Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τα κορυφαία σε (πόλη)σεις

Διαβάστηκε από 5757 αναγνώστες - 7/8/2017

Το ένα είναι πιο premium, το δεύτερο ο βασιλιάς και το τρίτο παρκάρει παντού. Δείτε τα να κονταροχτυπιούνται και πείτε μας ποιο κέρδισε τελικά την καρδιά σας;

Αφού θες να πάρεις μεταχειρισμένο πόλης, 7-8 ετών, δες ποια πούλησαν περισσότερο και διάλεξε.

Τα αυτοκίνητα πόλης τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες στην Ελλάδα καθώς όλοι μας ζητάμε όλο και περισσότερη ευελιξία αλλά και οικονομία κατά τις μετακινήσεις μας. Στο συγκριτικό που ακολουθεί συγκρίνουμε μεταξύ τους τα τρία πιο μοσχοπουλημένα αυτοκίνητα πόλης του 2009 καθώς πλέον οι τιμές τους είναι αρκετά χαμηλές χωρίς, όμως, να έχουν χάσει, ιδιαίτερα, τον χαρακτήρα τους.
 

Hyundai i10

Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο όμορφο, ταξιδιάρικο και με ποιότητα από ανώτερη κατηγορία!

Το i10 ήταν ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο το οποίο δε βασίστηκε σε κάποιο άλλο μοντέλο του ομίλου (π.χ. στο Kia Picanto). To μίνι της Hyundai, παρ` όλο που έχει εξελιχθεί πάνω σε μία νέα πλατφόρμα, έχει ίδιο ακριβώς μήκος και μεταξόνιο με το Atos Prime (3.565 και 2.380 χλστ. αντίστοιχα), από το οποίο όμως είναι πιο φαρδύ κατά 70 χλστ. και πιο χαμηλό κατά 30 χλστ. Στοιχείο που σε συνδυασμό με την αλλαγμένη του εμφάνιση, το κάνει να δείχνει περισσότερο κομψό και μοντέρνο αισθητικά. Οι σχεδιαστές της Hyundai δημιούργησαν ένα πιο ελκυστικό μίνι αυτοκίνητο, το οποίο είναι σε θέση πλέον να προσελκύσει και τους αγοραστές, που δίνουν έμφαση στην αισθητική. Ορισμένα από τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν, είναι η πανομοιότυπη μάσκα με του i30, η μεγάλη εισαγωγή του αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα που είναι καμπύλα εμπρός και ευμεγέθη και κάθετα τοποθετημένα, πίσω.
Το πρώτο πράγμα που κάνει ιδιαίτερα θετική εντύπωση σε αυτόν που θα εισέλθει στο εσωτερικό του i10, είναι η… θεαματική του βελτίωση στη συνολική του εικόνα, σε σχέση με το Atos Prime, η οποία φαίνεται τόσο στην ποιότητα, όσο και στη σχεδίαση και την εργονομία. Όσον αφορά στον πρώτο τομέα, το i10 δε θυμίζει ούτε κατ` ελάχιστο κάποιο οικονομικό σε τιμή αυτοκίνητο πόλης, αφού έχει δοθεί προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Όσον αφορά στις επενδύσεις, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στις πόρτες, αποδεικνύονται ανθεκτικά στο πέρασμα του χρόνου, γεγονός το οποίο ενισχύει με τη σειρά της και η στιβαρή συναρμογή των επιμέρους τμημάτων.
Το i10 κινείται με ασφάλεια τόσο στον ανοιχτό δρόμο, όσο και σε μια διαδρομή με στροφές, σε αρκετά σβέλτους ρυθμούς, δεδομένου του αστικού του προσανατολισμού, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι προαιρετικά μπορούσε να εφοδιαστεί και με ESP. Με τον κινητήρα του 1.1 λτ. η απόδοση φτάνει τους 66 ίππους, ενώ η κατανάλωση έφτανε τα 5.0 λτ./100 χλμ.
 
 
Fiat Panda

Είναι το αυτοκίνητο που θεωρείται παραδοσιακά ο άρχοντας της μίνι κατηγορίας.

