Μεταχειρισμένα για να πουλάς μούρη

Διαβάστηκε από 3497 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/11/2017

Alfa Romeo Giulietta, Honda Civic και Toyota Auris καλύπτουν τις ανάγκες μίας οικογένειας, ενώ ξεχωρίζουν με την εντυπωσιακή εμφάνισή τους που για πολλούς μπορεί να αποτελέσει και λόγο αγοράς.

 
   
Υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που αντικειμενικά ξεχωρίζουν με τη σχεδίασή τους. Τρία χαρακτηριστικά λοιπόν παραδείγματα είναι τα μοντέλα αυτής της δοκιμής. Η Alfa Romeo Giulietta που ξεχωρίζει με το ιταλικό ταπεραμέντο της, το Honda Civic με τη φουτουριστική σχεδίασή του και το Toyota Auris με το εντυπωσιακό και δυναμικό του στιλ.

Εμφάνιση: Giulietta η πιο… σικ, «διαστημικό» το Civic
Στο κομμάτι της εμφάνισης, τα τρία μικρομεσαία μοντέλα της δοκιμής είναι από τα πλέον ελκυστικά της κατηγορίας τους. Αρχικά, η Alfa Romeo Giulietta με τις καμπύλες της, αλλά και τις μοναδικές σχεδιαστικές της λεπτομέρειες (π.χ. ο τρισδιάστατος θυρεός της Alfa στη μάσκα, οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές ή τα LED πίσω φωτιστικά σε σχήμα σαλιγκαριού), τιμά την παράδοση της φίρμας και κλέβει τις ματιές των περαστικών στο πέρασμά της.
Αντίστοιχα ξεχωριστό σχεδιαστικά είναι και το… διαστημικό Honda Civic, με τις μοντέρνες και αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματός του, αλλά και το εξέχον πάνελ των φωτιστικών στο πίσω τμήμα που λειτουργεί και σαν αεροτομή. Οι έντονες ακμές και οι δυναμικές γραμμές αρέσουν πολύ, ειδικά μάλιστα στο νεαρό ηλικιακά κοινό.
Τέλος, το Toyota Auris με τη σειρά του αιχμαλωτίζει επίσης με το σφηνοειδές και επιθετικό σχήμα του. Έτσι, μπροστά, η μάσκα και τα φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα επιβλητικό σύνολο, ενώ στο πίσω μέρος, η μικρή γυάλινη επιφάνεια, τα μεγάλα φανάρια και ο ανάγλυφος προφυλακτήρας ενισχύουν το δυναμισμό του μοντέλου.
Τώρα ποιο από τα τρία μοντέλα είναι το ομορφότερο; Αυτό είναι υποκειμενικό…

Κινητήρες: Για όλα τα γούστα και ανάγκες
Η Giulietta 1,6 JTDM λοιπόν ξεχωρίζει με την ροπή των 320 Nm, το Honda 1,6 i-DTEC με την ισχυρή ιπποδύναμη των 120 ίππων και το Toyota Auris με τον χαμηλότερου κυβισμού (1.400 κυβικά έναντι 1.600) κινητήρα. Όλα τους επιδεικνύουν καλές επιδόσεις.

Εσωτερικό: Γνώριμη η Alfa, φουτουριστικό το Civic, λιτό και πρακτικό το Auris
Μπαίνοντας στην καμπίνα, και τα τρία μοντέλα σε κερδίζουν με τη πρώτη ματιά. Η Alfa Romeo Giulietta συνδυάζει σύγχρονα γνωρίσματα με αναφορές που παραπέμπουν σε παλαιότερες Alfa Romeo. Πιο συγκεκριμένα πάντως, το μεγάλο οριζόντιο μεταλλικό φιλέτο, ο πίνακας οργάνων με τα στρογγυλά σχήματα και τις ενδείξεις γραμμένες στα ιταλικά, καθώς και οι αεροπορικού τύπου 5 διακόπτες στο κέντρο του ταμπλό, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν. Επίσης, έχει δοθεί προσοχή και στην κατασκευή του ταμπλό, αφού όλα τα επιμέρους τμήματα είναι στιβαρά συναρμολογημένα.

Από την άλλη, το εσωτερικό του Civic ακολουθεί φουτουριστική σχεδίαση, με το ταμπλό και το τούνελ της κονσόλας να περικλείουν τον οδηγό και τον υψηλά τοποθετημένο επιλογέα να τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου. Όλα τα λεφτά βέβαια και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που σε μεταφέρει κάποιες δεκαετίες μπροστά. Σε πολύ καλά επίπεδα τέλος, βρίσκεται η ποιότητα κατασκευής.
Κάπου μεταξύ των δύο, τέλος, βρίσκεται το Toyota Auris, αφού η σχεδίαση στο εσωτερικό είναι λιτή κατά βάση, όμως έχει κάποιες εντυπωσιακές λεπτομέρειες. Όλο το επάνω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας, ενώ καλή είναι και η συναρμογή των υλικών.

Χώροι – Πρακτικότητα: Ανετα 3 άτομα στο Civic
Στην περίπτωση των χώρων και της πρακτικότητας συμβιβασμοί δεν έχουν γίνει για τα τρία μοντέλα της δοκιμής. Πάντως, το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το έχει το Civic, το οποίο διαθέτει ωφέλιμο όγκο 407 λίτρων και είναι από τα πλέον ευρύχωρα της κατηγορίας. Παράλληλα, τα πίσω καθίσματα «Magic Seats», ανασηκώνουν τις βάσεις τους και «κλειδώνουν» τις πλάτες τους, δημιουργώντας έτσι ένα δεύτερο χώρο αποσκευών και απογειώνοντας την πρακτικότητα. Για τους επιβάτες, 3 ενήλικες έχουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους τους. 
Στην Giulietta από την άλλη, το πορτ-μπαγκάζ είναι το μικρότερο των τριών, αλλά με καλή χωρητικότητα 350 λίτρων, ενώ στο πίσω κάθισμα ο χώρος είναι άνετος για 2 ενήλικες. Μάλιστα, η Giulietta έχει και τον μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατα των πίσω.
Στη συνέχεια, καλοί είναι και οι χώροι του Toyota Auris, αφού με άνεση θα καθίσουν δύο ενήλικοι επιβάτες πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών των 360 λίτρων είναι υπεραρκετός. 

Οδική συμπεριφορά: Σπορτίφ η Giulietta και το Civic, άνετο το Auris­.
Η Giulietta ξεδιπλώνει τις οδηγικές της αρετές σε όλες τις περιστάσεις. Με την υποσημείωση ότι, το setup του αυτοκινήτου είναι στοχευμένα σφιχτό οπότε η άνεση δεν ανήκει στις προδιαγραφές του, στις στροφές δείχνει πυγμή, βάζοντας με αυτοπεποίθηση τη δύναμη κάτω, ενώ στις ευθείες η ιταλίδα είναι υποδειγματικά σταθερή και ακλόνητη. Σύμμαχοι του οδηγού είναι το στιβαρό πλαίσιο, το εξαιρετικό τιμόνι, που ανάλογα με τις διαθέσεις, βαραίνει κιόλας με την εμπλοκή του DNA, αλλά και τα δυνατά και αποτελεσματικά φρένα. 

Ανάλογη σπορτίφ αίσθηση στο δρόμο έχει και το Honda Civic, ανεξαρτήτως έκδοσης. Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματά του ανήκουν το στιβαρό πλαίσιο, η ποιότητα κύλισης, το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, τα αυξημένα όρια πρόσφυσης και τα δυνατά φρένα. Επιπλέον, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι στην εθνική, ενώ τέλος, μέσα στην πόλη είναι και αρκετά ευέλικτο.

Τέλος, ελαφρώς διαφορετικό προσανατολισμό σε σχέση με τα υπόλοιπα δύο εμφανίζει το Toyota Auris μιας και η ανάρτησή του είναι πιο μαλακή, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν καταφέρνει καλά και υπό πίεση. Απλά, προτεραιότητα έχει δοθεί στην προσφερόμενη άνεση. Έτσι, η ποιότητα κύλισης είναι αναβαθμισμένη, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι χαμηλοί και η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες καλή. Επίσης, η ανάρτηση απορροφά πιο αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου.



 
 

 
   

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