Audi A4 diesel 2007-2015 με 300.000 χλμ: Τι ζημιές βγάζει;
Αναλύουμε ένα Audi A4 diesel που ανήκει στην προηγούμενη γενιά και έχει διανύσει 300.000 χλμ μέσα σε 7 χρόνια. Πόσο αξιόπιστα είναι τα Audi A4 χρονολογίας 2007-2015; Αξίζουν για αγορά μεταχειρισμένου;
Πόσο καλό είναι το προηγούμενο Audi A4 ως μεταχειρισμένο;
Το Audi A4 είναι ένας εκπρόσωπος των premium οικογενειακών sedan, και αποτελεί μια δημοφιλή επιλογή για αγορά, τόσο ως καινούργιο όσο και ως μεταχειρισμένο.
Η προηγούμενη γενιά του Audi A4 με κωδικό B8 κυκλοφόρησε από το 2007 έως και το 2015, κάτι που σημαίνει πως στην αγορά μεταχειρισμένων βρίσκουμε πλέον μοντέλα 15 ετών, τα οποία αναμενόμενα έχουν αυξημένο αριθμό χιλιομέτρων.
Βγάζουν προβλήματα τα Audi A4 αυτής της περιόδου, ή είναι αξιόπιστα; Εμφανισιακά το μοντέλο δεν έχει «παλιώσει» και παραμένει μοντέρνο, όμως πόσο καλή επιλογή είναι σήμερα ως μεταχειρισμένο; Αναλύουμε ένα diesel «χιλιομετροφάγο» με σχεδόν 300.000 χλμ στο κοντέρ και σας μεταφέρουμε τα ευρήματά μας.
Τι προβλήματα παρουσιάζει το προηγούμενο Audi A4 με diesel μοτέρ;
Το αυτοκίνητο της δοκιμής προέρχεται από τη Γερμανία και έχει διανύσει 293.000 χλμ μέσα σε 7 χρόνια, γεγονός που μαρτυρά πως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε κατά μέσο όρο πάνω από 34.000 χλμ ετησίως. Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος και περιλαμβάνει οθόνη infotainment 7 ιντσών με σύστημα πλοήγησης MMI, θερμαινόμενα καθίσματα, cruise control, αυτόματο κλιματισμό και xenon φανάρια.
Πολλά τα extra, επομένως πολλές είναι και οι πιθανότητες να χαλάσει κάτι μετά από τόσα χιλιόμετρα, σωστά; Λάθος, μιας και τα πάντα λειτουργούν στην εντέλεια. Ο κινητήρας είναι δίλιτρος diesel με 143 άλογα, ο οποίος έχει κωδικό EA288 και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο ομολογουμένως είναι πιο ανθεκτικό από το αυτόματο Multitronic.
Το μοτέρ με τα σχεδόν 300.000 χλμ έχει συντηρηθεί σωστά κατά τη διάρκεια της ζωής του, γεγονός που το καθιστά απροβλημάτιστο. Αξίζει να γνωρίζετε πως ο ιμάντας χρονισμού του δίλιτρου TDI χρειάζεται αντικατάσταση το αργότερο κάθε 210.000 χλμ, και στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει ήδη αλλαχθεί.
Το μοντέλο της δοκιμής θα χρειαστεί service σε 3.000 χλμ, παρόλα αυτά δεν παρατηρήθηκε καμία βλάβη. Το αμάξωμα δεν τρίζει και δεν υπάρχουν τραντάγματα κατά την κύλιση, το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και τα ηλεκτρολογικά είναι αψεγάδιαστα.
Οι diesel κινητήρες έχουν χαρακτηριστεί ως «χιλιομετροφάγοι», γεγονός που χαρίζει σιγουριά στους ιδιοκτήτες παρά τον αυξημένο αριθμό που αναγράφεται στο καντράν. Όσον αφορά τα TFSI μοτέρ βενζίνης, έχουν υπάρξει αναφορές σχετικά με την κατανάλωση λαδιού και προβλήματα στην καδένα χρονισμού.
Σχολιάστε |