Το ιταλικό μικρό είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς. Έχει γουστόζικη εμφάνιση, ενώ σε σχέση πάντα με την κατηγορία του είναι ιδιαίτερα ποιοτικό καθώς σημειώνει και πολύ καλή σχέση αξίας/τιμής. Εξωτερικά είναι συμμαζεμένο γεγονός που διευκολύνει την αποτελεσματική κίνηση εντός πόλης. Το αμάξωμά του χαρακτηρίζεται από τη γωνιώδη σχεδίαση του, που όμως πάντα παραμένει μοντέρνα. Οι μεγάλες και πολλές γυάλινες επιφάνειές του εξασφαλίζουν την πολύ καλή ορατότητα στην κίνηση ιδιαίτερα εντός πόλης, ενώ αυτό που προκαλεί ιδιαίτερα θετικά σχόλια είναι το πολύ υψηλό επίπεδο κύλισης αφού όταν παρουσιάστηκε το μοντέλο, προκάλεσε αίσθηση. Εκτός, λοιπόν, από την αποτελεσματική και εύκολη κίνηση εντός πόλης, μπορεί να κινηθεί και με ιδιαίτερη άνεση εκτός αυτής χωρίς να κουράζει (πάντα για τα μέτρα της κατηγορίας). Εσωτερικά ο διάκοσμος είναι ευχάριστος, ενώ την παράσταση κλέβει ο τοποθετημένος ψηλά και σε κεντρικό σημείο, λεβιές ταχυτήτων.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του Panda το οποίο το έχει οδηγήσει αρκετά συχνά στις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων, είναι η πλήρης γκάμα του που εκτός από τις εκδόσεις των 1.1 και 1.2 λτ. περιλαμβάνει και την γρήγορη των 100 ίππων από τον κινητήρα 1.4 λίτρων, καθώς και την εκτός δρόμου τετρακίνητη που ακούει στον κωδικό Panda 4X4 και ήταν διαθέσιμη τόσο με βενζινοκινητήρα όσο και με πετρελαιοκινητήρα. Ο κινητήρας των 1.1 λτ. αποδίδει 54 ίππους ενώ αυτός των 1.2 6 ίππους παραπάνω φτάνοντας τους 60.
 
Smart Fortwo   
          
                                                                                              
Μιλάμε για το πιο μικρό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ!

Βασικό κριτήριο στην εξέλιξη της δεύτερης γενιάς του smart fortwo, ήταν ότι έπρεπε να παραπέμπει στο προηγούμενο. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, οι μεγαλύτεροι εξωτερικοί καθρέφτες, η αντιστροφή των χειρολαβών σε οριζόντια θέση, τα νέας σχεδίασης -αλλά και πάλι έντονα- φτερά και οι νέοι πλευρικοί αεραγωγοί συνθέτουν την εξέλιξη που εμφανίζει το νέο smart σε σχέση με την πρώτη γενιά, ενώ το λογότυπο στο πίσω μέρος είναι πλέον ανάγλυφο και όχι αυτοκόλλητο.
Πάμε, λοιπόν, να δούμε ποιες είναι οι αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.Το εσωτερικό του διαθέτει εντελώς νέο ταμπλό, το οποίο αντίθετα με τις κοιλότητες που εμφάνιζε το προηγούμενο, είναι επίπεδο και ενιαίο, μέχρι την ένωσή του με το παρμπρίζ. Η υφασμάτινη επένδυση -χαρακτηριστικό και του προηγούμενου fortwο- όλου του ταμπλό είναι καλής ποιότητας, ενώ σκληρό υλικό συναντάμε στην κεντρική κονσόλα, στο νέο πίνακα οργάνων και στους αεραγωγούς. Η αρχική αίσθηση οδηγώντας το νέο smart είναι ότι όλες του οι αντιδράσεις έχουν γίνει περισσότερο ομαλές και προβλέψιμες. Η αύξηση του μεταξονίου κατά 55 χλστ. και των μετατροχίων εμπρός και πίσω (7 και 31 χλστ. αντίστοιχα) εξασφαλίζει καλύτερη οδική συμπεριφορά, που πλαισιώνεται και από το καλύτερο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης. Ο άξονας DeDion στο πίσω μέρος, πάνω στον οποίο στηρίζεται ο κινητήρας, εμφανίζει πιο ομαλή λειτουργία της ανάρτησης και ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Το smart, έτσι, θα κινηθεί πιο άνετα σε εκτός πόλης διαδρομές, προσφέροντας σταθερότητα και καλή ποιότητα κύλισης και μόνο οι πλευρικοί άνεμοι θα προβληματίσουν τον οδηγό. Σε δρόμο με στροφές, το ESP εξαλείφει τις υποστροφικές τάσεις του αμαξώματος, ενώ αν και πισωκίνητο, το smart και πάλι δεν ενδείκνυται για παιχνίδια, αφού είναι πέραν της φιλοσοφίας του.
To μοντέλο ήταν διαθέσιμο με τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 999 κ.εκ. σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις. Αυτή των 61 ίππων, των 71 ίππων, και την πιο δυνατή των 84 ίππων, ενώ για τους πολύ απαιτητικούς υπήρχε και η Brabus των 98 ίππων.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις