Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πρόκειται για δύο από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας τους, που εκπροσωπούν με τον καλύτερο τρόπο τη σύγχρονη γαλλική σχολή της αυτοκίνησης. Η εμφάνισή τους είναι φρέσκια και εντυπωσιακή μέσα και έξω, ίσως λίγο περισσότερο του Clio, ενώ προσφέρουν ανταγωνιστικό επίπεδο ποιότητας κατασκευής.

Το 208 έχει πιο ακριβές τιμόνι που προσφέρει καλύτερο turn in στις στροφές, ενώ το Clio έχει πιο προοδευτικά και αποτελεσματικά φρένα. Το πλαίσιο και των δύο μοντέλων μοιάζει εξίσου στιβαρό, το στάνταρ ESP επεμβαίνει εξίσου προοδευτικά και στα δύο μοντέλα διορθώνοντας την υποστροφή.

Το Clio μοιάζει πιο ώριμο στις αντιδράσεις του από το 208. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό από το καλύτερο φιλτράρισμα των εδαφικών ανωμαλιών, ειδικά από τον πίσω άξονα, που στο 208 αντιδρά άτσαλα, αλλά και από την αίσθηση σταθερότητας του Clio στον ανοιχτό δρόμο.

Στο Clio, η ομαδοποίηση των πληροφοριών είναι πιο χρηστική από το 208.

Το οπτικό κέντρο βάρους είναι πιο χαμηλά στο Peugeot από το Renault, ενώ η ποιότητα των πλαστικών είναι εφάμιλλη, με υλικά μαλακής υφής στο επάνω μέρος του ταμπλό και στις δύο περιπτώσεις.

Clio και 208. Δύο πανέμορφα μεταχειρισμένα τετραετίας

28/7/2017

Δύο μικρά που ακόμα εντυπωσιάζουν με τη σχεδίασή τους. Ποιο σας εντυπωσιάζει περισσότερο και κερδίζει την «καρδιά» σας;

Συγκριτικό test: Clio vs Peugeot 208



Πρόκειται για δύο από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας τους, που εκπροσωπούν με τον καλύτερο τρόπο τη σύγχρονη γαλλική σχολή της αυτοκίνησης. Η εμφάνισή τους είναι φρέσκια και εντυπωσιακή μέσα και έξω, ίσως λίγο περισσότερο του Clio, ενώ προσφέρουν ανταγωνιστικό επίπεδο ποιότητας κατασκευής. Χωροταξικά στέκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, με πιο μακρύ το Clio, πιο φαρδύ το 208, ενώ χρηστικά παίρνουν τον ίδιο υψηλό βαθμό. 


Εσωτερικό: Καλή ποιότητα, ευφάνταστος σχεδιασμός 
 
Και στις δύο περιπτώσεις, το κέντρο της προσοχής αποτελεί η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό, που λειτουργεί με την αφή. Στο Clio, η ομαδοποίηση των πληροφοριών είναι πιο χρηστική από το 208. Από εκεί και πέρα, το οπτικό κέντρο βάρους είναι πιο χαμηλά στο Peugeot από το Renault, ενώ η ποιότητα των πλαστικών είναι εφάμιλλη, με υλικά μαλακής υφής στο επάνω μέρος του ταμπλό και στις δύο περιπτώσεις. 
 
Η συναρμογή τους φαίνεται ελαφρώς καλύτερη στο 208, ενώ από πλευράς φινιρίσματος υπάρχει ισοπαλία. Από εκεί και πέρα, παρόμοια είναι η χρηστικότητα με επαρκείς θέσεις για μικροαντικείμενα και στα δύο μοντέλα, ενώ όσον αφορά στην εργονομία, υπάρχει μια σχεδιαστική διαφορά. Στο Peugeot, το τιμόνι έχει μικρή διάμετρο και ο πίνακας οργάνων φαίνεται από πάνω, ενώ το Clio έχει τιμόνι μεγάλης διαμέτρου και ο πίνακας είναι καλύτερα αναγνώσιμος.
 
