λτ/100 χλμ, νούμερο που θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι λογικό για την κατηγορία. Το SUV της VW διατίθεται επίσης με τον 1000αρη ΤSI των 95 ίππων, αλλά και τον κορυφαίο 1,5 ΤSI με 150 ίππους, ιδανικό για αυτούς που θέλουν δυναμικές επιδόσεις και εμφάνιση σε ένα.
 
 
Σπορτιφ όταν χρειάζεται, άνετο όταν πρέπει
Το VW Taigo στο δρόμο είναι αρκετά άνετο και στιβαρό, με ευχάριστες νότες «αθλητικής» συμπεριφοράς που το ξεχωρίζουν από τα πιο ανιαρά «αδέρφια» του. Η καλή θέση οδήγησης, το σταθερό κάθισμα και το πιο βαρύ τιμόνι σε παροτρύνουν να κινηθείς όσο πιο σβέλτα μπορείς και να «ξεζουμίσεις» κινητήρα και κιβώτιο, που συνεργάζονται άψογα με το πλαίσιο. Η σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης, που όμως φιλτράρει έντεχνα τις ανωμαλίες, σε συνδυασμό με τις 17αρες ζάντες επιτρέπουν ένα στιβαρό πάτημα στις στροφές, με τα επίπεδα πρόσφυσης να είναι αρκετά ικανοποιητικά και τις κλίσεις να είναι αρκετά περιορισμένες. Μέσα στην πόλη, το αυτόματο κιβώτιο και ο σχετικά μικρός κύκλος στροφής δίνουν βαθμούς στην ευχρηστία και στην ευελιξία του μοντέλου, το οποίο διακρίνεται για την ευθυβολία και τη στιβαρότητα του σε ανοιχτούς δρόμους, με μόνο μας παράπονο τον θόρυβο μετά τα 120χλμ/ ώρα. Τα φρένα του είναι αρκετά δυνατά, με το 100-0 χλμ/ώρα να έρχεται σε 36,7 μέτρα, ενώ τα 18,4 εκατοστά από το έδαφος του επιτρέπουν να κινηθεί σε χωμάτινες διαδρομές, όσο του αφήνουν περιθώριο τα ασφάλτινα ελαστικά.
 
Ισορροπημένο με σχεδιαστική γοητεία
Σχεδίαση που ξεχωρίζει, πλούσιο εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις και δοκιμασμένα μηχανικά σύνολα κάνουν το νέο VW Taigo ένα δυνατό αντίπαλο στην κατηγόρια των μικρών SUV. Δεν είναι πολεμικό, δεν είναι αδιάφορο, δεν είναι τέρμα ευρύχωρο, δεν είναι «στριμωγμένο», είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται κάποιος στην καθημερινότητα του, ισορροπημένο.


 

Κοινοποίησέ το »