
Οι μικρές διαστάσεις, το κοντό μεταξόνιο και οι ακροβολισμένοι στις άκρες του αμαξώματος τροχοί, σε συνδυασμό με τα 19 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, κάνουν το Jimny ιδανικό εκτός δρόμου όχημα
Ένα Jimny που δεν έχει συντηρηθεί πολύ προσκετικά, ενδέχεται να παρουσιάσει προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης, αλλά και σκουριά στο αμάξωμα. Εκτός αυτού, δεδομένης της φύσης του αυτοκινήτου, κάποιο μοντέλο που είχε αρκετά… σκληρή χρήση στο παρελθόν, ίσως έχει αρκετά φθαρμένο εσωτερικό.
Αν παρατηρήσετε τρέμουλο κατά την οδήγηση, αυτό μπορεί να οφείλεται σε διαφορετικούς παράγοντες: Φθαρμένα ρουλεμάν στους άξονες ή ζάντες με στραβωμένα κέντρα ίσως αναμένονται να είναι οι πιο ακριβές αιτίες. Μπορεί οι τροχοί απλά να χρειάζονται ζυγοστάθμιση, ή απλά το αυτοκίνητο ενδέχεται να έχει χωμάτινα, σκληροτράχηλα ελαστικά, τα οποία κατά κανόνα προκαλούν τρέμουλο στην άσφαλτο.
Συμπέρασμα: Πάντα δημοφιλές, για αυτό «κρατάει τιμή»
Εν κατακλείδι το
Suzuki Jimny παραμένει ακόμα και σήμερα, 20 χρόνια και βάλε από την παρουσίασή του, αρκετά δημοφιλές και περιζήτητο, αφού είναι εξαιρετικά ικανό εκτός δρόμου και έχει κινητήρα με λίγα κυβικά. Ένα ακόμα πλεονέκτημα, για όσους αποζητούν τις απόλυτες ικανότητες σε κακοτράχαλες διαδρομές, είναι η πληθώρα βελτιωτικών προϊόντων για το αυτοκίνητο, που μπορούν από το να προσφέρουν το «κάτι παραπάνω» στον ιδιοκτήτη, μέχρι να μετατρέψουν σε ένα ακραίο, αμιγώς χωμάτινο μικρό τέρας.
Τα καλοσυντηρημένα μοντέλα είναι αναμενόμενο να πωλούνται πιο ακριβά, ενώ είναι αναμενόμενο να παρατηρήσουμε μικροπροβλήματα, ειδικά σε όσα
Jimny πλησιάζουν, ή και ξεπερνούν την εικοσαετία.
Jimny 20ετίας με 5.000 ευρώ και 10ετίας με 10.000 ευρώ.
Είναι ιδανικό στις εκτός δρόμου διαδρομές!
Είναι 1300, αλλά καίει 10 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Τα κύρια προβλήματα είναι στο σύστημα διεύθυνσης και σκουριά στο αμάξωμα.
Πώς πωλούνται τόσο ακριβά στην Ελλάδα; Μήπως είναι μόνο όνομα, ή τελικά αξίζει να δώσει κανείς τόσα λεφτά για Jimny;