 
Χώροι: Πιο μακρύ το Clio, πιο φαρδύ το 208 
 
Στο εσωτερικό τους και τα δύο μοντέλα προσφέρουν επαρκείς ανέσεις όσον αφορά στο θάλαμο των επιβατών. Το Clio έχει ελαφρώς καλύτερες μετρήσεις όσον αφορά στο χώρο για τα γόνατα των πίσω, αλλά το Peugeot προσφέρει μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος, τόσο μπροστά όσο και πίσω, όπου μπορεί να φιλοξενήσει πιο άνετα 3 επιβάτες, σε αντίθεση με το Clio. Από την άλλη, το Clio, διαθέτει 15 περισσότερα λίτρα χώρου αποσκευών. 
 
Όσον αφορά στη θέση οδήγησης, είναι πολύ ρυθμίσιμη και στις δύο περιπτώσεις, αλλά η περιφερειακή ορατότητα είναι καλύτερη στο Peugeot, καθώς τα παράθυρα έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια.
 
  
Οδική συμπεριφορά: Πιο άμεσο στις αντιδράσεις το 208. 
Στο δρόμο, και τα δύο μοντέλα γαλλικής καταγωγής έχουν τα σωστά γονίδια ώστε να προσφέρουν ένα καλό συνδυασμό άνεσης και συμμετοχικής οδήγησης. Στην πράξη, το ελαφρύ τους βάρος βοηθάει στο να προκαλούν μια αίσθηση φρεσκάδας στον οδηγό, που νιώθει από την πρώτη στιγμή ότι οδηγεί κάτι σύγχρονο. 

Το Clio μοιάζει πιο ώριμο στις αντιδράσεις του από το 208. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό από το καλύτερο φιλτράρισμα των εδαφικών ανωμαλιών, ειδικά από τον πίσω άξονα, που στο 208 αντιδρά άτσαλα, αλλά και από την αίσθηση σταθερότητας του Clio στον ανοιχτό δρόμο. 

Το 208 έχει πιο ακριβές τιμόνι που προσφέρει καλύτερο turn in στις στροφές, ενώ το Clio έχει πιο προοδευτικά και αποτελεσματικά φρένα. Το πλαίσιο και των δύο μοντέλων μοιάζει εξίσου στιβαρό, το στάνταρ ESP επεμβαίνει εξίσου προοδευτικά και στα δύο μοντέλα διορθώνοντας την υποστροφή.

Κινητήρες: Καλύτερες εντυπώσεις το Renault
Το Clio φοράει 3κύλινδρο turbo κινητήρα των 0,9 λίτρων, με άμεσο ψεκασμό. Από την άλλη, το Peugeot εξοπλίζεται με έναν εξίσου 3κύλινδρο 1.200άρη κινητήρα βενζίνης. Και οι δύο κινητήρες είναι προηγμένοι τεχνολογικά με προσοχή στον περιορισμό των τριβών και ελαφριά κατασκευή. Αυτό τους εξασφαλίζει πολύ ποιοτική λειτουργία, παρά την ύπαρξη μόλις τριών κυλίνδρων.

Ωστόσο, από τους δύο, εκείνος που κερδίζει τις εντυπώσεις, αλλά και στην πράξη, είναι ο 0,9 TCe του Clio. Το μοτέρ εξασφαλίζει παντού ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις στο Renault, παρότι και τα δύο αμαξώματα είναι εξίσου ελαφριά, ενώ, στα χαρτιά, κερδίζει και στο θέμα της κατανάλωσης και των ρύπων.

Εξοπλισμός
Και τα δύο μοντέλα μοιράζονται σχεδόν τον ίδιο εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει: ABS, ESP, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού/πλαϊνοί/ κεφαλής, βάσεις isofix, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, cruise control, ηζοσύστημα και ζάντες ελαφρού κράματος. Στο Clio ως βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνεται και navigator σύστημα κάτι που δεν ισχύει στο 208.

Συμπέρασμα 
Στο δρόμο είναι και τα δύο άνετα, ωστόσο το Clio εμφανίζεται λίγο πιο ραφιναρισμένο, ενώ το 208 είναι πιο άμεσο στις αντιδράσεις του, αν και έχει λίγο χειρότερα φρένα. Μεταξύ των δύο, τους πόντους, τους κερδίζει το Clio γιατί είναι πιο οικονομικό με λιγότερα πάγια έξοδα, κάτι που έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από το ελαφρώς καλύτερο value for money που υποστηρίζει το Peugeot.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις