Το μικρό crossover μοντέλο της SEAT Arona έχει ήδη κλείσει 5 χρόνια στους δρόμους και ενθουσιάζει με την αξιοπιστία του! Τα μεταχειρισμένα που κυκλοφορούν είναι μετρημένα στα «δάχτυλα των χεριών» και με τιμές που πλησιάζουν τα καινούργια. Άραγε αξίζει να μπεις στη διαδικασία εύρεσης μεταχειρισμένου ή να πας κατευθείαν στην πιο κοντινή αντιπροσωπία SEAT?
To Seat Arona μπήκε στη ζωή μας το 2017 και ακολουθεί την παράδοση της εταιρίας, σύμφωνα με την οποία τα μοντέλα ονομάζονται από μέρη ή περιοχές της Ισπανίας, μιας κι η Arona είναι μια πόλη στην Τενερίφη. Η παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 στην IAA της Φρανκφούρτης και ένα χρόνο μετά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού έκανε το ντεμπούτο της η έκδοση του φυσικού αερίου. Το Απρίλιο του 2021, η Seat προχώρησε σε μια μίνι ανανέωση του οχήματος που εστιάστηκε κυρίως στο τεχνολογικό υπόβαθρο και την ποιοτική αναβάθμιση.
Τα φθηνότερα Seat Arona έχουν τιμές αγοράς που ξεκινάνε από τα 15.700 ευρώ. Τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι από τα πρώτα, χρονολογίας 2018 έως 2020 και εφοδιάζονται με κινητήρες που πλέον δεν είναι διαθέσιμοι στα καινούργια οχήματα, όπως ο 1.6 TDI πετρελαιοκινητήρας, που έβγαινε σε δυο εκδόσεις ισχύος, 95 και 115 ίππων , έκαιγε κάτω από 7λτ/100 χλμ κι έκανε το SUV εκτός από ευχάριστo οδηγικά κι οικονομικό. Επίσης συναντάμε τον τρικύλινδρο TSI 1.000αρη βενζινοκινητήρα με τους 115 ίππους, που ούτε αυτός είναι διαθέσιμος στην facelift έκδοση. Δυστυχώς κανένα μεταχειρισμένο μοντέλο δεν φοράει το αυτόματο κιβώτιο DSG που εκτοξεύει την ευχρηστία του αυτοκινήτου. Από την άλλη τα χειροκίνητα κιβώτια ήταν εκπληκτικά σε αίσθηση και κλιμάκωση. Τα τελευταία μοντέλα του 2021 πριν το facelift κοστίζουν κατά μέσο όρο 16.800 ευρώ, ενώ για την απόκτηση μεταχειρισμένου Arona προ facelift με τον κορυφαίο κινητήρα των 150 ίππων, θα πρέπει κάποιος να διαθέσει 18.500 ευρώ.
Το Seat Arona σε γενικές γραμμές είναι ένα από τα πιο απροβλημάτιστα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Μέχρι στιγμής δεν παρουσιάζονται πρόβλημα στο πλαίσιο και στα μεταλλικά μέρη με σκουριές, κάτι που θα ήταν άκρως ανησυχητικό για την ηλικία των μοντέλων, ενώ και η απώλεια λαδιών είναι άγνωστος όρος για το ισπανικό μικρό SUV.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχουν καταγραφεί είναι η λειτουργία του νέου λογισμικού που παρουσιάζει κάποια σφάλματα, τα οποία λύνονται με αναβάθμιση, ενώ σχεδόν σίγουρη είναι η γρήγορη αλλαγή των εμπρός δισκοφρένων, που στραβώνουν πιο συχνά από το μέσο όρο της κατηγορίας, το οποίο λύνεται με την τοποθέτηση καλύτερων aftermarket δίσκων.
Τέλος έχει γίνει μόλις μια ανάκληση για τη μεσαία πόρπη της ζώνης ασφαλείας στο πίσω κάθισμα, η οποία μπορούσε να ανοίξει ακούσια κατά την οδήγηση.
To ισπανικό μικρό SUV φαίνεται να αξίζει τα λεφτά του, γι αυτό και οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι υψηλές, με τις επιλογές να είναι περιορισμένες. Τα περισσότερα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα φέρουν πιο πλούσιο εξοπλισμό, από ότι η βασική έκδοση, κάτι που κάνει τη σκέψη για απόκτηση τους πιο ελκυστική. Από την άλλη, αγοράζοντας ένα καινούργιο γνωρίζεις από την αρχή τον τρόπο χρήσης του και το «χτίζεις» πάνω στα δικά σου θέλω.
Με 15.800 ευρώ βρίσκεις Arona Diesel 1,6 4ετίας!
Με 17.000 ευρώ αγοράζεις το Facelift με τον 1.000αρι κινητήρα με φυσικό αέρα του 2021!
Με 18.500 ευρώ παίρνεις μεταχειρισμένο με τον κορυφαίο 1,5 λίτρων ΤSI κινητήρα των 150 ίππων.
Απροβλημάτιστο, με ελάχιστα ψιλοθεματάκια στο λογισμικό και στις δισκόπλακες που θέλουν γρήγορα αλλαγή
Με την τιμή του καινούργιου να ξεκινάει από τα 18.290 ευρώ, θα πήγαινες σε μεταχειρισμένο ή κατευθείαν σε αντιπροσωπία?
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr